×

تماس با پیشخوان خدمات

خواهشمند است جهت دریافت خدمات پشتیبانی، با پیشخوان خدمات شرکت به نشانیservicedesk@parand.ir و یا شماره تلفن های ۸۸۵۰۱۳۵۷ - ۸۸۵۰۱۳۵۸ تماس حاصل فرمایید.

فصل سوم استراتژی خدمات؛ اصول استراتژی خدمات

/ / پرند ۱۰۱, مقاله کاربردی
اصول استراتژی خدمات

این مقاله، فصل سوم مجموعه مقالاتی تحت عنوان “استراتژی خدمات” با عنوان “اصول استراتژی خدمات” است. می توانید فصل اول این مقاله را از اینجا و فصل دوم آن را از اینجا مشاهده کنید.

فصل 3 بر اساس تعاریف ارائه شده در فصل 2 و معرفی مفاهیم کلیدی و پایه ای موفقیت خدمت، بنا شده است. نکات مهم این فصل، تئوری استراتژی خدمت، اهمیت درک دیدگاه مشتری، ارزش و نیاز به تمرکز روی اثرات کسب و کار، هستند.

در این فصل به این نکته می پردازیم که به جای تمرکز روی استفاده کاربردی از دارایی ها، بهتر است به ایجاد یک استراتژی خلاقِ ارائه نتایج که خواسته و نیاز مشتری است تمرکز شود. به علاوه بهبود نتایج کسب و کار ممکن است اثر مثبتی روی کارایی عملیاتی داشته باشد.

برای ایجاد ارزش، داشتن درک ثابتی از چگونگی ارتباط قسمت های مختلفِ خدمت ها با یکدیگر بسیار مهم است. به صورت همزمان، درک اینکه کدام خدمت ها اصلی هستند یا خیر، در راستای ارزیابی چگونگی تخصیص منابع برای مشتری، بسیار ضروری است.

برای مطالعه و دریافت فصل سوم استراتژی خدمات “اصول استراتژی خدمات فرم دریافت مقاله را تکمیل نمائید.

برای دریافت این مقاله، فرم زیر را تکمیل کنید.
بالا