با پیشرفت فناوری در همهی عرصهها، یکی از حوزههایی که بیشترین سود را از نوآوریهای فناوریهای موبایل و اینترنت اشیا برده، صنعت پرداخت بوده است.
با رشد صنعت پرداخت در سالهای اخیر و روی آوردن کسبوکارها به پرداختهای الکترونیکی، مشتریان نیازمند کانالهای پذیرش بیشتر و محصولات متنوعتری هستند. بنابراین، شرکتهای پرداخت باید بتوانند با بهبود ارائه و نگهداری محصولات و خدمات، مطابقت آنها با تغییرات کسبوکار از طریق مدیریت چابک و بهرهگیری از ظرفیتهای موجود، بر مزایای رقابتی خود بیفزایند.