مدیریت زمان و منابع

  • برنامه ریزی برای منابع انسانی، از جمله وقت آزاد و میزان تعطیلات
  • تعریف ساعت کار فردی و همچنین ساعت اداری و ساعات خدمات واقعی
  • تقارن دو طرفه وظایف و قرار ملاقات ها بین POB و Outlook
  • اختصاص کار به پرسنل یا گروه بر طبق مهارت ها و توانایی های آنها
  • تهیه گزارش از مهارتها و تجربیات توسط گروه ها و یا به صورت انفرادی
  • گزارش، برنامه ریزی و مدیریت استفاده از منابع
اطلاعات بیشتر

مدیریت زمان و منابع POB ، سازمان شما را قادر می سازد تا منابع انسانی را به خوبی مدیریت نماید. این ماژول با توزیع قابلیت های POB در میان نیروی کار راه دور، امکان آن را برای همه کارکنان فراهم می آورد تا زمان و منابع را صرف نظر از محل، ثبت نمایند. همچنین، می توانید با بکارگیری تمامی اطلاعات مربوطه موجود در سیستم ذخیره مرکزی POB، برنامه ریزی پرسنل و دیگر منابع انسانی را بهبود بخشید. مديريت منابع و زمان POB ، با بهینه سازی منابع و شناسایی مهارت های اضافی یا بدون استفاده، از قرار گرفتن در تنگناها، جلوگیری بعمل می آورد.

مديريت منابع و زمان POB ، ابزاری ضروری برای کنترل کل حجم کار از طریق اولویت بندی، برنامه ریزی منابع و ردیابی دقیق در تمام سطوح را در اختیار مدیران قرار می دهد.

مزايا برای سازمان شما

نرم افزار POB ابزاری ضروری را برای کنترل کل حجم کار از طریق اولویت بندی، برنامه ریزی منابع و ردیابی دقیق در تمام سطوح، در اختیار مدیران قرار می دهد. ثبت صحیح زمان و منابع مورد استفاده، حسابداری و صدور صورتحساب های دقیق تر را تضمین می نماید. امکان یکپارچگی با تمامی ماژول های POB و تقویم های Microsoft Outlook اطلاعات را در سراسر سازمان، شفاف و مؤثر خواهد ساخت.

مزايا برای کاربر

مديريت زمان و منابع POB ، ابزاری را برای کنترل شفاف منابع، در اختیار کاربران قرار می دهد. به عنوان مثال، کاربران می توانند منابع فعال منطبق بر مهارت های خود را یافته و رزرو نمایند. پرسنل خدمات نیز می توانند از تقویم، برای مشاهده و پیگیری فعالیت ها، وقایع و مشکلات استفاده نمایند. همچنین، مشاوران قادر خواهند بود تا منابع و هزینه های سفر را ثبت کرده و مدیر منابع انسانی می تواند پرسنل و نیز مجموعه مهارت های هر یک از کارمندان را مدیریت کند.

مزایا برای حفظ رقابت

حفظ رقابت رابطه مستقیمی با مدیریت کارآمد منابع خدمات دارد. داشتن ابزاری برای پشتیبانی از فرآیندهای برنامه ریزی، از اهمیت بسیاری برخوردار است. این ماژول، ابزاری ثابت شده برای برنامه ریزی و کنترل مداوم منابع انسانی شماست.

مدیریت زمان و منابع

کنترل حجم کار از طریق اولویت بندی، برنامه ریزی منابع و ردیابی

تقویم منابع و دید کلی از آن ها

نرم افزارPOB، سازمان شما را قادر به کنترل منابع، پرسنل و میزان دسترسی آن ها می سازد:

  • زمان فعال منابع انسانی، از جمله وقت آزاد و میزان تعطیلات آن ها را برنامه ریزی می نماید.
  • ساعت کار فردی و همچنین ساعت اداری و ساعات خدمات واقعی در بخش خدمات را تعریف می کند.
  • استفاده از منابع و اضافه کاری ها را مدیریت می نماید.
  • همواره تقویمی را ایجاد و حفظ می نماید و به طور خودکار آن را با منابع برنامه ریزی شده، تأیید و استفاده شده، به روز می کند.
  • همواره با تقارن دو طرفه وظایف و قرار ملاقات ها بین POB و Microsoft Outlook قادر به نمایش اطلاعات کامل و قابل اعتماد می باشد.
  • از عناوین مشابه Microsoft Outlook (آزاد، آزمایشی، مشغول، خارج از دفتر) بهره می برد.
  • می توان همه اعتبارات برای یک کاربر انتخاب شده و یا گروه کاربری برای یک دوره مشخص را در پنجره «دید کلی از منابع » مشاهده نمود.

همچنین می توان زمانی را که کاربران POB در یک دوره خاص، آماده به کار هستند را ملاحظه نمود و به طور مستقیم وظایفی را به کاربران POB محول کرد.

نرم افزار POB، کمک می کند تا بتوان کارهایی خاص را به پرسنل ماهر محول نمود. این مهارت ها می تواند بر اساس طبقه بندی ها، انواع موارد پیکربندی، مشتریان و... و یا بر پایه یک ماتریس صلاحیت سه سطحی باشد. در این راستا، POB از فرآیندهای زیر پشتیبانی می نماید:
. اختصاص وظایف به پرسنل یا گروه، بر طبق مهارت ها و توانایی های آن ها
. تهیه گزارش از مهارت ها و تجربیات بر اساس گروه و یا به صورت انفرادی

نرم افزار POB، از تخصیص شایسته منابع پشتیبانی می نماید و در این رابطه امکانات زیر را برای شما فراهم می آورد:
. اختصاص منابع به هر نهاد کاری در POB ، از جمله رسیدگی به وقایع، مشکلات، درخواست برای تغییر، فعالیت ها، وظایف و...
. گزارش برنامه ریزی و مدیریت استفاده از منابع
. استفاده از قابلیت مهارت و دسترسی برای یافتن مناسب ترین منابع

نرم افزار POB مشاوران را قادر می سازد تا به ثبت منابع مورد استفاده در هر پروژه و یا فعالیت بپردازند و آن ها را با خدمات متصل به مشتری یا پروژه ای خاص، مقایسه نمایند.
مدیران پروژه، امکان مشاهده یک نمای کلی و فوری از تمام پروژه های در حال انجام و تأیید ثبت ها و فاکتورها را پیش از ارسال به مشتری، خواهند داشت.

در POB، امکان ثبت زمان خروج و ساعات کار به منظور بهره گیری ۱۰۰٪ از زمان، وجود دارد. دیگر ویژگی ها در لاگ کنترل منابع عبارتند از:
. ثبت خودکار زمان بر اساس قوانین کسب و کار
. طراحی ساده و هفتگی زمان برای ساده سازی ثبت زمان و هزینه ها برای مشاوران و کارشناسان فنی از راه دور

مديريت منابع و زمان POB، با یکپارچگی کامل با خانواده محصولات POB، شما را قادر به انجام موارد زیر می نماید:
. طراحی و تخصیص منابع انسانی به هنگام اختصاص وقایع (گروه یا فرد)
. اختصاص و برنامه ریزی منابع ماهر برای پروژه ها و فعالیت ها
. پیگیری تاریخ های پایان و بودجه

عملکرد نظارت POB یا مرورگر شاخص کليدی عملکرد POB، امکان نظارت بر هر فرآیند حیاتی، هدف، عملکرد، سطح خدمات و... را برای شما فراهم می آورد.
امکانات بخش گزارشات، شما را قادر به ایجاد گزارش هایی در رابطه با هر نوع شاخص کليدی عملکرد می سازد و به شما اطمینان خاطر می دهد که به اهداف کسب و کار خود دست یافته اید. در دسترس بودن آمار و گزارشات آنلاین، شما را قادر می سازد تا به طور مداوم بر رضایت مشتری، کیفیت خدمات، سودآوری و روند بازار، نظارت داشته باشید.

بالا