مدیریت انبار و خرید

  • ایجاد، حفظ، و پیگیری درخواستها برای تصویب
  • اعتبارسنجی و اضافه نمودن محصولات مکمل
  • استفاده از یک نرم افزار مبتنی بر وب برای درخواستها و مصوبات
  • ارزیابی تامین کنندگان ترجیح داده به همراه نظارت بر تحویل
  • صدور خودکار معاملات انبار و کنترل نقطه سفارش محصول
  • یکپارچه سازی با سیستم انبار مرکزی جهت به روز رسانی موجودی
اطلاعات بیشتر

مدیریت انبار و خرید POB ، فرآیند تهیه را خودکار نموده و بر آن نظارت می نماید و در نتیجه آن، موجب بهینه سازی خرید و گردش موجودی کلی سازمان، می گردد. این راهکار، از کل گردش موجودی خرید، از درخواست محصول از طریق فعالیت های خرید و دریافت کالا و همچنین از کل گردش موجودی، از مدیریت قطعات یدکی گرفته تا پیکربندی انبار، پشتیبانی می نماید.

مدیریت انبار و خرید POB ، ابزار قدرتمندی را در اختیار پرسنل قرار می دهد تا از طریق آن بتوانند موجودی دقیق را ارسال و بهترین پیکربندی انبار ممکن را، مدیریت نمایند.

مزايا برای سازمان شما

مدیریت انبار و خرید POB، با دیگر ماژول های POB یکپارچه بوده، باعث می گردد تا اطلاعات در سراسر سازمان، شفاف باشد. همچنین انجام کارها بر اساس حدس و گمان را، از طریق محاسبه خودکار نیازهای شما و هماهنگی خرید، حذف می نماید.

مزايا برای کاربر

مدیریت انبار و خرید POB به کاربران این امکان را می دهد تا به تمامی اطلاعات حیاتی، مانند اطلاعات مربوط به تحویل محصول و تطبیق سفارشات برای تصویب، دسترسی داشته باشند. در ادامه، مدیران انبار و خرید، می توانند به سادگی بر فعالیت ها نظارت داشته باشند.

مزایا برای حفظ رقابت

به منظور پیشی گرفتن از رقبای خود، سازمان شما نیاز به کنترل خرید و گردش موجودی دارد. با مدیریت انبار و خرید POB قادر به پیاده سازی و مدیریت یک سیستم توزیع بسیار جدید، بر اساس پاسخ سریع و جایگزینی اقلام بر طبق استانداردها، خواهید بود.

مدیریت انبار و خرید

کنترل فرآیند خرید و بهترین پیکربندی موجودی و انبار

فرایندهای مربوط به انبار

مدیریت انبار، امکان کنترل کامل موجودی و تأمین کنندگان را فراهم آورده و هنگامی که موجودی در حال کاهش می باشد، سفارشات خودکار صورت خواهند گرفت.

  • اقلام موجود در کاتالوگ اقلام می توانند به صورت کالای موجود در انبار تعریف شده و یا موردی که می بایست هرگاه درخواستی برایش بود، از جانب تأمین کننده سفارش داده شود.
  • صدور خودکار تراکنش های انبار مشتمل بر تراکنش های رزرو شده و یا انجام شده، کنترل کاملی بر موجودی اقلام به ارمغان خواهد آورد.
  • حداقل تعداد اقلام و مقادیر مربوط به تراکنش ها، زمانیکه موجودی کالایی رو به اتمام است، با هشدارهای اتوماتیک تعریف می شوند و شامل صدور خودکار سفارشات خرید نیز می گردند.
  • لاگ معاملات مربوط به انبار، تمامی تاریخچه ارزش سهام، از جمله تنظیمات دستی مطابق با کنترل انبار را مستند خواهد ساخت. بر اساس این لاگ، گزارشات مربوط به برنامه ریزی درخواست های مواد ( MRP ) را می توان به راحتی تعریف نمود.

نرم افزار POB از روابط بسیار زیاد بین محصولات و مشتریان پشتیبانی نموده، پیشینه محصولات و اطلاعات دقیق مربوط به آن ها، از جمله قیمت خدمات، توافقنامه های سطح خدمات، ضمانت نامه ها، تاریخ ها و... را کنترل می نماید.

شما در POB می توانید تمامی کالاها و مدل ها را در محیط خود تعریف نمایید و با توجه به نیاز خود، مدل های استاندارد را مشخص کرده و پیکربندی کنید.

نرم افزار POB در حفظ محصولات و نرم افزارهای نصب شده، شما را یاری می رساند. بدین ترتیب که شما می توانید لایسنس ها و تخفیف ها را کنترل نمائید. تعداد لایسنس ها، تاریخ پایان و مدیریت آن ها با در نظر گرفتن نوع کارکرد و کمپانی مادر، از مواردی است که در اختیار شما قرار می گیرد.

شما در نرم افزار POB می توانید چرخه حیات تمامی پیکربندی های اقلام را نظارت و کنترل نمایید تا نظارت دقیقی بر هزینه ها، دوره خدمات و دسترسی داشته باشید.

نرم افزار POB، به طور خودکار می تواند استهلاک اقلام پيکربندی را بر اساس انواع روش های تشخیص استهلاک (مانند روش خطی و روش انحرافی) محاسبه نماید. از آنجایی که POB در حال حاضر، تمامی اطلاعات مربوط به پیکربندی اقلام را ذخیره می کند، استهلاک هر يک از اقلام، به سرعت پردازش شده و در دسترس قرار می گیرد.

عملکرد نظارت POB یا POB KPI Explorer این امکان را برای شما فراهم می آورد تا بر هر فرآیند مهم، هدف، عملکرد، سطح خدمات و... نظارت داشته باشید. کارکرد نظارت، جزو بخش های مهم فرآیند مدیریت خدمات است و آن را می توان متناسب با نیاز هر کاربر POB تنظیم نمود.

امکانات بخش گزارشات، شما را قادر به ایجاد گزارش هایی در رابطه با هر نوع شاخص کليدی عملکرد می سازد و به شما اطمینان خاطر می دهد که به اهداف کسب و کار خود دست یافته اید. در دسترس بودن آمار و گزارشات آنلاین، شما را قادر می سازد تا به طور مداوم بر رضایت مشتری، کیفیت خدمات، سودآوری و روند بازار، نظارت داشته باشید.

بالا