مدیریت صورتحساب و امور مالی

  • ارزیابی مناسب در رابطه با بهره وری اقتصادی خدمات فناوری اطلاعات
  • امکان پشتیبانی از تصمیمات حیاتی مالی و مربوط به کسب و کار
  • شفافیت هزینه ها و آگاهی از آنها در حوزه فرآیندهای سازمانی
  • صدور صورت حساب برای زمان، مواد و هزینه ها
  • پیش بینی بودجه از طریق برآورد هزینه ها و مدیریت آنها
  • یکپارچه سازی با سیستم های مالی و ERP برای ثبت اسناد
اطلاعات بیشتر

مدیریت پایدار اقتصادی، نیازی مهم در مدیریت خدمات فناوری اطلاعات محسوب می گردد و اطلاعات قابل اطمینان از CMDB ، بودجه بندی مالی دقیق، حسابداری و تزریق سرمایه، که به عنوان هسته اصلی مدیریت مالی تلقی می شوند را تضمین می نماید. مدیریت امور مالی و صورتحساب های POB ، هزینه های مربوط به خدمات فناوری اطلاعات را به وضوح مشخص می نماید و اطلاعات مالی دقیقی را به منظور حمایت و کنترل برنامه ریزی استراتژیک و تصمیمات حیاتی کسب و کار، فراهم می آورد.

مدیریت امور مالی و صورتحساب های POB ابزاری ضروری برای مدیریت فناوری اطلاعات است که از طریق آن می توان اظهارات مناسبی را در رابطه با بهره وری اقتصادی خدمات فناوری اطلاعات ابراز نمود. این ابزار برنامه ریزی بسیار ارزشمند، سازمان شما را قادر می سازد که تمامی تصمیم گیری های حیاتی کسب و کار و سرمایه گذاری را، بر پایه اطلاعات مالی قابل اطمینان بنا نماید.

مزايا برای سازمان شما

امروزه زیرساخت های پیچیده فناوری اطلاعات، نیازمند مدیریت صحیح پیکربندی با استفاده از اطلاعات مرتبط است. این امر کنترل دارایی های با ارزش سازمان، بهینه سازی برنامه ریزی مالی، مشاهده تغییرات نرم افزاری و عدم استفاده از نرم افزارهای غیرمجاز و همچنین کاهش هزینه ها را به دنبال دارد. نرم افزار POB در تمامی موارد مربوط به مديريت پیکربندی و دارایی شما را پشتیبانی می نماید.

مزايا برای کاربر

مديريت پيکربندی و دارايی POB ، اطلاعات مربوط به اقلام پیکربندی و مستندات مربوط به آن را فراهم می آورد. این اطلاعات، ضمن پشتیبانی از فرآيندهای مدیریت خدمات، با فعالیت کارمندان پشتیبانی، مدیران پیکربندی، مدیران تغییر، توزیع کنندگان و دیگر افرادی که با دارایی های شرکت کار می کنند، مرتبط می باشد. بعلاوه، اطلاعات دقیقی نیز برای کنترل دسترسی، کیفیت خدمات و تأمین کنندگان در اختیار قرار می دهد.

مزایا برای حفظ رقابت

سازمان ها برای افزایش کارآمدی و تأثیر خود، نیاز به کنترل زیرساخت ها و خدمات فناوری اطلاعات خود دارند. مديريت پيکربندی و دارايی POB ، یک مدل منطقی از زیرساخت های شما را از طریق شناسایی، کنترل، نگهداری و تأیید اقلام پیکربندی موجودتان، فراهم می آورد.

مدیریت صورتحساب و امور مالی

شفاف سازی هزینه های فرآیند ارائه خدمات و کنترل بودجه

مزایای اثبات شده

سالها است که Wendia به طور مستمر از ارزیابی های ITIL تحلیلگران ،Pink Elephant سرفراز بیرون آمده است. نرم افزار POB با حمایت از بهترین شیوه ها در مدیریت مالی و با توجه به ITIL ، مزایای زیر را در اختیار کسب و کار فناوری اطلاعات قرار می دهد:

  • اطلاعات دقیق و منسجم از CMDB
  • اظهارات مناسبی مرتبط با بهره وری اقتصادی
  • پشتیبانی از تصمیمات حیاتی مالی
  • توجیه هزینه ها و سرمایه گذاری
  • قابلیت پشتیبانی از برنامه ریزی منابع
  • شفافیت هزینه ها و آگاهی از آن ها
  • قیمت گذاری عادلانه
  • تخصیص دقیق هزینه و صدور صورتحساب

نرم افزار POB از روابط بسیار زیاد بین محصولات و مشتریان پشتیبانی نموده، پیشینه محصولات و اطلاعات دقیق مربوط به آن ها، از جمله قیمت خدمات، توافقنامه های سطح خدمات، ضمانت نامه ها، تاریخ ها و... را کنترل می نماید.

شما در POB می توانید تمامی کالاها و مدل ها را در محیط خود تعریف نمایید و با توجه به نیاز خود، مدل های استاندارد را مشخص کرده و پیکربندی کنید.

نرم افزار POB در حفظ محصولات و نرم افزارهای نصب شده، شما را یاری می رساند، بدین ترتیب که شما می توانید لایسنس ها و تخفیف ها را کنترل نمائید. تعداد لایسنس ها، تاریخ پایان و مدیریت آن ها با در نظر گرفتن نوع کارکرد و کمپانی مادر، از مواردی است که در اختیار شما قرار می گیرد.

شما در نرم افزار POB می توانید چرخه حیات تمامی پیکربندی های اقلام را نظارت و کنترل نمایید تا نظارت دقیقی بر هزینه ها، دوره خدمات و دسترسی داشته باشید.

عملکرد نظارت POB یا POB KPI Explorer این امکان را برای شما فراهم می آورد تا بر هر فرآیند مهم، هدف، عملکرد، سطح خدمات و... نظارت داشته باشید. کارکرد نظارت، جزو بخش های مهم فرآیند مدیریت خدمات است و آن را می توان متناسب با نیاز هر کاربر POB تنظیم نمود.

امکانات بخش گزارشات، شما را قادر به ایجاد گزارش هایی در رابطه با هر نوع شاخص کليدی عملکرد می سازد و به شما اطمینان خاطر می دهد که به اهداف کسب و کار خود دست یافته اید. در دسترس بودن آمار و گزارشات آنلاین، شما را قادر می سازد تا به طور مداوم بر رضایت مشتری، کیفیت خدمات، سودآوری و روند بازار نظارت داشته باشید.

بالا