×

تماس با پیشخوان خدمات

خواهشمند است جهت دریافت خدمات پشتیبانی، با پیشخوان خدمات شرکت به نشانیservicedesk@parand.ir و یا شماره تلفن های ۸۸۵۰۱۳۵۷ - ۸۸۵۰۱۳۵۸ تماس حاصل فرمایید.

مقدمه ای بر استراتژی خدمات؛ چرایی، پیش از چگونگی

/ / پرند ۱۰۱, مقاله کاربردی
استراتژی خدمت

استراتژی خدمت شاید یکی از بحث برانگیزترین مفاهیم مدیریت خدمات باشد، تقریباً هیچ کس بر چیستی آن توافق ندارد، ولی تقریباً همه با اهمیت آن موافق هستند. گاهی به عنوان الگوی عملیاتی فناوری‌اطلاعات یا معماری سازمانی نیز تعریف ‌می‌شود؛ اما این تفکر به عنوان یک اصل رقابتی، به حساب نمی‌آید.

نگاه بازاریابی به معنای مشاهده سازمان فناوری‌اطلاعات از چشمان مشتریانش است و در این میان چیزی که آن را جذاب می کند، رقابت است! هیچ سازمانی در خلأ عمل نمی‌کند. مشتریان همیشه گزینه جایگزین دارند، حتی برای دولت و سازمان‌های غیرانتفاعی که بر سر خدمات اجتماعی و برای مالیات و اعانه های بیشتر، رقابت ‌می‌کنند.

استراتژی خدمت ITIL، راهنمایی برای تفکر استراتژیک در مدیریت خدمت است. هدف این است که مدیریت خدمت به عنوان یک قابلیت سازمانی و دارایی استراتژیک، طراحی، توسعه و پیاده سازی شود. در این مقاله به این مهم می‌پردازیم که چگونه می‌توان سازمان فناوری اطلاعات را به یک ارائه‌دهنده خدمات با ارزش برای کسب و کار تبدیل کرد؟

برای مطالعه و دریافت مقاله «مقدمه ای بر استراتژی خدمات؛ چرایی، پیش از چگونگی» فرم دریافت مقاله را تکمیل نمائید.

برای دریافت این مقاله، فرم زیر را تکمیل کنید.
بالا