آیکون گروه فناوری پرند

درباره پرند

ایده شکل‌گیری «گروه فناوری پرند» با گردهم آمدن افکاری جوان و متخصص در حوزه فناوری اطلاعات و با هدف ارائه راهکارهای نوین مدیریت فناوری اطلاعات، پرورش یافت. در سال‌های آغازین دهه هشتاد شمسی و با ظهور و گسترش راهکارهای فناوری اطلاعات در ایران؛ تقویت زیرساخت‌های مورد نیاز، بومی‌سازی راهکارهای بین المللی، تحلیل روندهای کسب و کاری و به خدمت گرفتن استانداردهای روز دنیا، بیش از هرچیز احساس می‌شد. از این رو، بنیانگذاران «گروه فناوری پرند» گرد هم آمدند تا با تأسیس گروهی متشکل از جوانان متخصص و پر انرژی، خلأ موجود را پر کرده و پاسخی برای این نیاز باشند.
در مرداد ماه ۱۳۸۴، با کسب مجوز از شورای عالی انفورماتیک، گروه فناوری پرند تأسیس شد و به عضویت سازمان نظام صنفی رایانه‌ای درآمد. بهبود فرآیندهای مدیریت فناوری اطلاعات در کشور، از اولین اهدافی بود که با پیوست جوانان متخصص به این گروه، پیگیری شد و همکاری با سازمان‌هایی نظیر مرکز داده سامانه هوشمند سوخت، بانک انصار، بیمه سامان، شرکت توزیع برق مشهد، شرکت برق منطقه‌ای تهران و... از دستاوردهای دهه اول فعالیت بود.
در ابتدای دهه نود، با هدف استانداردسازی مدیریت خدمات فناوری اطلاعات در کشور، گروه فناوری پرند اقدام به کسب نمایندگی یکی از نرم‌افزارهای مورد تأیید نهادهای بین‌المللی نمود تا راهکاری بهینه در زمینه مدیریت خدمات فناوری اطلاعات، مدیریت خدمات کسب و کار و مدیریت خدمات شهروندی ارائه نموده و در راستای رضایتمندی هرچه بیشتر مشتریان گام بردارد. بدین منظور و با در نظر گرفتن زیرساخت‌ها و الزامات بومی و رایزنی با شرکت‌های بین‌المللی، نمایندگی خاورمیانه شرکت Wendia AG International، یکی از برترین ارائه‌دهندگان راهکارهای ITSM و ESM در دنیا، کسب شد تا راهکار مدیریت خدمات فناوری اطلاعات POB جهت پیاده‌سازی فرآیندهای ITIL بومی‌سازی شود.
خريد مجوز استفاده از نرم‌افزار، بومی‌سازی در حوزه زبان و تقويم مورد نياز، تدوين فرآيندها و بومی‌سازی آنها، پياده‌سازی فرآيندها در نرم‌افزار و يکپارچه‌سازی با ساير نرم‌افزارهای سازمانی توسط متخصصین گروه فناوری پرند صورت گرفت. که منجر شد همکاری با سازمان‌هایی نظیر بانک ملی ایران، بانک ملت، بانک مسکن، بانک آینده، سازمان برنامه و بودجه کشور، شرکت خدمات انفورماتیک، شرکت توسن تکنو، شرکت بهسازان ملت، شرکت مخابرات ایران، شرکت به پرداخت ملت و... نیز به افتخارات گروه فناوری پرند افزوده شود.
در حال حاضر گروه فناوری پرند، علاوه بر نمایندگی شرکت Wendia AG International در ایران، نمایندگی شرکت‌های Lansweeper و AdRemSoft در حوزه راهکارهای مدیریت عملیات فناوری اطلاعات را نیز دارا است و به ثمر نشاندن بیش از ۲۰۰ پروژه فناوری اطلاعات در داخل ایران و بالغ بر ۵۰ پروژه برون مرزی برای کشورهای متفاوت، تنها بخشی از دستاوردهای این گروه جوان و متخصص است که با کسب تجربه، روزافزون در حال رشد خواهد بود.

از زبان خودمان بشنوید!

داستان موفقیت مشتریانمان، گواه عملکرد و تخصص ماست. با ما تماس بگیرید تا میزبانتان باشیم و بگوییم چرا «گروه فناوری پرند» می‌تواند ارائه بهترین راهکار مدیریت خدمات را تضمین کند...

خدمات جامع به پشتوانه تجارب بی بدیل

به ثمر رساندن بیش از ۲۰۰ پروژه در ایران و بیش از ۵۰ پروژه برون مرزی، تجارب ارزشمندی است که به پشتوانه آن میتوانیم خدمات خود را با افق وسیعتری ارائه دهیم. کارشناسان ما در تمامی مراحل پیادهسازی مدیریت خدمات در کنارتان هستند.

راهکارهای مدیریتی گروه فناوری پرند

پیاده‌سازی راهکارها و نرم‌افزارهای مدیریتی در حوزه‌های مختلف تولیدی و خدماتی

  • فروش و پیاده‌سازی نرم‌افزار Wendia POB
  • فروش و پیاده‌سازی نرم‌افزار AdRem NetCrunch
  • فروش و پیاده‌سازی نرم‌افزار Lansweeper
  • فروش و پیاده‌سازی نرم‌افزار مديريت خدمات Wendia POB
  • فروش و پیاده‌سازی نرم‌افزار مدیریت عملیات شبکه AdRem NetCrunch
  • فروش و پیاده‌سازی نرم‌افزار مدیریت دارایی‌ها Lansweeper
  • استقرار راهکار مدیریت خدمات فناوری اطلاعات (ITIL)
  • استقرار راهکار مدیریت عملیات فناوری اطلاعات (ITOM)
  • استقرار راهکار سیستم مدیریت امنیت اطلاعات (ISMS)
  • استقرار راهکار مدیریت خدمات بانکداری الکترونیک (EBSM)
  • استقرار راهکار مدیریت خدمات شهری و شهروندی (CSR)
  • استقرار راهکار مدیریت مرکز تماس و ارتباط با مشتری (CRM)
  • استقرار راهکار مدیریت خدمات سازمانی (ESM)

شرکای تجاری بین‌المللی

گروه فناوری پرند نماینده انحصاری Wendia AG International

شرکت Wendia AG International

شرکت Wendia AG International با بیش از ۳۰ سال سابقه‌ی فعالیت در زمینه‌ی ارائه‌ی راهکارهای مدیریت خدمات، به‌عنوان یکی از برترین ارائه‌دهندگان راهکارهای ITSM و ESM در دنیا شناخته شده است. این شرکت مأموریت اصلی خود را کمک به سازمان‌ها برای ارتقای سطح خدمات ارائه‌شده درون‌سازمانی و برون‌سازمانی قرار داده و تاکنون، توانسته این مهم را در نزدیک به ۱۰۰۰ شرکت بزرگ بین‌المللی محقق سازد.

گروه فناوری پرند نمایندگی رسمی Wendia AG International در کشورهای فارسی زبان و عرب زبان است و بومی سازی نرم افزار Wendia POB طی پروژه ای مشترک ميان دو شرکت صورت می پذيرد.

گواهینامه PinkVerify

گواهینامه PinkVerify

Serview Certified

گواهینامه Serview

ISM

گواهینامه ISM

مشاوره

بررسی روندها و چرخه حیات خدمات IT، نیازسنجی مشتری و بررسی فرآیندهای کارکردی، پیشنهاد راهکار مورد نیاز.

پیاده‌سازی

پیاده‌سازی فرآیندهای مورد نظر مطابق نیازها و شرایط مشتری، در کوتاه‌ترین زمان با هدف افزایش بهره‌وری.

استقرار

همراهی با تیم عملیات مشتری، برای استقرار درست و جامع ابزار و رفع سریع موانع موجود در مسیر بهره‌برداری.

پشتیبانی

دریافت خودکار رخدادها و درخواست‌های مشتریان و پاسخگویی سریع و اقدام مناسب در مورد تغییرات پیشِ رو.

مشتریان راهکارهای مدیریتی گروه فناوری پرند

دلیلی بر تخصص ما، گواهی بر اعتماد شما

گروه فناوری پرند به عنوان نماینده رسمی شرکت Wendia در طول سالهای گذشته با برگزاری مذاکرات و نشستهایی با شرکتها و سازمانهای بزرگ داخلی، به تشریح امکانات نرمافزار و مزایای رقابتی آن پرداخته است. این نرمافزار با توجه به بومیسازی تخصصی و نیز قدرت اختصاصیسازی و انعطافپذیری بالای آن، راهکاری قدرتمند در عرصه فناوری اطلاعات بوده که در هماهنگی کامل با فرآیند های ITIL نیز است.

سازمانهای زیر، منتخب مشتریان راهکار Wendia POB هستند که مفتخر به خدمترسانی به ایشان هستیم.

بانک ملی ایران

بانک ملی ایران

بانک ملی ایران، با بیش از ۸۸ سال سابقه فعالیت به عنوان بزرگترین موسسه مالی در ایران، با بیش از ۳۳۳۰ شعبه فعال، و سی و پنج هزار نفر پرسنل در سراسر کشور از راهکار Wendia POB G6 برای مدیریت خدمات فناوری اطلاعات و خدمات بانکداری خود بهره می‌برد.

آسان پرداخت پرشین

آسان پرداخت پرشین

شرکت آسان پرداخت پرشین، با هدف توسعه و تسهیل خدمات پرداخت الکترونیک فعال از سال ۱۳۸۸ تا کنون، در زمینه درگاه‌های پرداخت از طریق پایانه‌های فروشگاهی، موبایل و اینترنت فعال است. این شرکت در حال حاضر از نرم‌افزار Wendia POB G6 برای مدیریت خدمات فناوری اطلاعات، خدمات پرداخت و مرکز تماس بهره می‌برد.

شرکت توسعه بازار صنایع خلاق برهان

توسعه بازار صنایع خلاق برهان

شرکت توسعه بازار صنایع خلاق برهان با هدف توسعه بازار برای صنعت و فناوری فرهنگی بومی کشور فعالیت می‌کند. حوزه‌ی اصلی فعالیت شرکت ارائه خدمات و راهکارهای مبتنی بر فناوری فراشبکه، و شبکه توزیع محتوا است. این شرکت از نرم‌افزار Wendia POB G6 برای مدیریت خدمات فناوری اطلاعات مرتبط با مشتریان خود بهره می‌برد.

بانک ملت

بانک ملت

بانک ملت در سال ۱۳۵۹ با ادغام برخی بانک‌ها و تعاونی‌های وقت تشکیل شد و عملیات اجرایی بانک از همان تاریخ آغاز شد. بانک ملت در حال حاضر با سرمایه ۵۰۰۰۰ میلیارد ریال یکی از بزرگ‌ترین بانک‌های کشور است که از راهکار Wendia POB G6 برای مدیریت خدمات فناوری اطلاعات و خدمات بانکداری خود بهره می‌برد.

شرکت داده ورزی سداد

شرکت داده‌ورزی سداد

شرکت داده‌ورزی سداد در سال ۱۳۷۸ با هدف بهره‌مندی بیشتر از قابلیت‌های فناوری اطلاعات و خدمت‌رسانی بهتر به آحاد جامعه افتتاح شد. در حال حاضر این شرکت با ۱۷۰۰ نفر سرمایه انسانی متخصص در راهبری و اجرای پروژه‌های حوزه IT، از راهکار Wendia POB G6 برای توسعه نرم‌افزار و خدمات خود بهره می‌برد.

زیرساخت امن خدمات تراکنشی

شرکت زیرساخت امن خدمات تراکنشی

شرکت زیرساخت امن خدمات تراکنشی در ابتدا به عنوان بخش تخصصی زیر ساخت‌های شبکه و مراکز داده بانک ملت فعالیت می‌کرد و سپس در سال ۱۳۹۰ جداسازی شده و با داشتن تحصیلات، دانش، مهارت‌ها و آموزش‌های مرتبط، سعی در حفظ منافع شرکت‌هایی می‌نماید که به آنها خدمات ارائه می‌دهد.

سازمان برنامه و بودجه کشور

سازمان برنامه و بودجه کشور

وظايف رييس جمهور در امور برنامه و بودجه، در قالب سازمان برنامه و بودجه كشور توسط «معاون رييس جمهور و رييس سازمان برنامه و بودجه كشور» اداره می‌گردد. بر همين اساس، سازمان برنامه و بودجه كشور تشكيل شده است و اهداف خود را دنبال می‌کند. اين سازمان مستقيما زير نظر رياست جمهور انجام وظيفه می‌كند.

خدمات انفورماتیک

شرکت خدمات انفورماتیک

شرکت خدمات انفورماتیک در راستای سیاست‌های بانک مرکزی به منظور ایجاد و راه‌اندازی سیستم جامع اتوماسیون بانکی کشور در سال 1372 بعنوان بازوی اجرائی تاسیس گردید. دانش فنی و تجربه تخصصی بیش از بیست سال، این شرکت را در زمره بزرگترین شرکت‌های فعال در این حوزه در سطح منطقه و جهان قرار داده است.

شرکت توسن تکنو

توسعه فن افزار توسن (توسن تکنو)

توسن‌تکنو به عنوان پرچمدار و بزرگترین تأمین‌کننده‌ راهکار‌های پرداخت برای بانک‌ها و شرکت‌های پرداخت ایرانی است. توسن‌تکنو تجهیزات پایانه‌ EFT-POS، سوئیچ پرداخت، نرم‌افزارهای کاربردی از جمله نرم‌افزارهای پرداخت و سیستم TMS را تأمین نموده و دستیابی به سیستم‌های مدیریتی را فراهم می‌نماید.

بانک مسکن

بانک مسکن

در سال ۱۳۱۷ بانک رهنی با مشارکت وزارت دارایی وقت و بانک ملی ایران به عنوان بانکی تخصصی در امر مسکن تأسیس شد. در حال حاضر بانک مسکن با شبکه گسترده خود در سطح کشور به عنوان بنگاه اقتصادی معتبر علاوه بر تولید واحدهای مسکونی، در جهت اعطای تسهیلات و خدمات بخش مسکن فعالیت می‌نماید.

سامان کیش

پرداخت الکترونیک سامان کیش

شرکت پرداخت الکترونیک سامان کیش با هدف ارائه راهکارهای نوین پرداخت الکترونیک و با تمرکز بر دو حوزه خدمات کارت و ايجاد شبکه فراگير پذيرندگان کارت در سال 82 آغاز به کار کرد و هم اکنون یکی از شرکت‌های پیشرو در زمینه طراحی و پیاده‌سازی پروژه‌های دولت الکترونیک و ارائه راه حل‌های خاص به سازمان‌ها به شمار می‌رود.

بهسازان ملت

بهسازان ملت

اولین شرکت تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات در سال ۱۳۷۳ به نام شرکت بهسازان ملت با هدف توسعه کاربرد فناوری اطلاعات در بانک ملت و تولید و عرضه محصولات مناسب بانکداری الکترونیکی توسط بانک تأسیس و با بهره‌گیری از مدیران و کارشناسان متخصص، آگاه و کاردان، کار خود را آغاز کرد.

بانک آینده

بانک آینده

بانک آینده در تیرماه سال ۱۳۹۱ شکل گرفت و با مجموعه‌ای از نیروی انسانی توانا، در قالب يك بانك تجاری خصوصی و با راهبرد حضور مؤثر و كارآمد در حوزه‌های خدمات بانكداری: خرد، تجاری، مؤسسه‌ای و خدمات بانكداری اختصاصی در بستر آخرین دستاوردهای فناوری اطلاعات و ارتباطات، با ۲۰۴ شعبه در سراسر کشور، مشغول فعالیت است.

شرکت بیمه متقابل کیش

موسسه بیمه متقابل کیش

بمنظور تحت پوشش قرار دادن مسئولیت مالکان کشتی‌ها در قبال اشخاص ثالث و جبران خسارت متحمل شده توسط آنان، پروانه فعالیت خود را از بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران اخذ نمود. چشم‌انداز موسسه، حضور موفق، مستمر و تاثیر گذار در صنعت حمل و نقل دریایی در عرصه‌های داخلی و بین‌المللی به عنوان یک کلوپ پویا و پیشتاز است.

شرکت مخابرات ایران

شرکت مخابرات ایران

شرکت مخابرات ایران در سال 1350 تأسیس شد و امروز با مأموریت همگرایی ثابت و همراه، ساده‌سازی خدمات دیجیتال همه‌جا و همه وقت، مشتری‌مداری، نوآوری، OTT، مجازی‌سازی و حاکمیت نرم‌افزار و با هدف پیشروی در ارائه خدمات یکپارچه دیجیتال و منطبق بر خواسته‌های مشتری در کلاس جهانی به پیش می‌رود.

شرکت کارت الکترونیک دماوند

الکترونیک کارت دماوند

از اواخر سال 1383 کنسرسیومی متشکل از افراد حقیقی و حقوقی فعال در زمینه‌های الکترونیک، پول و بانک، کامپیوتر، شبکه، خدمات و پشتیبانی تجهیزات الکترونیکی به منظور راه‌اندازی خدمات پرداخت‌های الکترونیکی مطالعات خود را آغاز نمودند و با به کارگیری کارشناسان با مهارت‌های مختلف نهایتا در سال 1386 شرکت آغاز به کار کرد.

به پرداخت ملت

به پرداخت ملت

شرکت به پرداخت ملت (سهامی عام) با هدف توسعه ابزارهای پرداخت الکترونیکی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۴ به عنوان ارائه‌دهنده خدمات پرداخت الکترونیکی (PSP (Payment Service Provider با اخذ مجوز رسمی از بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران آغاز نموده است.

گروه فن آوران هوشمند بهسازان فردا

گروه فن آوران هوشمند بهسازان فردا

در سال ۱۳۹۳ شرکت «گروه فن آوران هوشمند بهسازان فردا» وظیفه‌ ایجاد هم‌راستایی و هم‌افزایی در مجموعه‌ شرکت‌های فناوری اطلاعات بانک ملت را عهده‌دار شد. مأموریت اصلی این گروه، توسعه، تأمین، تدارک و ارائه خدمات جامع در حوزه فناوری اطلاعات به بانک ملت و سایر مشتریان متقاضی این نوع خدمات است.

مهندسی نرم افزار شقایق

مهندسی نرم‌افزار شقایق

شرکت مهندسی نرم افزار شقایق (سهامی خاص)، در سال 1382 با هدف ارائه خدمات نرم‌افزاری به اشخاص حقیقی و حقوقی تاسیس شد. در حال حاضر این شرکت با مدیریت و پشتیبانی 9 سامانه جامع بانکی (بانک ملت) و 5 محصول توسعه‌ای، دانش قابل توجهی را در حوزه سامانه‌های ارزش افزوده صنعت بانکداری و بانکداری اجتماعی ایجاد نموده است.

مهندسی صنایع یاس ارغوانی

مهندسی صنایع یاس ارغوانی

این شرکت در سال 1382 فعالیت خود را آغاز نمود. در حال حاضر این شرکت سرمایه انسانی مورد نیاز برای ارائه کیفی‌ترین خدمات در زمینه‌های طراحی، تولید و پیاده‌سازی نرم‌افزارهای کاربردی، مشاوره مدیریت، مشاوره فناوری اطلاعات و بهبود عملکرد، آمار و تحلیل داده‌ها و مدیریت و کنترل پروژه را فراهم نموده است.

مهندسی سیستم یاس ارغوانی

مهندسی سیستم یاس ارغوانی

شركت مهندسی سیستم یاس ارغوانی در سال 1376 با سرمایه‌ای از تخصص و تجربه برخی از مدیران ارشد كشور در زمینه انفورماتیک، مدیریت و علوم سیستم فعالیت خود را آغاز نمود و به منظور پاسخ‌گویی به نیاز سازمان‌ها و مدیران كشور، مشاوره در زمینه‌های سطوح كلان انفورماتیك و مدیریت را به طور تخصصی در پیش گرفت.

بانک سینا

بانک سینا

بانک سینا در تاریخ 28 اسفند 1387 موفق به دریافت مجوز تاسیس گردید. این بانک قبل از این به عنوان موسسه مالی و اعتباری سینا فعالیت می کرد. موسسه مالی و اعتباری سینا در سال 1364 با هدف تامین نیازهای مالی واحدهای مختلف تولیدی، تجاری و خدماتی و جمع آوری سپرده های عمومی در جهت اعطای تسهیلات اعتباری به بخشهای مختلف اقتصادی بخصوص بخش تولید، تاسیس و خوشبختانه تا کنون به رشد چشمگیر و بی سابقه ای دست یافته است.

توزيع نيروی برق شمال استان کرمان

توزیع نیروی برق شمال استان کرمان

شرکت توزيع نيروی برق شمال استان کرمان به صورت مستقل فعاليت خود را در مناطق کرمان، رفسنجان، زرند، شهربابک، راور، کوهبنان و انار آغاز و زير مجموعه شرکت مادر تخصصی توانير می باشد و مرکز اصلی آن در شهر کرمان واقع شده است. اين شرکت توسعه و احداث، اصلاح و بهينه سازی شبکه و انجام کليه خدمات مربوط به بهره برداری، تعميرات و نگهداری از شبکه و تاسيسات نيروی برق، انجام کليه خدمات فنی، اداری و مالی را در وسعت 90803 کيلومتر مربع بر عهده دارد.

سامانه نگار حامی بیمه

سامانه نگار حامی بیمه

شرکت سامانه نگار حامی بیمه از سال ۱۳۹۸ به عنوان بازوی اجرایی فناوری اطلاعات سازمان بیمه مرکزی جمهوری اسلامی کار خود را با به‌ کار گیری کارشناسان مجرب آغاز نمود. این شرکت در این مدت کوتاه تحول عظیمی را در حوزه فناوری اطلاعات صنعت بیمه کشور ایجاد نمود که از جمله آن‌ها می‌توان به توسعه و نگهداری سامانه سنهاب (سامانه مرکزی صنعت بیمه کشور) اشاره نمود.

گلرنگ سیستم

گلرنگ سیستم

شركت گلرنگ سيستم (سهامی خاص) يك شركت فعال در زمينه فناوری اطلاعات و ارتباطات است كه با هدف ارائه راه حل های فناوری اطلاعات در جهت كمك به افزايش بهره وری و ارتقا، توانمندسازی و افزايش سودآوری گروه صنعتی گلرنگ به عنوان بازوی مديريت ارشد از ابتدای تأسيس گروه ايجاد و درگذر زمان به رشد و بالندگی رسيده است.

سازمان غذا و دارو

سازمان غذا و دارو

سازمان غذا و دارو ایران در ۱۵ اسفند ۱۳۸۹ در شورای عالی اداری تصویب و تشکیل شد. شیوه‌های حمایت از سلامت مردم در مواجهه با فرآورده‌های آرایشی و بهداشتی و نیز مواد غذایی فرایند شده و راهکارهای کاهش انگیزه‌های قاچاق و جلوگیری از قاچاق با پیگرد جعل آرم وزارت بهداشت روی لوازم بهداشتی و آرایشی، از سوی سازمان غذا و دارو مورد بررسی قرار دارد.

شرکت برق منطقه ای خوزستان

برق منطقه ای خوزستان

شرکت سهامی برق منطقه ای خوزستان یکی از بزرگترین و گسترده ترین سازمانهای خدماتی است که مسئولیت تامین، انتقال و فروش انرژی الکتریکی مطمئن و پایدار در استان های خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد را عهده دار می باشد. این شرکت ارتقای کیفیت و پایداری نیروی برق را سرلوحه فعالیت های خویش قرار داده است.

شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان

توزیع نیروی برق استان سمنان

ایساکو

ایساکو

شرکت تهیه و توزیع قطعات و لوازم یدکی ایران خودرو، ایساکو ارائه دهنده خدمات پس از فروش به کلیه محصولات ایران خودرو و شرکت های تابعه آن تهیه و توزیع، خرید و فروش، صادرات و واردات قطعات و لوازم یدکی انواع خودرو و خدمات پس از فروش تمامی خودروهای شرکت ایران خودرو می باشد.

بانک رفاه کارگران

بانک رفاه کارگران

بانک رفاه کارگران، یکی از بانک‌های خصوصی ایران می‌باشد که به‌عنوان بازوی ارائهٔ خدمات مالی و بانکداری سازمان تأمین اجتماعی ایران فعالیت می‌کند و طیف وسیعی از خدمات بانکی را ارائه می‌نماید. بانک رفاه در سال ۱۳۳۹ تأسیس شد و بر اساس آمار سال ۱۴۰۱ این بانک مالک شبکه‌ای از ۱۰۱۶ شعبه بانک است و ۹،۶۴۷ نفر در آن اشتغال دارند.

شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان

توزیع نیروی برق شیراز

شرکت توزیع نیروی برق شیراز فعاليتهای عملی خود را در زمينه تحويل و توزيع برق مورد نياز مصرف کنندگان و توسعه، احداث، اصلاح، بازسازي، سرويس، نگهداري و بهره برداري از شبکه توزيع از شهريور ماه سال ۱۳۷۴ آغاز نموده است. حوزه عملياتی اين شرکت به مساحت ۲۰۱۴۸ کيلومتر مربع می باشد.

هلدینگ فناوری و نوآوری بانک تجارت

هلدینگ فناوری و نوآوری بانک تجارت

هلدینگ فناوری و نوآوری بانک تجارت «تفتا» با هدف ارائه راهکارهای دیجیتال و توسعه محصولات جدید بانکداری و پرداخت، در راستای راهبرد‌های کلان بانک تجارت تاسیس شده است. تفتا به دنبال ایجاد ارزش برای مشتریان از طریق طراحی و نوآوری خدمات جدید است و با همین رویکرد به طور مداوم سبد پرتفوی خود را گسترش داده است.

بانک صادرات ایران

بانک صادرات ایران

بانک صادرات ایران، بانک تجاری ایرانی است، تاریخ تأسیس آن به سال ۱۳۳۱ بازمی‌گردد. این بانک تا سال ۱۴۰۲ رتبهٔ هفتم در فهرست ۱۰۰ شرکت برتر ایران را در اختیار دارد. بانک صادرات ایران در حال حاضر ۲٬۳۱۷ شعبه در داخل کشور و ۲۳ شعبه در خارج کشور و حدود ۲۷٬۲۰۶ کارمند دارد. این بانک دارای سیستم یکپارچه بانکی به نام سپهر می‌باشد.

سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای

سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای

سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور وظیفه مدیریت راه‌ها،‌ حفظ ایمنی، و نگهداری و مرمت راه‌ها را برعهده دارد. از آن‌جا که بیش از 90 درصد کل حمل‌ و نقل ملی توسط راه‌های زمینی در کشور ایران انجام می‌شود لذا به دلیل این ظرفیت گسترده، این سازمان زیر مجموعه وزارت راه و شهرسازی تشکیل شده است. از فعالیت های دیگر این سازمان می‌توان به ترمیم راه‌ها، ایجاد راه‌های ارتباطی و انحرافی برای مواقع ضروری، مدیریت ایمنی و ایمن‌سازی راه‌های ارتباطی، بررسی ترافیک، بهسازی، نگهداری و مرمت راه‌ها، نظارت بر فعالیت راهداری و رصد فعالیت‌های شهرسازی اشاره کرد.

بانک توسعه صادرات ایران

بانک توسعه صادرات ایران

بانک توسعه صادرات ایران به عنوان حامی مالی اصلی ”توسعه صادرات“ و یکی از حامیان مالی "تولید و اشتغال" در کشور تلاش می‌کند که از طریق ارائه بسته کاملی از خدمات نوین مالی و غیرمالیِ نوآورانه و به واسطه بهره‌گیری از فناوری‌های دیجیتال تحول آفرین، منجر به گسترش مبادلات تجاری بین المللی شده و فعالان حوزه صادرات و تولید را قادر می سازد تا از فرصت‌های موجود در بازارهای داخلی و بین المللی، جهت بهبود تراز تجاری کشور استفاده نمایند.

بانک شهر

بانک شهر

بانک شهر با فعالیت‌های متنوع مالی، پولی، سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف در صنعت بانکداری ایران بوده که در تلاش است در بازار داخلی(سطح کشور) و بین‌المللی حضوری فعال داشته و خدماتی متمایز ارائه دهد. داشتن خدمات متنوع، متمایز و نوآور از ویژگی‌های این بانک خواهد بود که با ارائه مدل‌های کسب و کار بانک، اشخاص حقیقی و حقوقی را در داخل و خارج از کشور پوشش خواهد داد تا مشتری‌مداری در انواع بانکداری‌ها محقق شود و موجبات چابکی و انعطاف‌پذیری برای تعالی سازمانی و انجام فعالیت‌های حرفه‌ای را فراهم کند.

هنوز راه زیادی پیش روی ماست...

راهی که به آغاز آن می‌بالیم.
۱۳۹۰

customer_sookht

مرکز داده سامانه هوشمند سوخت

۱۳۹۱

customer_petrochemicals-316x211

شرکت پتروشیمی کرمانشاه

customer_saman-316x211

شرکت بیمه سامان

۱۳۹۲

customer_ansar_bank-316x211

بانک انصار

customer_bargh_tehran-316x211

شرکت برق منطقه ای تهران

customer_bargh_mashhad-316x211

شرکت توزیع نیروی برق مشهد

customer_citydi-316x211

شرکت توسعه و نوآوری شهر

customer_simorgh-316x211

شرکت سیمرغ تجارت

۱۳۹۳

customer_naft-316x211شرکت ملی نفت ایران

customer_boors-316x211سازمان بورس و اوراق بهادار

۱۳۹۴

dade-naftمرکز داده شرکت ملی نفت

ایران hormozganشرکت فولاد هرمزگان

۱۳۹۵

ap-logo

شرکت آسان پرداخت پرشین

mellibank2

بانک ملی ایران

khalagh

شرکت توسعه بازار صنایع خلاق برهان

۱۳۹۶

customer_boors-316x211

بانک دی

ap-logo

بانک ملت

ap-logo

شرکت داده ورزی سداد

۱۳۹۷

customer_boors-316x211

زیرساخت امن خدمات تراکنشی

customer_boors-316x211

سازمان برنامه و بودجه کشور

customer_boors-316x211

بانک آینده

customer_boors-316x211

شرکت خدمات انفورماتیک

customer_boors-316x211

موسسه بیمه متقابل کیش

customer_boors-316x211

توسعه فن افزار توسن (توسن تکنو)

۱۳۹۸

customer_boors-316x211

الکترونیک کارت دماوند

customer_boors-316x211

پرداخت الکترونیک سامان کیش

customer_boors-316x211

بانک مسکن

customer_boors-316x211

شرکت مخابرات ایران

customer_boors-316x211

به پرداخت ملت

customer_boors-316x211

بهسازان ملت

customer_boors-316x211

گروه فن آوران هوشمند بهسازان فردا

۱۳۹۹

customer_boors-316x211

مهندسی نرم افزار شقایق

customer_boors-316x211

مهندسی صنایع یاس ارغوانی

customer_boors-316x211

مهندسی سیستم یاس ارغوانی

BankSina

بانک سینا

۱۴۰۰

شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان

شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان

۱۴۰۱

شرکت سامانه نگار حامی بیمه

شرکت سامانه نگار حامی بیمه

customer_boors-316x211

شرکت گلرنگ سیستم

customer_boors-316x211

سازمان غذا و دارو

customer_boors-316x211

شرکت برق منطقه ای خوزستان

customer_boors-316x211

شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان

customer_boors-316x211

شرکت تهیه و توزیع قطعات و لوازم یدکی ایران خودرو (ایساکو)

customer_boors-316x211

بانک رفاه کارگران

customer_boors-316x211

شرکت توزیع نیروی برق شیراز

به تجربه و تخصص پیش می‌رویم...
بالا