×

تماس با پیشخوان خدمات

خواهشمند است جهت دریافت خدمات پشتیبانی، با پیشخوان خدمات شرکت به نشانیservicedesk@parand.ir و یا شماره تلفن های ۸۸۵۰۱۳۵۷ - ۸۸۵۰۱۳۵۸ تماس حاصل فرمایید.
وبلاگ گروه فناوری پرند

وبلاگ پرند جایی برای به اشتراک گذاری دانش و مفاهیم اختصاصی است. می توانید با اشتراک در خبرنامه پرند، دانش را مشترک شوید!

آخرین عناوین وبلاگ پرند

سه شنبه, ۰۱ بهمن ۱۳۹۸ / انتشار یافته در مطالعه موردی, وبلاگ پرند
نقش مدیریت خدمات فناوری اطلاعات در تحول دیجیتال
دنیای امروز دارد به سمتی حرکت می‌کند که نمی‌شود تحول دیجیتال و نقش آن در سازمان‌ها را نادیده گرفت. اما آیا تابه‌حال به نقش مدیریت خدمات فناوری اطلاعات در تحول دیجیتال فکر کرده‌اید؟! یکی از چالش‌های اساسی تحول دیجیتال (Digital Transformation) در سال 2019 این بود ـ و همچنان است ـ که آیا تغییر و
یکشنبه, ۲۹ دی ۱۳۹۸ / انتشار یافته در مطالعه موردی, وبلاگ پرند
مدیریت ظرفیت
در پروژه‌های مدیریت خدمات فناوری اطلاعات (ITSM)، مدیریت ظرفیت یکی از گام‌های مهم و حیاتی برای ارائه بهتر و مؤثرتر خدمات است. هر سازمانی باید بتواند برآورد درستی از ظرفیت و توان خود، بسته به شرایط و امکانات موجود، داشته باشد. چراکه انتظارات مشتریان بر پایه وعده‌هایی است که سازمان شما به ایشان می‌دهد و چنانچه این
شنبه, ۲۸ دی ۱۳۹۸ / انتشار یافته در مطالعه موردی, وبلاگ پرند
امنیت فناوری اطلاعات
دبلیو راس اشبی در کتاب خود، درآمدی بر سایبرنتیک، که در سال ۱۹۵۶ منتشر شد، چارچوبی برای مدیریت سیستم‌های ارتباطی ارائه کرد. امروزه، مفاهیم ارائه‌شده در این کتاب که بیش از شصت سال پیش منتشر شده، همچنان کارآمد هستند. یکی از مفاهیم پایه‌ای این کتاب اصل تاریکی (Darkness) است؛ جایی که غیرممکن است هر فرد خاصی
دوشنبه, ۲۳ دی ۱۳۹۸ / انتشار یافته در مطالعه موردی, وبلاگ پرند
مدیریت تداوم خدمات فناوری اطلاعات
مدیریت تداوم خدمات فناوری اطلاعات (IT Service Continuity Management) فرآیندی کنش‌گرایانه و واکنش‌گرایانه است که وظیفه آن برنامه‌ریزی برای بازیابی خدمات، در صورت احتمال وقوع فاجعه و اختلال در خدمات فناوری اطلاعات و ارتباطات است. اهداف مدیریت تداوم خدمات فناوری اطلاعات هدف اصلی مدیریت تداوم خدمات پشتیبانی کامل از فرآیند مدیریت تداوم کسب و کار
چهارشنبه, ۱۸ دی ۱۳۹۸ / انتشار یافته در محتوای ویدئویی, وبلاگ پرند
مدیریت دارایی و پیکربندی
در این ویدیو قصد داریم به چیستی و چرایی و اهمیت مدیریت دارایی و پیکربندی در سازمان‌ها بپردازیم. فرآیند مدیریت دارایی و پیکربندی یا Service Asset And Configuration Management یکی از فرآیندهای ITIL است که کمک می‌کند با ثبت و کنترل ویژگی‌ دارایی‌های سازمان، از به‌روز و قابل اتکا بودن آنها مطمئن شویم. داراییِ یک سازمان
چهارشنبه, ۱۸ دی ۱۳۹۸ / انتشار یافته در مطالعه موردی, وبلاگ پرند
مدیریت ارتباط با مشتری یا CRM
رویکردهای متفاوتی به مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری وجود دارد که هر سازمانی، بنا به نیاز و رویکرد سازمانیِ خود، به یکی از آنها استناد کرده و راهبردهای خود را بر پایه آن مدون می‌کند. اما از دیدگاه کلی، مدیریت ارتباط با مشتری (Customer Relationship Management) به روش‌ها و راهبردهایی گفته می‌شود که شرکت‌ها برای
بالا