مدیریت تغییر و پروژه

  • ایجاد، حفظ و پیگیری سفارشات تغییر، فرآیند ها و پروژه ها
  • ارتباط دادن فعالیت ها و برنامه های فعالیتها با سفارش تغییر
  • مدیریت و بررسی پیشرفتها و وضعیت فعالیتها
  • تعریف گردش های کاری عمومی و کنترل خودکار فرآیندهای گردش کار
  • مدیریت ریسک و تاثیر تغییر بر کسب و کار
  • یکپارچه سازی با Outlook جهت برنامه ریزی و هماهنگی تغییر و پروژه
اطلاعات بیشتر

ماژول مدیریت تغییر و پروژه POB، متضمن آن است که روش ها و مراحل استاندارد به شکلی موثر و سریع، تمامی تغییرات و پروژه ها را مورد رسیدگی قرار دهند تا تغییرات، تاثیر کمتری بر سازمان گذاشته و پیشرفت عملکرد را شاهد باشیم. بعلاوه مدیریت تغییر و پروژه POB، به مراحل مدیریت تغییر، شفافیت داده و کانال های ارتباطی را بهبود می بخشد و بدین ترتیب گردش کار موثرتری را به ارمغان می آورد.

مدیریت تغییر و پروژه POB استانداردهای مورد نیاز برای تضمین بهره وری و اثربخشی هر گونه فرآیند مدیریت تغییر را تعریف می نماید که این امر موجب افزایش کیفیت و بهینه سازی استفاده از منابع می گردد.

مزايا برای سازمان شما

مدیریت سازمان می تواند با اطمینان خاطر به اطلاعات موجود در POB، به ارزیابی تأثیر یک تغییر بر کسب و کار بپردازد. همچنين می تواند تعادل لازم بین نیاز به تغییر و تاثیر و هزینه آن را حفظ نماید. تغییراتی که به طور موثر مدیریت و اجرا می گردند، معمولا در اولین تلاش موفقیت آمیز بوده و در نتیجه منافع بسیار زود مشخص شده و نهایتاً در زمان و هزینه صرفه جویی می شود.

مزايا برای کاربر

مدیریت تغییر و پروژه POB استانداردهای مورد نیاز برای تضمین بهره وری و اثربخشی هرگونه فرآیند تغییر را تعریف می نماید که این امر موجب افزایش کیفیت و استفاده بهینه از منابع می گردد. نرم افزار POB با به روز نگاه داشتن کاربران، این توانایی را به افراد می دهد که فعالیت های مرتبط با تغییر را برنامه ریزی و پیگیری نمایند. این فرآیند متضمن آن است که مسئولیت ها به شکلی مناسب محول گردیده و اطلاعات برای هر فردی که دسترسی استفاده از آن ها را دارد، دقیق و قابل مشاهده می باشد.

مزایا برای حفظ رقابت

مدیریت تغییرات، مبدل به شغلی تمام وقت شده است. مدیریت خدمات کارآمد، نیازمند توانایی ایجاد تغییرات سریع و بی خطر است. لذا مدیریت تغییر، از اجزاء ضروری در ارائه خدمات رضایت بخش محسوب می گردد.
شفافیت هرچه بیشتر، موجب حمایت از پرسنل و به روز نگاه داشتن مشتریان می گردد.

مدیریت تغییر و پروژه

استانداردهای مورد نیاز برای تضمین بهره وری و اثربخشی

مدیریت سفارش تغییر

گردش کار POB، در پروژه هایی که وظایف بین افراد مختلف تقسیم می شود، امکانات زیر را در اختیارتان قرار می دهد:

  • ایجاد، حفظ و پیگیری سفارش تغییر، فرآیندها و پروژه ها
  • ارتباط فعالیت ها و برنامه ریزی آن ها با سفارش تغییر
  • تحت پوشش گرفتن برنامه های احتمالی
  • مدیریت و بررسی پیشرفت ها و وضعیت فعالیت ها
  • دسته بندی سفارش تغییر
  • تأیید تأثیر و ریسک
  • کنترل خودکار فرآیندهای گردش کار
  • نشر فعالیت ها و سفارش تغییر، با توجه به تاریخ های شروع و یا پیشرفت سفارش تغییر
  • برنامه ریزی خودکار فعالیت ها از تاریخ شروع تا تحویل
  • افزایش سفارشات و فعالیت های تغییر
  • پیاده سازی فرآیندهای تأیید
  • ارتباط توافقات سطح خدمات با سفارشات تغییر

نرم افزار POB فرآیند گردش کار در یک سفارش تغییر را تحت پوشش گرفته و امکانات زیر را به ارمغان می آورد:
. ایجاد و حفظ فعالیت ها (از جمله فعالیت های استاندارد)
. ایجاد و حفظ دستورالعمل های مرتبط با فعالیت ها
. ادغام با فایل های Word ،Excell، تصاویر، عکس ها و...
. پیگیری وضعیت فعالیت ها
. انتشار خودکار فعالیت های متناوب و موازی
مسئول هر بخش می تواند لیست فعالیت ها را مشاهده و یا از تقویم استاندارد شرکت برای بررسی و پیگیری فعالیت ها استفاده نماید. بعلاوه POB با ارسال پست الکترونیک، زمان انتشار یک فعالیت را یادآور می شود.

در POB شما قادر به ورود و حفظ مدل های فرآیند تغییر هستید و این امر در ایمن و استاندارد بودن فعالیت های شرکت به شما اطمینان خاطر می دهد. همچنین می توان برای هر مرحله یا فعالیت در فرآیند تغییر، زمان های استاندارد، مسئولیت ها و اسناد و مدارک مرتبط تعریف نمود و بدین ترتیب استانداردهای سازمان (به عنوان مثال ISO9000) و انحراف از آن ها را مدیریت نموده، برنامه های جایگزین احتمالی را نیز کاملا به روز نگه دارید.

نرم افزار POB قابلیت یکپارچه سازی با تقویم Outlook را دارد تا هر فردی را قادر به استفاده از قابلیت های تقویم برای برنامه ریزی و هماهنگی فعالیت ها، سفارشات تغییر و پروژه ها نماید.

مدیریت وظایف این فرصت را در اختیار بسیاری از افراد قرار می دهد تا در فعاليت های فرآيند شرکت نمایند. در این رابطه وظایف با Microsoft Outlook هماهنگ شده است.

عملکرد نظارت POB یا POB KPI Explorer این امکان را برای شما فراهم می آورد تا بر هر فرآیند مهم، هدف، عملکرد، سطح خدمات و... نظارت داشته باشید. کارکرد نظارت جزء بخش های مهم فرآیند مدیریت خدمات است و آن را می توان متناسب با نیاز هر کاربر POB تنظیم نمود.
داده ها در زمان وقوع با انواع مختلفی از نمودار های رنگارنگ، نمایش داده شده و امکان دستیابی به جزییات بیشتر از طریق جداول، نمودارها، نقشه ها، پیشنهادهای جانبی داشبورد POB و پیشرفته ترین امکانات گرافیکی وجود دارد.

امکانات بخش گزارشات، شما را قادر به ایجاد گزارش هایی در رابطه با هر نوع شاخص کليدی عملکرد می سازد و به شما اطمینان خاطر می دهد که به اهداف کسب و کار خود دست یافته اید. در دسترس بودن آمار و گزارشات آنلاین شما را قادر می سازد تا به طور مداوم بر رضایت مشتری، کیفیت خدمات، سودآوری و روند بازار نظارت داشته باشید.

بالا