گروه فناوری پرندگروه فناوری پرند
  • صفحه اصلی
  • وبلاگ پرند
  • مقاله
  • ویدئو
  • اینفوگرافیک
  • اخبار و اطلاعیه
با ما تماس بگیرید
  • صفحه اصلی
  • وبلاگ پرند
  • اخبار گروه فناوری پرند
  • فرمان وقایع در دستان شماست

وبلاگ گروه فناوری پرند

فرمان وقایع در دستان شماست

توسط علی هاشمی / شنبه, 05 بهمن 1398 / منتشر شده در اخبار گروه فناوری پرند
فرمان وقایع در دستان شماست زمان تقریبی مطالعه: 3 دقیقه

طرح جدید کمپین روی ریل POB، در شماره 30 (بهمن 98) ماهنامه عصر تراکنش منتشر شده است.

روی ریل POB، نام کمپینی است که تیم توسعه بازار گروه فناوری پرند آن را طراحی و پیاده سازی کرده و هر ماه طرح جدیدی از این کمپین در ماهنامه عصر تراکنش منتشر می‌شود. اگر علاقه‌مندید که درباره‌ کمپین روی ریل POB بیشتر بدانید و ببینید از کجا و چطور کار را شروع کرده‌ایم، اینجا را کلیک کنید.

وقایع منتظر نمی‌مانند

ساعت، به رغم هر چیز، به تیک تاکش ادامه می‌دهد و زمان می‌گذرد. رخدادها اتفاق می‌افتند، ریسک‌ها گریزناپذیرند، منابع از بین می‌روند و دارایی‌ها تغییر می‌کنند. هر سازمانی لاجرم، در مسیر رسیدن به اهداف خود، ممکن است کمابیش انواع رخدادها و ریسک‌ها و فاجعه‌ها را تجربه بکند. اما به نظر شما کدام سازمان‌ها می‌توانند، با وجود رویدادهایی که منتظر نمی‌مانند،‌ از دیگران سبقت بگیرند و مسیر رسیدن به موفقیت را سریع‌تر طی کند؟

اگر از ما بپرسیدید، می‌گوییم سازمان‌هایی که «فرمان وقایع را در دست دارند!»

آیا می‌توان فرمان وقایع را به دست گرفت؟

اینکه با «مدیریت رخداد» بتوانید رویدادها را، پیش از بدل شدن به رخداد، ثبت کنید و سریع‌تر در پِی حل مسئله برآیید، اینکه تجربیات هر رخداد را ثبت کنید و در رخدادهای مشابه، از پایگاه دانش استفاده کنید، یعنی فرمان رخدادها را در دست گرفته‌اید و در آینده از تعداد و میزان آسیب رخدادها خواهید کاست.

اینکه با «مدیریت منابع و زمان» بتوانید تصویر درستی از پروژه‌های در دست اجرا داشته باشید و بدانید که چه کسی، کجا، چگونه و در چه زمانی، چه کاری را انجام می‌دهد، یعنی آماده‌اید تا در زمان اضطرار، کمبود منابع و زمان را به بهترین شکل ممکن کنترل کنید تا پروژه را در زمان مقرر به انجام برسانید.

اینکه با کمک فرآیند «مدیریت دارایی و پیکربندی» بتوانید درک درستی از ارتباط میان دارایی‌ها داشته باشید، یعنی در هنگام بروز رخداد، می‌توانید مشکلات را سریع‌تر حل و فصل کنید و اجازه نمی‌هید که اختلال یک دارایی، دارایی‌های دیگر سازمان را تحت‌تأثیر قرار بدهد؛ این یعنی فرمان دارایی‌ها و تغییراتشان در دستان شماست.

تصور کنید دو نفر از اعضای تیم فنی شما یک ماه مرخصی گرفته یا استعفا کرده باشند و شما، بی‌اطلاع از تغییر پیش‌آمده، برنامه‌ی پروژه‌ی جدید سازمان را بر مبنای حضور آنها طراحی کرده باشید. مسئله فقدان حضور آن دو فرد نیست، مسئله بی‌اطلاعی شما از وضعیت فعلی سازمان است؛ فرمان از دست شما خارج شده و توانایی کنترل امور را از دست داده‌اید. نتیجه چیزی نخواهد بود، جز تأخیر در تحویل پروژه و درنهایت، نارضایتی مشتری. شما در حالی برای آینده برنامه‌ریزی کرده‌ بوده‌اید که شناختی از وضعیت کنونی سازمان نداشته‌اید‌. غافل از اینکه فقط زمانی قادر خواهید بود با سرعت پیش بروید و مزایای رقابتی سازمانتان را افزایش دهید که بتوانید نظارت حداکثری بر درخواست‌ها، مشکلات، رخدادها، منابع، دسترسی و ظرفیت سازمان داشته و فرمان امور و وقایع را در دست بگیرید.

روی ریل POB، فرمان وقایع در دستان شماست

راهکار POB با در اختیار گذاشتن ماژول‌های «مدیریت پیشخوان»، «مدیریت دارایی و پیکربندی»، «مدیریت تغییر و پروژه»، «مدیریت سطح خدمات»، «مدیریت زمان و منابع»، «مدیریت انبار و خرید»، «مدیریت صورتحساب و امور مالی» و «پرتال کاربران» فرمان وقایع را به دستان شما می‌سپارد تا بتوانید از کوچک‌ترین تغییر، به‌روزرسانی، رویداد یا رخدادی مطلع شوید و قبل از اینکه به دام رخدادها گرفتار آیید و از جاده منحرف شوید، فرمانتان را به سمت درست چرخانده و به مسیرتان ادامه دهید.

راهکار POB با اعلان‌های به‌موقع، به‌روزرسانی‌های مرتب و دقیق و انعطاف‌پذیری بالایی که دارد شما را در جریان آخرین اطلاعات قرار داده تا با اطمینان خاطر، به استقبال مشکلات بروید.

گروه فناوری پرند، باتجربه‌ترین گروه فناوری در پیاده‌سازی و استقرار مدیریت خدمات فناوری اطلاعات (ITSM)، به شما اطمینان می‌دهد که در سفر روی ریل POB، در جریان آخرین به‌روزرسانی‌ها قرار بگیرید و بتوانید با اطلاعات و گزارش‌هایی که از هر بخش به دست شما می‌رسد، با خیال آسوده پشت فرمان بنشینید و از مسیر لذت ببرید.

فرمان وقایع در دستان شماست

برچسب ها: عصر تراکنش, نرم افزار POB

درباره علی هاشمی

زمینه اصلی فعالیت من، گرافیک و تبلیغات هست. علاقه مند به فناوری اطلاعات هستم و در طول سال های همکاری با گروه فناوری پرند، مطالعاتی در زمینه ITIL داشته ام و مقالات تدوین شده تیم تولید محتوا را ویرایش کرده و نشر می دهم.

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب

  • علیرضا بزرگمهری مشاور هیات مدیره گروه فناوری پرند

    رهنمون هایی برای همه کشورها حتی ایران، همسویی ITIL با بهروش ها

  • صنعت فین‌تک در دنیای پس از کرونا

  • هشت قابلیت که برای انتخاب ابزار ITSM سازمان خود باید در نظر بگیرید

  • وضعیت مدیریت خدمات در سال ٢٠٢١

  • داستان پذیرش ITIL توسط بانک مرکانتیل / از ایجاد نقش ITIL بپرهیزید، مگر آنکه واقعاً به آن نیاز باشد

  • چهار ویژگی ضروری انتخاب راهکار ITSM

    چهار ویژگی ضروری ابزار ITSM

  • اتوماسیون پیشخوان خدمت

    آیا توفان اتوماسیون در حال نزدیک‌شدن به پیشخوان خدمت است؟

  • وضعیت خدمات سلف سرویس

    وضعیت موفقیت خدمات سلف‌سرویس فناوری اطلاعات

برچسب های مطالب

B2B BRM CRM GDPR IT ITIL ITIL4 ITSM VeriSM Wendia استاندارد ایزو استراتژی خدمت امنیت اینفوگرافیک بانکداری بهبود مستمر خدمت تحلیل تأثیر بر کسب و کار تحول دیجیتال خودکارسازی دواپس راه پرداخت صنعت پرداخت عصر تراکنش فرآیند انجام درخواست فروش مدیریت انتشار و استقرار مدیریت تداوم خدمات فناوری اطلاعات مدیریت تغییر مدیریت خدمات سازمانی مدیریت دارایی و پیکربندی مدیریت دانش مدیریت دسترس پذیری مدیریت رخداد مدیریت رویداد مدیریت ریسک مدیریت سطح خدمت مدیریت ظرفیت مدیریت مالی مدیریت مشکل مدیریت پرداخت مدیریت پروژه نرم افزار POB پیشخوان خدمت چابک کارکردهای حیاتی کسب و کار

بی‌خبر نمانید!

آدرس ایمیل خود را وارد کنید تا پربازدیدترین محتواهای وبلاگ گروه فناوری پرند را در ایمیل خود دریافت کنید.

گروه فناوری پرند

  • چرا پرند؟
  • همان پرند هستیم
  • وبلاگ پرند
  • ارتباط با گروه فناوری پرند
  • مشتریان ما
  • داستان موفقیت مشتری
  • درخواست جلسه دموی اختصاصی
  • فرصت‌های شغلی

صفحات پر بازدید

  • آشنایی با نرم‌افزار Wendia POB G6
  • مدیریت پیشخوان خدمات
  • مدیریت دارایی و پیکربندی
  • مدیریت تغییر و پروژه
  • مدیریت انبار و خرید
  • مدیریت سطح خدمات
  • مدیریت زمان و منابع
  • مدیریت صورتحساب و امور مالی
  • یکپارچگی با نرم‌افزارها
  • راهکار Bank On
  • راهکار شرکت‌های پرداخت
  • راهکار صنعت بانکداری
  • راهکار صنعت مخابرات
  • راهکار صنعت رایانه و فناوری‌های وابسته
  • گواهینامه‌های بین‌المللی پشتیبانی از ITIL
  • کارکردهای نرم‌افزار در حوزه ESM و ITSM

ارتباط با ما

  • نشانی: تهران، خیابان سهروردی، خیابان خرمشهر، خیابان عربعلی، کوچه دوم، پلاک ۲۱، واحد ۴
  • تلفن: ۸۸۵۰۱۳۵۷
  • فکس: ۸۸۵۰۱۳۵۸
  • پست الکترونیک: info[at]parand.ir
ارائه‌دهنده راهکارهای مدیریتی مبتنی بر ITIL

ایده شکل‌گیری «گروه فناوری پرند» با گردهم آمدن افکاری جوان و متخصص در حوزه فناوری اطلاعات و با هدف ارائه راهکارهای نوین مدیریت فناوری اطلاعات، پرورش یافت. و در مرداد ماه ۱۳۸۴، با کسب مجوز از شورای عالی انفورماتیک، گروه فناوری پرند تأسیس شد. و به عضویت سازمان نظام صنفی رایانه‌ای درآمد. بهبود فرآیندهای مدیریت فناوری اطلاعات در کشور، از اولین اهدافی بود که با پیوست جوانان متخصص به این گروه، پیگیری شد. و همکاری با سازمان‌هایی نظیر مرکز داده سامانه هوشمند سوخت، بانک انصار، بیمه سامان، شرکت توزیع برق مشهد، شرکت برق منطقه‌ای تهران و... از دستاوردهای دهه اول فعالیت بود.
در دهه دوم فعالیت با تمرکز فعالیت‌های شرکت بر راهکارهای مدیریتی مبتنی بر ITIL و ارائه راهکاری بومی‌سازی شده و مبتنی بر استانداردهای جهانی، منجر شد تا همکاری با سازمان‌هایی نظیر بانک ملی ایران، بانک ملت، بانک مسکن، بانک آینده، سازمان برنامه و بودجه کشور، شرکت خدمات انفورماتیک، شرکت توسن تکنو، شرکت بهسازان ملت، شرکت مخابرات ایران، شرکت به پرداخت ملت و... نیز به افتخارات گروه فناوری پرند افزوده شود.

  • حقوق محتوای تمام صفحات (متون، تصاویر، فایل‌های ویدئویی) محفوظ است و کپی‌برداری از آنها بدون ذکر نام «گروه فناوری پرند» مجاز نیست.
بالا