گروه فناوری پرندگروه فناوری پرند
  • صفحه اصلی
  • وبلاگ پرند
  • مقاله
  • ویدئو
  • اینفوگرافیک
  • اخبار و اطلاعیه
با ما تماس بگیرید
  • صفحه اصلی
  • وبلاگ پرند
  • اخبار گروه فناوری پرند
  • کمپین روی ریل POB

وبلاگ گروه فناوری پرند

کمپین روی ریل POB

توسط علی هاشمی / سه شنبه, 02 مهر 1398 / منتشر شده در اخبار گروه فناوری پرند
روی ریل POB زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه

همه چیز در رابطه با کمپین روی ریل POB

چند سالی از حضور راهکار مدیریتی Wendia POB در ایران میگذشت. با افزایش تعداد سازمان ها و مشتریان، تصمیم گرفتیم کمپین تبلیغاتی جدیدی را با شعاری جذاب شروع کنیم تا POB را به روش جدیدی معرفی کنیم. با بچه های تیم فروش نشستی داشتیم و با این سوال شروع کردیم که «راهکار POB در فضای کسب و کار، ما را یاد چه چیز می اندازد؟» هرکدام از بچه ها مثالی زدند، از چاقوی سوئیسی گرفته تا ماشین مسابقه ای، هواپیما و دوچرخه و…!

در ابتدا روی این مسئله هم فکر شدیم که کسب و کار در مسیری پیش می رود و ما محصولی ارائه می کنیم که راه را برای این پیشروی هموار سازد. پس بهتر است POB و کسب و کار را در جریان یک سفر، در نظر بگیریم! هدف این بود که المان انتخاب شده، مفاهیمی چون سرعت کافی، هدف مشخص، امنیت و اطمینان و تکنولوژی را منتقل کند. روی هرکدام از مثال ها بحث کردیم، از تصادفات جاده ای گفتیم که موجب نا امنی سفرهای جاده ای می شود، از مقاصد مختلف و بعضاً نامشخص یک خودرو در جاده و بی نهایت جاده های فرعی و خاکی و… از هواپیما که توان پائینی در رویارویی با مشکلات جوی دارد و حتی بیش از اندازه سریع است! سرعتی که شاید با «صبر و تحمل» لازم در فضای مدیریت خدمات کسب و کار، در تضاد است!

بله! ریل قطار آن چیزی بود که به عنوان مسیر سفر، بیشترین شباهت را با کسب و کار در مسیر مدیریت خدمات داشت. بحث های زیادی روی این موضوع انجام شد که در این چند خط جا نمی گیرد!

اینجا کلیک کنید تا خلاصه بحث های ما و آنچه بدان رسیدیم را ببینید! 🙂

اولین خروجی، چرا باید روی ریل POB باشید؟

پیش از هر چیز، تصمیم گرفتیم دلایل این انتخابمان را خیلی خلاصه و دقیق توضیح دهیم و بگوییم چرا باید قطار کسب و کار، روی ریل POB حرکت کند؟ بهترین انتخاب، طراحی یک اینفوگرافیک بود که خلاصه ای از دلایل این تشابه را توضیح دهد و با کار مشترک اعضای تیم پیاده سازی و فروش، محتوای خلاصه ای برای این منظور تهیه شد.

روی ریل POB

از اینجا بود که کار به واحد گرافیک سپرده شد و محتوای تولید شده در قالب یک اینفوگرافیک طراحی شد.

نتیجه تقریباً یک ماه کار گروهی ما:

روی ریل POB

برای مشاهده اندازه بزرگتر، کلیک کنید.

با هماهنگی بچه های فروش، ماحصل کار ما در نشریه عصر تراکنش چاپ شد و ما خوشحال و خندان، ادامه کمپین را پیش گرفتیم.

بعد از اینکه همه چیز را در اینفوگرافیک توضیح دادیم، تصمیم گرفتیم که ازین به بعد، خیلی ساده به موضوع نگاه کنیم. در قطار کسب و کار بنشینیم و روی ریل POB باشیم! جلسات مشترک با واحد گرافیک برگزار کردیم و طوفان فکری واقعی شروع شد! 🙂

تصاویر زیادی از قطار، ریل، ایستگاه، مسافران و هرچیزی که به سفر ریلی مربوط میشد را بررسی کردیم! نزدیک بود چمدان ببندیم و به مسافرت برویم که با یک طرح خیلی مینیمال از واحد گرافیک، حال و هوای مرخصی رفتن از سرمان پرید!

این طرح، همه چیزی که ما به دنبالش بودیم را داشت، سادگی، پیوستگی، همکاری وندیا و گروه فناوری پرند، انعطاف و حتی کمی بازیگوشی! تغییرات کوچکی در ساختار قطار و خطوط پیشنهاد دادیم و خروجی کار در شماره بعدی نشریه عصر تراکنش چاپ شد.

روی ریل POB

برای مشاهده اندازه بزرگتر کلیک کنید.

ادامه ریل گذاری با ریزبینی!

از اینجا کار ما سخت تر میشد، ادامه کمپین نیاز به هوش و ذکاوت بیشتری داشت. البته کمپین روی ریل POB مسیر خودش را پیدا کرده بود و هر ماه با یک هم اندیشی چند ساعته، شعار و المان ماه بعد را انتخاب می کردیم. هر چیزی که به سفر ریلی مربوط می شد را متناظر با چالش های کسب و کار و معیارهای راهکار POB در نظر می گرفتیم و باقی کار را به واحد گرافیک می سپردیم.

در این ماه ها، آنقدر راجع به سفر ریلی و تشابهات یک سفر با مسیر کسب و کار فکر کرده ایم که هر بار خلاقیت بیشتری به این کمپین اضافه می شود. ما سعی کردیم تا در عین سادگی و خطی بودن طرح ها، کمی مرموز باشیم و نگاه مخاطبانمان را به چالش بکشیم. پس اگر به ناگاه، هنگام مطالعه یک نشریه تخصصی فین تک، احساس کردید که یک چمدان می بینید که روی خط عابر پیاده راه می رود! دقیق تر ببینید! این ما هستیم که همه چیز را برای سفر شما در مسیر کسب و کار و روی ریل POB برداشته ایم تا آسوده خاطر در مسیر چالش ها، سفری سریع، طبق برنامه و مطمئن را تجربه کنید.

روی ریل POB بمانید…

روی ریل POB      روی ریل POB     روی ریل POB

روی ریل POB      اعلان به موقع تصمیم دقیق     فرمان وقایع در دستان شماست

تمام این طرح ها در ماهنامه عصر تراکنش، وب سایت و شبکه های اجتماعی ما منتشر شد. بازخوردهای خوبی هم گرفتیم و از نتیجه کار راضی هستیم.

البته ما کار را به همینجا خاتمه ندادیم، بعد از انتشار هر شماره، خیلی خلاصه توضیح دادیم که چرا این شعار را انتخاب کردیم و در واقع، واقعیت پشت هر شعار را توضیح دادیم! روی هر طرح کلیک کنید، تا شما هم در جریان باشید.

این کمپین، نتیجه ماه ها فعالیت تیمی بچه های گروه فناوری پرند هست، که همچنان هم ادامه دارد و می توانید از همینجا و یا نشریه عصر تراکنش، پیگیر آن ها باشید. پس قطعاً خوشحال میشویم که نظراتتان را با ما در میان بگذارید و از خوبی ها و بدی های این طرح ها و دیدی که به آن ها دارید برای ما بگویید.

برچسب ها: عصر تراکنش, نرم افزار POB

درباره علی هاشمی

زمینه اصلی فعالیت من، گرافیک و تبلیغات هست. علاقه مند به فناوری اطلاعات هستم و در طول سال های همکاری با گروه فناوری پرند، مطالعاتی در زمینه ITIL داشته ام و مقالات تدوین شده تیم تولید محتوا را ویرایش کرده و نشر می دهم.

2 دیدگاه برای “کمپین روی ریل POB”

  1. الی می گوید:پاسخ
    2 مهر 1398 در 2:29 ب.ظ

    ممنون که روند کارتون رو خیلی دوستانه با همه در میون گذاشتین . اینفوگراف عالی بود خیلی زیبا اهداف قابل دستیابی توسط پاب به تصویر کشیده شده

  2. بهبود مدیریت دانش شهرداری هرنینگ، با پیاده‌ کردن راهکار POB | راه پرداخت می گوید:پاسخ
    2 دی 1398 در 12:00 ب.ظ

    […] راه‌حل ایده‌آلشان را، برای مدیریت دانش، در راهکار POB شرکت وندیا پیدا […]

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب

  • علیرضا بزرگمهری مشاور هیات مدیره گروه فناوری پرند

    رهنمون هایی برای همه کشورها حتی ایران، همسویی ITIL با بهروش ها

  • صنعت فین‌تک در دنیای پس از کرونا

  • هشت قابلیت که برای انتخاب ابزار ITSM سازمان خود باید در نظر بگیرید

  • وضعیت مدیریت خدمات در سال ٢٠٢١

  • داستان پذیرش ITIL توسط بانک مرکانتیل / از ایجاد نقش ITIL بپرهیزید، مگر آنکه واقعاً به آن نیاز باشد

  • چهار ویژگی ضروری انتخاب راهکار ITSM

    چهار ویژگی ضروری ابزار ITSM

  • اتوماسیون پیشخوان خدمت

    آیا توفان اتوماسیون در حال نزدیک‌شدن به پیشخوان خدمت است؟

  • وضعیت خدمات سلف سرویس

    وضعیت موفقیت خدمات سلف‌سرویس فناوری اطلاعات

برچسب های مطالب

B2B BRM CRM GDPR IT ITIL ITIL4 ITSM VeriSM Wendia استاندارد ایزو استراتژی خدمت امنیت اینفوگرافیک بانکداری بهبود مستمر خدمت تحلیل تأثیر بر کسب و کار تحول دیجیتال خودکارسازی دواپس راه پرداخت صنعت پرداخت عصر تراکنش فرآیند انجام درخواست فروش مدیریت انتشار و استقرار مدیریت تداوم خدمات فناوری اطلاعات مدیریت تغییر مدیریت خدمات سازمانی مدیریت دارایی و پیکربندی مدیریت دانش مدیریت دسترس پذیری مدیریت رخداد مدیریت رویداد مدیریت ریسک مدیریت سطح خدمت مدیریت ظرفیت مدیریت مالی مدیریت مشکل مدیریت پرداخت مدیریت پروژه نرم افزار POB پیشخوان خدمت چابک کارکردهای حیاتی کسب و کار

بی‌خبر نمانید!

آدرس ایمیل خود را وارد کنید تا پربازدیدترین محتواهای وبلاگ گروه فناوری پرند را در ایمیل خود دریافت کنید.

گروه فناوری پرند

  • چرا پرند؟
  • همان پرند هستیم
  • وبلاگ پرند
  • ارتباط با گروه فناوری پرند
  • مشتریان ما
  • داستان موفقیت مشتری
  • درخواست جلسه دموی اختصاصی
  • فرصت‌های شغلی

صفحات پر بازدید

  • آشنایی با نرم‌افزار Wendia POB G6
  • مدیریت پیشخوان خدمات
  • مدیریت دارایی و پیکربندی
  • مدیریت تغییر و پروژه
  • مدیریت انبار و خرید
  • مدیریت سطح خدمات
  • مدیریت زمان و منابع
  • مدیریت صورتحساب و امور مالی
  • یکپارچگی با نرم‌افزارها
  • راهکار Bank On
  • راهکار شرکت‌های پرداخت
  • راهکار صنعت بانکداری
  • راهکار صنعت مخابرات
  • راهکار صنعت رایانه و فناوری‌های وابسته
  • گواهینامه‌های بین‌المللی پشتیبانی از ITIL
  • کارکردهای نرم‌افزار در حوزه ESM و ITSM

ارتباط با ما

  • نشانی: تهران، خیابان سهروردی، خیابان خرمشهر، خیابان عربعلی، کوچه دوم، پلاک ۲۱، واحد ۴
  • تلفن: ۸۸۵۰۱۳۵۷
  • فکس: ۸۸۵۰۱۳۵۸
  • پست الکترونیک: info[at]parand.ir
ارائه‌دهنده راهکارهای مدیریتی مبتنی بر ITIL

ایده شکل‌گیری «گروه فناوری پرند» با گردهم آمدن افکاری جوان و متخصص در حوزه فناوری اطلاعات و با هدف ارائه راهکارهای نوین مدیریت فناوری اطلاعات، پرورش یافت. و در مرداد ماه ۱۳۸۴، با کسب مجوز از شورای عالی انفورماتیک، گروه فناوری پرند تأسیس شد. و به عضویت سازمان نظام صنفی رایانه‌ای درآمد. بهبود فرآیندهای مدیریت فناوری اطلاعات در کشور، از اولین اهدافی بود که با پیوست جوانان متخصص به این گروه، پیگیری شد. و همکاری با سازمان‌هایی نظیر مرکز داده سامانه هوشمند سوخت، بانک انصار، بیمه سامان، شرکت توزیع برق مشهد، شرکت برق منطقه‌ای تهران و... از دستاوردهای دهه اول فعالیت بود.
در دهه دوم فعالیت با تمرکز فعالیت‌های شرکت بر راهکارهای مدیریتی مبتنی بر ITIL و ارائه راهکاری بومی‌سازی شده و مبتنی بر استانداردهای جهانی، منجر شد تا همکاری با سازمان‌هایی نظیر بانک ملی ایران، بانک ملت، بانک مسکن، بانک آینده، سازمان برنامه و بودجه کشور، شرکت خدمات انفورماتیک، شرکت توسن تکنو، شرکت بهسازان ملت، شرکت مخابرات ایران، شرکت به پرداخت ملت و... نیز به افتخارات گروه فناوری پرند افزوده شود.

  • حقوق محتوای تمام صفحات (متون، تصاویر، فایل‌های ویدئویی) محفوظ است و کپی‌برداری از آنها بدون ذکر نام «گروه فناوری پرند» مجاز نیست.
بالا