گروه فناوری پرندگروه فناوری پرند
  • صفحه اصلی
  • وبلاگ پرند
  • مقاله
  • ویدئو
  • اینفوگرافیک
  • اخبار و اطلاعیه
با ما تماس بگیرید
  • صفحه اصلی
  • وبلاگ پرند
  • اخبار گروه فناوری پرند
  • هرآنچه نیاز بود، ما برداشته ایم!

وبلاگ گروه فناوری پرند

هرآنچه نیاز بود، ما برداشته ایم!

توسط علی هاشمی / دوشنبه, 08 مهر 1398 / منتشر شده در اخبار گروه فناوری پرند
POB زمان تقریبی مطالعه: < 1 دقیقه

روی ریل POB، نام کمپینی است که توسط تیم توسعه بازار گروه فناوری پرند طراحی و پیاده سازی شده و هر ماه طرح جدیدی از این کمپین در ماهنامه عصر تراکنش به چاپ می رسد. می توانید اینجا کلیک کنید تا اطلاعات کاملی از این کمپین به دست آورید.

این طرح در شماره 26 مهر ماه 1398 ماهنامه عصر تراکنش به چاپ رسیده است.

در مسیر پرچالش ارائه خدمات و پویای محیط فناوری اطلاعات، چابکی و بهره مندی از روش های روز دنیا از ملزومات بقا در عرصه رقابت و حفظ وفاداری مشتریان می باشد.

ریل POB، با ایجاد بستری امن، راحت و قابل اعتماد در سفر پیشرفت، مجموعه ای از مهارت، تجربه، دانش، تکنولوژی و شیوه های کلاس جهانی را در کنار متخصصینی دلسوز، زبردست و باتجربه و در نهایت آسودگی خاطر، به شما هدیه می کند.

قطار سازمان شما روی ریل POB، با پشتیبانی چون پرند و کوله باری از هر آنچه شما نیاز دارید، مسیر هموارتری در سفر نیل به اهداف خود، خواهد داشت.

 

روی ریل POB

برچسب ها: عصر تراکنش, نرم افزار POB

درباره علی هاشمی

زمینه اصلی فعالیت من، گرافیک و تبلیغات هست. علاقه مند به فناوری اطلاعات هستم و در طول سال های همکاری با گروه فناوری پرند، مطالعاتی در زمینه ITIL داشته ام و مقالات تدوین شده تیم تولید محتوا را ویرایش کرده و نشر می دهم.

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب

  • نمودار گانت چیست

    نمودار گانت چیست و چه کاربردی در مدیریت پروژه دارد؟

  • راهنمای اقدامات ITIL 4 (اقدامات مدیریتی خدمات)

    راهنمای اقدامات ITIL ۴ ـ بخش سوم (اقدامات مدیریتی خدمات)

  • اقدامات مدیریتی عمومی در ITIL 4

    راهنمای اقدامات ITIL ۴ ـ بخش دوم (اقدامات مدیریتی عمومی)

  • سیلوهای IT

    چگونه می‌توان سیلوهای IT را واقعاً از بین برد؟

  • مدیریت خدمات سازمانی

    چگونه می‌توان مشارکت بین بخش‌های مختلف سازمان را بهبود بخشید؟

  • شرکت‌های نفت و گاز

    چگونه شرکت‌های نفت و گاز می‌توانند عملکرد پروژه‌های سرمایه‌ای خود را بهبود بخشند

  • راهنمای اقدامات ITIL 4

    راهنمای اقدامات ITIL 4 ـ بخش اول

  • اینفوگرافیک پیشخوان خدمت

    اینفوگرافیک : ۱۰ نکته برای بهبود تجربه‌ی پیشخوان خدمت

برچسب های مطالب

B2B BRM CRM GDPR IT ITIL ITIL 4 ITSM VeriSM Wendia استاندارد ایزو استراتژی خدمت امنیت اینفوگرافیک بانکداری بهبود مستمر خدمت تحلیل تأثیر بر کسب و کار تحول دیجیتال خودکارسازی دواپس راه پرداخت صنعت پرداخت عصر تراکنش فرآیند انجام درخواست فروش مدیریت انتشار و استقرار مدیریت تداوم خدمات فناوری اطلاعات مدیریت تغییر مدیریت دارایی و پیکربندی مدیریت دانش مدیریت دسترس پذیری مدیریت رخداد مدیریت رویداد مدیریت ریسک مدیریت سطح خدمت مدیریت ظرفیت مدیریت مالی مدیریت مشکل مدیریت منابع مدیریت پرداخت مدیریت پروژه نرم افزار POB پیشخوان خدمت چابک کارکردهای حیاتی کسب و کار

بی‌خبر نمانید!

آدرس ایمیل خود را وارد کنید تا پربازدیدترین محتواهای وبلاگ گروه فناوری پرند را در ایمیل خود دریافت کنید.

گروه فناوری پرند

  • چرا پرند؟
  • همان پرند هستیم
  • وبلاگ پرند
  • ارتباط با گروه فناوری پرند
  • مشتریان ما
  • داستان موفقیت مشتری
  • درخواست جلسه دموی اختصاصی
  • فرصت‌های شغلی

صفحات پر بازدید

  • آشنایی با نرم‌افزار Wendia POB G6
  • مدیریت پیشخوان خدمات
  • مدیریت دارایی و پیکربندی
  • مدیریت تغییر و پروژه
  • مدیریت انبار و خرید
  • مدیریت سطح خدمات
  • مدیریت زمان و منابع
  • مدیریت صورتحساب و امور مالی
  • یکپارچگی با نرم‌افزارها
  • راهکار Bank On
  • راهکار شرکت‌های پرداخت
  • راهکار صنعت بانکداری
  • راهکار صنعت مخابرات
  • راهکار صنعت رایانه و فناوری‌های وابسته
  • گواهینامه‌های بین‌المللی پشتیبانی از ITIL
  • کارکردهای نرم‌افزار در حوزه ESM و ITSM

ارتباط با ما

  • نشانی: تهران، خیابان سهروردی، خیابان خرمشهر، خیابان عربعلی، کوچه دوم، پلاک ۲۱، واحد ۴
  • تلفن: ۸۸۵۰۱۳۵۷
  • فکس: ۸۸۵۰۱۳۵۸
  • پست الکترونیک: info[at]parand.ir
ارائه‌دهنده راهکارهای مدیریتی مبتنی بر ITIL

ایده شکل‌گیری «گروه فناوری پرند» با گردهم آمدن افکاری جوان و متخصص در حوزه فناوری اطلاعات و با هدف ارائه راهکارهای نوین مدیریت فناوری اطلاعات، پرورش یافت. و در مرداد ماه ۱۳۸۴، با کسب مجوز از شورای عالی انفورماتیک، گروه فناوری پرند تأسیس شد. و به عضویت سازمان نظام صنفی رایانه‌ای درآمد. بهبود فرآیندهای مدیریت فناوری اطلاعات در کشور، از اولین اهدافی بود که با پیوست جوانان متخصص به این گروه، پیگیری شد. و همکاری با سازمان‌هایی نظیر مرکز داده سامانه هوشمند سوخت، بانک انصار، بیمه سامان، شرکت توزیع برق مشهد، شرکت برق منطقه‌ای تهران و... از دستاوردهای دهه اول فعالیت بود.
در دهه دوم فعالیت با تمرکز فعالیت‌های شرکت بر راهکارهای مدیریتی مبتنی بر ITIL و ارائه راهکاری بومی‌سازی شده و مبتنی بر استانداردهای جهانی، منجر شد تا همکاری با سازمان‌هایی نظیر بانک ملی ایران، بانک ملت، بانک مسکن، بانک آینده، سازمان برنامه و بودجه کشور، شرکت خدمات انفورماتیک، شرکت توسن تکنو، شرکت بهسازان ملت، شرکت مخابرات ایران، شرکت به پرداخت ملت و... نیز به افتخارات گروه فناوری پرند افزوده شود.

  • حقوق محتوای تمام صفحات (متون، تصاویر، فایل‌های ویدئویی) محفوظ است و کپی‌برداری از آنها بدون ذکر نام «گروه فناوری پرند» مجاز نیست.
بالا