روی ریل POB، نام کمپینی است که توسط تیم توسعه بازار گروه فناوری پرند طراحی و پیاده سازی شده و هر ماه طرح جدیدی از این کمپین در ماهنامه عصر تراکنش به چاپ می رسد. می توانید اینجا کلیک کنید تا اطلاعات کاملی از این کمپین به دست آورید.
این طرح در شماره 27 آبان ماه ماهنامه عصر تراکنش به چاپ رسیده است.
در دنیای فناوری اطلاعات، زمان عامل بسیار مهمی است که در تمامی زمینه ها خودنمایی می کند. ارائه خدمات در سازمان های فناوری اطلاعات، وابستگی عمیقی به این عامل مهم دارد و در مسیر پرچالش رقابت، سازمانی برنده خواهد بود که بتواند خدمات خود را در حداقل زمان ارائه دهد.
همه ما می دانیم که بروز یک رخداد در فرآیندهای کسب و کار و قطعی سرویس حتی در زمانی بسیار کوتاه نیز می تواند خدمات جبران ناپذیری به سازمان وارد آورد. این همان نکته ای است که در سفر روی POB به آن پرداخته ایم. همانطور که شما برای هر لحظه سفر خود برنامه ریزی دقیق می کنید و انتظار دارید تمامی خدمات در زمان های برنامه ریزی شده ارائه شوند تا شما از برنامه خود عقب نمانید، در مسیر کسب و کار نیز، خدمات باید دقیق و به موق ارائه شوند.
راهکار POB به شما اطمینان می دهد که تمامی موارد، رخدادها و درخواست ها را آناً دریافت کرده و در زمان مقرر به آن ها رسیدگی کنید. با خودکارسازی فرآیندها در زمان کارمندان سازمان صرفه جویی خواهد شد و میانگین زمانی رسیدگی به درخواست ها به شکل ملموسی کاسته می شود.
با خدمات سلف سرویس، کاربران قادر خواهند بود مشکلات خود را حل کنند و بار کاری کارمندان بخش پاسخگویی کاسته می شود، در نتیجه زمان زیادی به دست خواهید آورد تا برای دستیابی به اهداف سازمان برنامه ریزی کنید.
زمان روی ریل POB در اختیار اهداف شماست.