×

تماس با پیشخوان خدمات

خواهشمند است جهت دریافت خدمات پشتیبانی، با پیشخوان خدمات شرکت به نشانیservicedesk@parand.ir و یا شماره تلفن های ۸۸۵۰۱۳۵۷ - ۸۸۵۰۱۳۵۸ تماس حاصل فرمایید.

فصل پنج و شش استراتژی خدمات

/ / پرند ۱۰۱, مقاله کاربردی
استراتژی خدمات

این مقاله، فصل پنجم مجموعه مقالاتی تحت عنوان “استراتژی خدمات” با عنوان “حاکمیت خدمت، معماری و استراتژی پیاده سازی مدیریت خدمت IT ” و فصل ششم آن با عنوان “آماده سازی برای استراتژی خدمت” است. می توانید فصل اول این مقاله را از اینجا، فصل دوم آن را از اینجا ، فصل سوم آن را از اینجا و فصل چهارم آن را از اینجا مشاهده کنید.

برای اجرای موفقیت آمیز استراتژی خدمت، و یکپارچه سازی کارا با کسب و کار و IT، می بایست مسئول و پاسخ گوی ارائه خدمت IT بود. تعریف قوانین، خطوط مشی، فرآیندها و روش های اجرایی از عوامل مهم موفقیت کسب و کار است.

استراتژی خدمت ساختار سازمان IT را تحت تاثیر قرار می دهد. سازمان IT در مفهوم گسترده ای از یک سازمان پیچیده گنجانده می شود که شامل سازمان، مشتری های آن و صنعت می شود. استراتژی خدمت ITIL در خصوص مفهوم توسعه سازمانی و تفاوت سبک های مدیریت سازمان توضیح داده است که به درک بهتر این مفاهیم کمک می کند. حتی اگر شما مسئول ساختار گروه IT هم نباشید بازهم برای شما دانستن این مفاهیم مفید خواهد بود.

برای مطالعه و دریافت فصل پنج و شش استراتژی خدمات، فرم دریافت مقاله را تکمیل نمائید.

برای دریافت این مقاله، فرم زیر را تکمیل کنید.
بالا