×

تماس با پیشخوان خدمات

خواهشمند است جهت دریافت خدمات پشتیبانی، با پیشخوان خدمات شرکت به نشانیservicedesk@parand.ir و یا شماره تلفن های ۸۸۵۰۱۳۵۷ - ۸۸۵۰۱۳۵۸ تماس حاصل فرمایید.

فصل چهارم استراتژی خدمات؛ فرآیندهای استراتژی خدمات

/ / پرند ۱۰۱, مقاله کاربردی
استراتژی خدمات

این مقاله، فصل چهارم مجموعه مقالاتی تحت عنوان “استراتژی خدمات” با عنوان “فرآیندهای استراتژی خدمات” است. می توانید فصل اول این مقاله را از اینجا، فصل دوم آن را از اینجا و فصل سوم آن را از اینجا مشاهده کنید.

شما سعی دارید، استراتژی را اتخاذ کنید که سبب موفقیت کسب‌وکار شما شود به همین جهت می‌بایست درک خوبی از کسب‌وکار و به صورت کلی صنعت داشته باشید. زمانی که استراتژی مناسب را انتخاب کردید، اطمینان حاصل نمایید که تمامی تصمیمات و اختصاص منابع متناسب با استراتژی اتخاذ شده باشد.

در این مقاله مطالبی در رابطه با فرآیندهای کلیدی مرحله استراتژی و تعاریفی از مفاهیم حوزه استراتژی خدمت، ارائه می‌شود.

شناخت مشتریان و خروجی متناسب با نیازهای آن‌ها. شناخت دارایی‌های با ارزش برای کسب‌وکار و خدمات حیاتی کسب‌وکار، دستاوردهای اصلی شما بعد از مطالعه این مقاله خواهد بود. به خاطر داشته باشید که استراتژی خدمت موفق نه تنها برای مشتریان ارزش آفرین هست بلکه به سودآوری و درآمدزایی برای ارائه دهنده خدمت نیز منجر می‌شود.

برای مطالعه و دریافت فصل چهارم استراتژی خدمات “فرآیندهای استراتژی خدمات فرم دریافت مقاله را تکمیل نمائید.

برای دریافت این مقاله، فرم زیر را تکمیل کنید.
بالا