×

تماس با پیشخوان خدمات

خواهشمند است جهت دریافت خدمات پشتیبانی، با پیشخوان خدمات شرکت به نشانیservicedesk@parand.ir و یا شماره تلفن های ۸۸۵۰۱۳۵۷ - ۸۸۵۰۱۳۵۸ تماس حاصل فرمایید.

ارزش کسب و کاری مدیریت دارایی ها و پیکربندی خدمت

مدیریت دارایی ها و پیکربندی خدمت

در مقاله مرجع گذشته PARAND 101 از فرایند مدیریت دارایی ها و پیکربندی خدمت (SACM) سخن گفتیم و به موضوع چیستی اقلام پیکربندی در مدیریت سرویس پرداختیم و به این موضوع پی بردیم که فرایند مدیریت دارایی ها و پیکربندی خدمت (Service Asset & Configuration Management) چگونه با نمایشی دقیق از سرویس ها، ارتباط آنها با یکدیگر، دارایی های سخت افزار و شبکه و نرم افزاری هر سازمان و ارتباط آنها با سرویس، در قالب یک سیستم مدیریت پیکربندی (Configuration Management System)، سازمان سرویس دهنده را در شناسایی رخدادها (Incident) و تاثیر تغییرات در فرایند مدیریت تغییر کمک می نماید.

حال در مقاله کاربردی پیش رو، قصد داریم از ارزش کسب و کاری مدیریت دارایی ها و پیکربندی خدمت بگوییم، جایگاه مدیریت CIها در مدیریت فناوری اطلاعات را بررسی کنیم و دریابیم که چگونه می تواند به افزوده شدن ارزش به تراکنش منجر شود.
برای مطالعه و دریافت مقاله کاربردی «ارزش کسب و کاری مدیریت دارایی ها و پیکربندی خدمت  (Business Value of Service Asset & Configuration Management)» فرم دریافت مقاله را تکمیل نمائید.

برای دریافت این مقاله، فرم زیر را تکمیل کنید.
بالا