گروه فناوری پرندگروه فناوری پرند
  • صفحه اصلی
  • وبلاگ پرند
  • مقاله
  • ویدئو
  • اینفوگرافیک
  • اخبار و اطلاعیه
با ما تماس بگیرید
  • صفحه اصلی
  • وبلاگ پرند
  • مقالات
  • ویژگی جدید نرم افزار POB؛ افزودن قابلیت امضا در آخرین به روز رسانی وندیا

وبلاگ گروه فناوری پرند

ویژگی جدید نرم افزار POB؛ افزودن قابلیت امضا در آخرین به روز رسانی وندیا

توسط شیما فکار / سه شنبه, 17 دی 1398 / منتشر شده در مقالات, مقالات کاربردی ابزار
ویژگی جدید نرم افزار POB در آخرین به روز رسانی وندیا زمان تقریبی مطالعه: 3 دقیقه

هدف از ایجاد ویژگی جدید نرم افزار POB در آخرین به روز رسانی وندیا سهولت در فرآیندهای خرید و دریافت تأییدیه ها بوده است. تأییدیه‌ها معمولاً در گردش‌ کاری مدیریت خدمات سازمانی نقش بسیار مهمی دارند، به ویژه در فرآیند خرید که درخواست‌های خرید باید از پیش ثبت و تأیید شوند تا فرآیند خرید در ادامه کامل شود.

در بیشتر فرآیندهای خرید، برای یک درخواست، باید تأییدیه‌ها را در چندین مرحله جمع‌آوری کرد. در بسیاری از سازمان‌ها، جمع‌آوری همه‌ی این تأییدیه‌ها و امضاها کاری خسته‌کننده و پرزحمت و زمان‌بر است.

معرفی ویژگی جدید نرم‌ افزار POB

برای برخورداری از گردش کاری مؤثرتر در نرم‌ افزار POB، وندیا ویژگی جدیدی برای نرم‌ افزار POB تعریف کرده که به شما کمک می‌کند تا تأییدیه‌های سازمان را به‌راحتی جمع‌آوری و ذخیره کنید.

دیگر لازم نیست برای جمع‌آوری امضاها، کاغذ به دست، دورتادور سازمان راه بیفتید و از نفری به نفر بعد بروید. دیگر حتی لازم نیست برای دریافت تأییدیه به افراد ایمیل بزنید. کل این روند در ویژگی جدید نرم‌ افراز POB خودکارسازی شده است.

روش کار با ویژگی امضا

در صورت نیاز به تأییدیه، به افراد مورد نظر اعلان می‌شود که یک تأییدیه مورد نیاز است. سپس، با کلیک کردن بر روی آیکونی که در کارت 1.10 POB هست یا از طریق پیوندی که در یک ایمیل برای تأییدیه‌های خارجی فرستاده می‌شود، فرم تأیید در سیستم آن‌ها ظاهر می‌شود.

ویژگی جدید نرم افزار POB در آخرین به روز رسانی وندیا

روش کار با ویژگی جدید نرم‌افزار POB

 

وقتی این کار انجام شد، امضای موردنظر در مموی تأییدیه نمایش داده می‌شود. در نرم افزار POB  زمانی از رمز عبور استفاده می‌شود که برای تأیید اعتبار، نیاز به یک مرحله‌ی اضافه داشته باشیم.

کارت تأیید خرید در نرم‌ افزار 1.10 POB:

ویژگی جدید نرم افزار POB در آخرین به روز رسانی وندیا

روش کار با ویژگی جدید نرم‌افزار POB

 

اگر موس را روی آیکون شصت‌هایِ رو به بالا یا پایین حرکت بدهید، رنگ آن‌ها بر اساس اینکه کجا نیاز به تأیید دارد، کدام بخش‌ها تأیید شده و کدام نشده‌اند، تغییر می‌کند.

مستندسازی کامل به کمک ویژگی جدید نرم افزار POB

ویژگی جدید نرم‌ افزار POB  امکانی را در اختیار سازمان شما قرار می‌دهد که می‌توانید به کمک آن، همه‌ی تأییدیه‌ها را، طی این فرآیند، مستندسازی کنید و ازآنجا که امضا در نرم‌ افزار POB ذخیره می‌شود، این تأییدیه برای درخواست خرید یا موضوعی که نیاز به تأیید دارد استفاده می‌شود.

 

ویژگی جدید نرم‌افزار POB

 مستندسازی کامل با ویژگی جدید نرم‌ افزار POB

 

ویژگی جدید نرم افزار POB را به کار ببندید

ویژگی امضا یک افزونه در نرم‌ افزار POB است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد چگونگی استفاده از ویژگی جدید نرم‌ افزار POB با گروه فناوری پرند، نمایندگی وندیا (Wendia) در خاورمیانه، تماس بگیرید. با استفاده از ویژگی امضا، خواهید دید که چگونه جمع‌آوری امضا برای فرآیندهایی که نیازمند تأیید هستند سهل و ممتنع می‌شود.

برچسب ها: نرم افزار POB

درباره شیما فکار

فارغ‌التحصیل رشته‌‌ی طراحی صنعتی و علاقه‌مند به حوزه‌‌ی فناوری اطلاعات هستم و در حال حاضر، در سِمت کارشناس محتوا، با گروه فناوری پرند همکاری می‌کنم.

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب

  • علیرضا بزرگمهری مشاور هیات مدیره گروه فناوری پرند

    رهنمون هایی برای همه کشورها حتی ایران، همسویی ITIL با بهروش ها

  • صنعت فین‌تک در دنیای پس از کرونا

  • هشت قابلیت که برای انتخاب ابزار ITSM سازمان خود باید در نظر بگیرید

  • وضعیت مدیریت خدمات در سال ٢٠٢١

  • داستان پذیرش ITIL توسط بانک مرکانتیل / از ایجاد نقش ITIL بپرهیزید، مگر آنکه واقعاً به آن نیاز باشد

  • چهار ویژگی ضروری انتخاب راهکار ITSM

    چهار ویژگی ضروری ابزار ITSM

  • اتوماسیون پیشخوان خدمت

    آیا توفان اتوماسیون در حال نزدیک‌شدن به پیشخوان خدمت است؟

  • وضعیت خدمات سلف سرویس

    وضعیت موفقیت خدمات سلف‌سرویس فناوری اطلاعات

برچسب های مطالب

B2B BRM CRM GDPR IT ITIL ITIL4 ITSM VeriSM Wendia استاندارد ایزو استراتژی خدمت امنیت اینفوگرافیک بانکداری بهبود مستمر خدمت تحلیل تأثیر بر کسب و کار تحول دیجیتال خودکارسازی دواپس راه پرداخت صنعت پرداخت عصر تراکنش فرآیند انجام درخواست فروش مدیریت انتشار و استقرار مدیریت تداوم خدمات فناوری اطلاعات مدیریت تغییر مدیریت خدمات سازمانی مدیریت دارایی و پیکربندی مدیریت دانش مدیریت دسترس پذیری مدیریت رخداد مدیریت رویداد مدیریت ریسک مدیریت سطح خدمت مدیریت ظرفیت مدیریت مالی مدیریت مشکل مدیریت پرداخت مدیریت پروژه نرم افزار POB پیشخوان خدمت چابک کارکردهای حیاتی کسب و کار

بی‌خبر نمانید!

آدرس ایمیل خود را وارد کنید تا پربازدیدترین محتواهای وبلاگ گروه فناوری پرند را در ایمیل خود دریافت کنید.

گروه فناوری پرند

  • چرا پرند؟
  • همان پرند هستیم
  • وبلاگ پرند
  • ارتباط با گروه فناوری پرند
  • مشتریان ما
  • داستان موفقیت مشتری
  • درخواست جلسه دموی اختصاصی
  • فرصت‌های شغلی

صفحات پر بازدید

  • آشنایی با نرم‌افزار Wendia POB G6
  • مدیریت پیشخوان خدمات
  • مدیریت دارایی و پیکربندی
  • مدیریت تغییر و پروژه
  • مدیریت انبار و خرید
  • مدیریت سطح خدمات
  • مدیریت زمان و منابع
  • مدیریت صورتحساب و امور مالی
  • یکپارچگی با نرم‌افزارها
  • راهکار Bank On
  • راهکار شرکت‌های پرداخت
  • راهکار صنعت بانکداری
  • راهکار صنعت مخابرات
  • راهکار صنعت رایانه و فناوری‌های وابسته
  • گواهینامه‌های بین‌المللی پشتیبانی از ITIL
  • کارکردهای نرم‌افزار در حوزه ESM و ITSM

ارتباط با ما

  • نشانی: تهران، خیابان سهروردی، خیابان خرمشهر، خیابان عربعلی، کوچه دوم، پلاک ۲۱، واحد ۴
  • تلفن: ۸۸۵۰۱۳۵۷
  • فکس: ۸۸۵۰۱۳۵۸
  • پست الکترونیک: info[at]parand.ir
ارائه‌دهنده راهکارهای مدیریتی مبتنی بر ITIL

ایده شکل‌گیری «گروه فناوری پرند» با گردهم آمدن افکاری جوان و متخصص در حوزه فناوری اطلاعات و با هدف ارائه راهکارهای نوین مدیریت فناوری اطلاعات، پرورش یافت. و در مرداد ماه ۱۳۸۴، با کسب مجوز از شورای عالی انفورماتیک، گروه فناوری پرند تأسیس شد. و به عضویت سازمان نظام صنفی رایانه‌ای درآمد. بهبود فرآیندهای مدیریت فناوری اطلاعات در کشور، از اولین اهدافی بود که با پیوست جوانان متخصص به این گروه، پیگیری شد. و همکاری با سازمان‌هایی نظیر مرکز داده سامانه هوشمند سوخت، بانک انصار، بیمه سامان، شرکت توزیع برق مشهد، شرکت برق منطقه‌ای تهران و... از دستاوردهای دهه اول فعالیت بود.
در دهه دوم فعالیت با تمرکز فعالیت‌های شرکت بر راهکارهای مدیریتی مبتنی بر ITIL و ارائه راهکاری بومی‌سازی شده و مبتنی بر استانداردهای جهانی، منجر شد تا همکاری با سازمان‌هایی نظیر بانک ملی ایران، بانک ملت، بانک مسکن، بانک آینده، سازمان برنامه و بودجه کشور، شرکت خدمات انفورماتیک، شرکت توسن تکنو، شرکت بهسازان ملت، شرکت مخابرات ایران، شرکت به پرداخت ملت و... نیز به افتخارات گروه فناوری پرند افزوده شود.

  • حقوق محتوای تمام صفحات (متون، تصاویر، فایل‌های ویدئویی) محفوظ است و کپی‌برداری از آنها بدون ذکر نام «گروه فناوری پرند» مجاز نیست.
بالا