×

تماس با پیشخوان خدمات

خواهشمند است جهت دریافت خدمات پشتیبانی، با پیشخوان خدمات شرکت به نشانیservicedesk@parand.ir و یا شماره تلفن های ۸۸۵۰۱۳۵۷ - ۸۸۵۰۱۳۵۸ تماس حاصل فرمایید.

مأموریت شرکت Wendia International AG کمک به سازمان ها برای ارتقاء سطح خدمات ارائه شده درون سازمانی و برون سازمانی می باشد. این شرکت در ۲۰ سال گذشته، تمرکز خود را در بر روی حل مشکلات اساسی سازمان ها در ارائه خدمات بنا نهاده است.

مجموعه نرم افزار Point of Business و یا POB، به صورت اختصاصی پاسخ دهنده نیازهای موجود در چالش های مدیریت خدمات کسب و کار و مدیریت خدمات فناوری اطلاعات می باشد. این شرکت توسط مدیران ارشد با تجربه ای که قبل از آن در SAP، IBM و CA مشغول بوده اند، پایه ریزی شده و در حال حاضر مدیریت می شود.

نرم افزار POB کلیه تراکنش های سازمانی را با استفاده از فرآیندهای سازمانی بهبود می دهد و این مهم تا کنون در بیش از ۲۰۰ سازمان بزرگ در دنیا صورت پذیرفته است.

راهکاری مبتنی بر بهین روش های ITIL و ISMS

با پشتیبانی از ۱۵ فرآیند ITIL به گواهی PinkVERIFY

سرعت

زیرساخت نرم افزار، سرعت در پیاده سازی و به روز رسانی را تضمین می نماید.

  • مبتنی بر WPF و ASP.NET
  • مبتنی بر NHibernate
  • اختصاصی سازی XAML پنجره ها
  • اختصاصی سازی فیلدها و جداول

انعطاف پذیری

اختصاصی سازی نرم افزار بر اساس فرآیندهای سازمان به سادگی صورت می پذیرد.

  • مدیریت گردش های کاری
  • مدیریت فرم های کسب و کار
  • مدیریت قوانین سیستمی
  • مدیریت شرایط و اقدامات

یکپارچه سازی

کلیه زیرساخت های نرم افزاری و شبکه خود را به صورت یکپارچه به کار بگیرید.

  • یکپارچه سازی با نرم افزارهای نظارت شبکه
  • یکپارچه سازی با نرم افزارهای مدیریت سیستم
  • یکپارچه سازی با زیرساخت های نرم افزار
  • یکپارچه سازی با سیستم های مرکز تلفن

برای انتخاب بهترین راهکار در کنار شما هستیم

گروه فناوری پرند، نماینده انحصاری Wendia در ایران

ماژول های POB و فرآیند های ITIL

نرم افزار POB، ابزاری متشکل از هفت ماژول است که نیازهای سازمان های مختلف را در بر می گیرد. هرکدام از این ماژول ها بنا به کارکرد خود، تعدادی از فرآیند های ITIL را شامل شده و گواهینامه های مربوطه را کسب نموده اند.

در نمودار مقابل، ماژول های نرم افزار و فرآیند های ITIL در کنار یکدیگر به نمایش درآمده و فرآیندهای مرتبط با هر ماژول با رنگ مخصوص به آن نمایش داده شده است.

به طور مثال همانطور که در نمودار نیز قابل مشاهده است، ماژول SDM یا مدیریت پیشخوان خدمات، فرآیند های «مدیریت دسترسی»، «مدیریت ظرفیت»، «مدیریت پیکربندی و دارایی سرویس»، «مدیریت رخداد»، «مدیریت رویداد»، «مدیریت دانش»، «مدیریت مشکل» و «مدیریت درخواست» را در استاندارد ITIL کسب نموده است.

ماژول ها

نرم افزار با توجه به ساختار توسعه پذیر و انعطاف پذیر خود، این امکان را در اختیار شما قرار می دهد تا بتوانید از میان ماژول های نرم افزار بر اساس نیاز خود مجوز را خریداری نمایید.

  • مدیریت پیشخوان خدمات
  • مدیریت دارایی و پیکربندی
  • مدیریت تغییر و پروژه
  • مدیریت سطح خدمات
  • مدیریت زمان و منابع
  • مدیریت انبار و خرید
  • مدیریت صورتحساب و مالی
  • پورتال کاربران

امکانات و ویژگی ها

امکانات و ویژگی های این نرم افزار در ماژول های آن به صورت مشترک مورد استفاده قرار می گیرد و باعث می شود اختصاصی سازی نرم افزار بدون نیاز به برنامه نویسی و به سهولت صورت پذیرد.

  • مدیریت گردش کار
  • مدیریت دانش
  • جستجوگر شاخص های عملکرد
  • داشبوردها و مانیتورینگ
  • یکپارچگی با نرم افزارها
  • مدیریت دسکتاپ
  • مدیریت تشکیلات سازمانی
  • زیرساخت نرم افزار

مزایای راهکار

مزایای این راهکار باعث شده است مشتریان آن بیش از ۲۵ سال از این محصول در اروپا استفاده کنند و به عنوان تنها راهکار بومی سازی شده به زبان فارسی پیاده سازی آن در داخل کشور را تسهیل کرده است.

  • بومی سازی به زبان فارسی
  • گواهینامه های بین المللی
  • شناسایی زمینه جدید کسب و کار
  • ارتقاء رایگان نرم افزار
  • بازگشت سرمایه سریع
  • استقرار سریع و آسان
  • یکپارچه سازی با محیط فعلی
  • انعطاف پذیری در نرم افزار

استاندارد ITIL موجب اطمينان مشتريان در جهت انتخاب يک راهکار می باشد.

  • مدیریت ظرفیت Capacity Management
  • مدیریت دسترسی Availability Management
  • مدیریت دارایی Asset Management
  • مدیریت سبد سرویس Service Portfolio Management
  • مدیریت سطح سرویس Service Level Management
  • مدیریت پیکربندی و دارایی سرویس Service Asset & Configuration Management
  • مدیریت درخواست Request Fulfillment
  • مدیریت استقرار و نشر Release & Deployment Management
  • مدیریت مشکل Problem Management
  • مدیریت دانش Knowledge Management
  • مدیریت استمرار خدمات فناوری اطلاعات IT Service Continuity Management
  • مدیریت رخداد Incident Management
  • مدیریت مالی Financial Management
  • مدیریت رویداد Event Management
  • مدیریت تغییر Change Management

شرکت Wendia از ابتدا توسط ITIL پذيرفته شده است و به صورت مداوم توسط شرکت Pink Elephant مورد ارزيابی قرار می گيرد.
نرم افزار POB در ITIL v2 برای ۷ فرآيند و در ITIL v3 برای ۱۴ فرآيند گواهی نامه دريافت کرده و از سوی ديگر، POB از اولين نرم افزارهايی بوده است که موفق به دريافت مميزی PinkVERIFY در ITIL v3.1 برای ۱۵ فرآيند شده است.

فرآیندهای ITIL و POB

نرم افزار Wendia POB در طول بیش از دو دهه فعالیت خود، مفتخر به دریافت گواهینامه های بین المللی متعددی شده است:

گواهینامه PinkVerify

گواهینامه Serview

گواهینامه ISM

بالا