×

تماس با پیشخوان خدمات

خواهشمند است جهت دریافت خدمات پشتیبانی، با پیشخوان خدمات شرکت به نشانیservicedesk@parand.ir و یا شماره تلفن های ۸۸۵۰۱۳۵۷ - ۸۸۵۰۱۳۵۸ تماس حاصل فرمایید.

ارزش مدیریت رخداد برای کسب و کار

ارزش مدیریت رخداد

بسیاری بر این باورند که ارزش مدیریت رخداد (Incident Management) حل و فصل رخدادها در کوتاه‌ترین زمان ممکن است. در این مقاله برای شما تشریح میکنیم که اگر چه جریان کاری فرایند مدیریت رخداد (Incident Management) به دنبال حل و فصل سریع رخدادها است اما این امر به خودی خود ارزشی ندارند چرا که رخدادها ذاتا وقایع ناخوشایندی هستند و واحدهای کسب و کار سازمان شما و مشتریانتان وقتی از مدیریت رخداد (Incident Management) تلقی ارزشمندی خواهند داشت که رخدادها اساسا حادث نشوند. برایتان مثالی از یک رخداد مالی ارائه کرده ایم که شما نیز به این نتیجه برسید و در ادامه مقاله راهکارهایی ارائه شده است که بتوانید دفعات وقوع رخدادها را کاهش دهید، اگر به هر دلیلی نمی‌توانید از تعداد آن‌ها بکاهید، اثرات مخربشان را بر روی کسب و کار تقلیل دهید. امیدواریم این مقاله کاربردی برای شما مفید باشد و خوشحال خواهیم شما بازخورهای خود را با ما در میان بگذارید.

برای مطالعه و دریافت مقاله کاربردی «ارزش مدیریت رخداد (Incident Management) برای کسب و کار» فرم دریافت مقاله را تکمیل نمائید.

منبع: گروه فناوری پرند

برای دریافت این مقاله، فرم زیر را تکمیل کنید.
بالا