گروه فناوری پرندگروه فناوری پرند
  • صفحه اصلی
  • وبلاگ پرند
  • مقاله
  • ویدئو
  • اینفوگرافیک
  • اخبار و اطلاعیه
با ما تماس بگیرید
  • صفحه اصلی
  • وبلاگ پرند
  • اخبار گروه فناوری پرند
  • نگاهی به راهکار پرند برای مدیریت خدمات فناوری اطلاعات بانکی و پرداخت

وبلاگ گروه فناوری پرند

نگاهی به راهکار پرند برای مدیریت خدمات فناوری اطلاعات بانکی و پرداخت

توسط علی هاشمی / شنبه, 13 بهمن 1397 / منتشر شده در اخبار گروه فناوری پرند
مدیرعامل گروه فناوری پرند زمان تقریبی مطالعه: 2 دقیقه

مصاحبه رسانه اینترنتی راه پرداخت با جناب آقای علی پرورش، مدیرعامل گروه فناوری پرند:

علی پرورش، مدیرعامل گروه فناوری پرند تنها نماینده شرکت وندیا در خاورمیانه است. راهکار Wendia POB که بر اساس گواهی مرجع اصلی ممیزی ابزارهای مدیریت خدمات فناوری اطلاعات یکی از 10 راهکار برتر در دنیا به شمار می رود، از طرف صنعت بانکداری و پرداخت ایران نیز با استقبال مواجه شده است. از همین رو پای صحبت های علی پرورش نشستیم تا برایمان توضیح دهد دقیقا گزاره ارزشی (Value Proposition) گروه فناوری پرند چیست؟

آيا می توانید به طور خلاصه بگویید به دنبال چه نقشی در صنعت بانکداری و پرداخت هستید؟

ما می خواهیم امکان ریل گذاری را برایشان فراهم کنیم. می خواهیم به سازمان های عظیم و سطح اینترپرایز مانند بانک ها و شرکت های پرداخت و فعالان این اکوسیستم اطمینان دهیم تصمیمات شان، استراتژی هایشان، سیاست هایشان، کامپلاینس هایشان و غیره همانطور که طراحی، برنامه ریزی و ابلاغ می شود، می تواند اجرا هم بشود. می خواهیم قوام و بلوغ فناوری اطلاعات را از لایه عملیات و زیرساخت تا حاکمیت سازمانی افزایش دهیم.

و دقیقا گزاره ارزشی شما برای مشتریانتان چیست؟

وندیا روی سرعت، یکپارچه سازی و انعطاف تاکید دارد. ما سعی داریم پیچیدگی را ساده کنیم، عملیات را خودکار کرده، فرم ها را سلف سرویس کنیم و به بیان ساده سعی داریم تجربه ارائه خدمات را مانند تجربه مسافرت با قطار، آسوده و مطمئن سازیم.

مزیت های شما برای این کار چیست؟ چرا بانک ها و شرکت های پرداخت برای این کار باید شما را انتخاب کنند؟

اولا به خاطر تجارب موفق ما. ما بیشترین تجربه استقرار ابزارهای مدیریت خدمات فناوری اطلاعات را در ایران داریم و شیوه های مختلفی را تجربه کرده ایم که به انعطاف ما متناسب با انتظارات مشتریان منجر می شود. دوما به خاطر ابزار Wendia POB ؛ چراکه یکی از بهترین های دنیاست و کاملا بومی شده و این بومی سازی هم توسط خود وندیا در زیرساخت ابزار صورت گرفته است. به بیان دیگر در زیرساخت وندیا تقویم ما پیاده سازی شده که به خصوص برای بانک ها که عملیات شان وابستگی زیادی به دقت زمانی دارد، از اهمیت فراوانی برخوردار است.

نکته بعدی قابلیت یکپارچه سازی وندیا است که کامل با اکوسیستم پیچیده فناوری اطلاعات یک بانک یا شرکت پرداخت یکپارچه می شود و انعطاف فراوانی جهت اختصاصی سازی برای هر مشتری دارد و نکته بسیار مهم دیگر این است که این ابزار تنها ابزار لیست پینک است که در ایران نماینده رسمی دارد، به بیان دیگر مشتریان ما از اینکه مشتری وندیا هستند و پشتیبانی آن را خواهند داشت، مطمئن هستند که این موضوع برای یک سازمان در سطح بانک ها و شرکت های پرداخت که کسب وکارشان از فناوری اطلاعات تفکیک پذیر نیست، اهمیت ویژه ای دارد.

 

متن کامل این مصاحبه را می توانید در رسانه اینترنتی راه پرداخت مطالعه نمائید.

برچسب ها: نرم افزار POB

درباره علی هاشمی

زمینه اصلی فعالیت من، گرافیک و تبلیغات هست. علاقه مند به فناوری اطلاعات هستم و در طول سال های همکاری با گروه فناوری پرند، مطالعاتی در زمینه ITIL داشته ام و مقالات تدوین شده تیم تولید محتوا را ویرایش کرده و نشر می دهم.

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب

  • علیرضا بزرگمهری مشاور هیات مدیره گروه فناوری پرند

    رهنمون هایی برای همه کشورها حتی ایران، همسویی ITIL با بهروش ها

  • صنعت فین‌تک در دنیای پس از کرونا

  • هشت قابلیت که برای انتخاب ابزار ITSM سازمان خود باید در نظر بگیرید

  • وضعیت مدیریت خدمات در سال ٢٠٢١

  • داستان پذیرش ITIL توسط بانک مرکانتیل / از ایجاد نقش ITIL بپرهیزید، مگر آنکه واقعاً به آن نیاز باشد

  • چهار ویژگی ضروری انتخاب راهکار ITSM

    چهار ویژگی ضروری ابزار ITSM

  • اتوماسیون پیشخوان خدمت

    آیا توفان اتوماسیون در حال نزدیک‌شدن به پیشخوان خدمت است؟

  • وضعیت خدمات سلف سرویس

    وضعیت موفقیت خدمات سلف‌سرویس فناوری اطلاعات

برچسب های مطالب

B2B BRM CRM GDPR IT ITIL ITIL4 ITSM VeriSM Wendia استاندارد ایزو استراتژی خدمت امنیت اینفوگرافیک بانکداری بهبود مستمر خدمت تحلیل تأثیر بر کسب و کار تحول دیجیتال خودکارسازی دواپس راه پرداخت صنعت پرداخت عصر تراکنش فرآیند انجام درخواست فروش مدیریت انتشار و استقرار مدیریت تداوم خدمات فناوری اطلاعات مدیریت تغییر مدیریت خدمات سازمانی مدیریت دارایی و پیکربندی مدیریت دانش مدیریت دسترس پذیری مدیریت رخداد مدیریت رویداد مدیریت ریسک مدیریت سطح خدمت مدیریت ظرفیت مدیریت مالی مدیریت مشکل مدیریت پرداخت مدیریت پروژه نرم افزار POB پیشخوان خدمت چابک کارکردهای حیاتی کسب و کار

بی‌خبر نمانید!

آدرس ایمیل خود را وارد کنید تا پربازدیدترین محتواهای وبلاگ گروه فناوری پرند را در ایمیل خود دریافت کنید.

گروه فناوری پرند

  • چرا پرند؟
  • همان پرند هستیم
  • وبلاگ پرند
  • ارتباط با گروه فناوری پرند
  • مشتریان ما
  • داستان موفقیت مشتری
  • درخواست جلسه دموی اختصاصی
  • فرصت‌های شغلی

صفحات پر بازدید

  • آشنایی با نرم‌افزار Wendia POB G6
  • مدیریت پیشخوان خدمات
  • مدیریت دارایی و پیکربندی
  • مدیریت تغییر و پروژه
  • مدیریت انبار و خرید
  • مدیریت سطح خدمات
  • مدیریت زمان و منابع
  • مدیریت صورتحساب و امور مالی
  • یکپارچگی با نرم‌افزارها
  • راهکار Bank On
  • راهکار شرکت‌های پرداخت
  • راهکار صنعت بانکداری
  • راهکار صنعت مخابرات
  • راهکار صنعت رایانه و فناوری‌های وابسته
  • گواهینامه‌های بین‌المللی پشتیبانی از ITIL
  • کارکردهای نرم‌افزار در حوزه ESM و ITSM

ارتباط با ما

  • نشانی: تهران، خیابان سهروردی، خیابان خرمشهر، خیابان عربعلی، کوچه دوم، پلاک ۲۱، واحد ۴
  • تلفن: ۸۸۵۰۱۳۵۷
  • فکس: ۸۸۵۰۱۳۵۸
  • پست الکترونیک: info[at]parand.ir
ارائه‌دهنده راهکارهای مدیریتی مبتنی بر ITIL

ایده شکل‌گیری «گروه فناوری پرند» با گردهم آمدن افکاری جوان و متخصص در حوزه فناوری اطلاعات و با هدف ارائه راهکارهای نوین مدیریت فناوری اطلاعات، پرورش یافت. و در مرداد ماه ۱۳۸۴، با کسب مجوز از شورای عالی انفورماتیک، گروه فناوری پرند تأسیس شد. و به عضویت سازمان نظام صنفی رایانه‌ای درآمد. بهبود فرآیندهای مدیریت فناوری اطلاعات در کشور، از اولین اهدافی بود که با پیوست جوانان متخصص به این گروه، پیگیری شد. و همکاری با سازمان‌هایی نظیر مرکز داده سامانه هوشمند سوخت، بانک انصار، بیمه سامان، شرکت توزیع برق مشهد، شرکت برق منطقه‌ای تهران و... از دستاوردهای دهه اول فعالیت بود.
در دهه دوم فعالیت با تمرکز فعالیت‌های شرکت بر راهکارهای مدیریتی مبتنی بر ITIL و ارائه راهکاری بومی‌سازی شده و مبتنی بر استانداردهای جهانی، منجر شد تا همکاری با سازمان‌هایی نظیر بانک ملی ایران، بانک ملت، بانک مسکن، بانک آینده، سازمان برنامه و بودجه کشور، شرکت خدمات انفورماتیک، شرکت توسن تکنو، شرکت بهسازان ملت، شرکت مخابرات ایران، شرکت به پرداخت ملت و... نیز به افتخارات گروه فناوری پرند افزوده شود.

  • حقوق محتوای تمام صفحات (متون، تصاویر، فایل‌های ویدئویی) محفوظ است و کپی‌برداری از آنها بدون ذکر نام «گروه فناوری پرند» مجاز نیست.
بالا