×

تماس با پیشخوان خدمات

خواهشمند است جهت دریافت خدمات پشتیبانی، با پیشخوان خدمات شرکت به نشانیservicedesk@parand.ir و یا شماره تلفن های ۸۸۵۰۱۳۵۷ - ۸۸۵۰۱۳۵۸ تماس حاصل فرمایید.

پرند 101 سرویسی برای به اشتراک گذاری دانش و مفاهیم اختصاصی است. می توانید با اشتراک در این سرویس، دانش را مشترک شوید!

آخرین مقالات پرند 101

پنجشنبه, ۰۱ شهریور ۱۳۹۷ / انتشار یافته در پرند ۱۰۱, مقاله مرجع
مدیریت تغییر چیست
در ادامه آموزش اصول و مبانی ITIL در بخش PRAND 101 نوبت به فرایند مهم مدیریت تغییر (Change Management) می‌رسد. این فرایند ارائه دهنده خدمات فناوری اطلاعات را با محیط کسب و کار و انتظارات مشتریان منطبق می‌نماید. به بیان ساده‌تر شما برای حل و فصل رخدادها (Incidents) و مشکلات (Problem) یا پاسخگویی به درخواست‌ها
سه شنبه, ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ / انتشار یافته در پرند ۱۰۱, مقاله کاربردی
ارزش مدیریت رخداد
بسیاری بر این باورند که ارزش مدیریت رخداد (Incident Management) حل و فصل رخدادها در کوتاه‌ترین زمان ممکن است. در این مقاله برای شما تشریح میکنیم که اگر چه جریان کاری فرایند مدیریت رخداد (Incident Management) به دنبال حل و فصل سریع رخدادها است اما این امر به خودی خود ارزشی ندارند چرا که رخدادها ذاتا
سه شنبه, ۱۹ تیر ۱۳۹۷ / انتشار یافته در پرند ۱۰۱, مقاله مرجع
مدیریت رخداد
مدیریت رخداد بر اساس ITIL هر اختلال یا وقفه‏ ای در عملکرد خدمت است که ممکن است خدمت را مختل کرده یا باعث افت کیفیت آن شود. موارد خطا و خرابیِ مولفه‏ های خدمت که ممکن است در آینده منجر به اختلال خدمت شود نیز رخداد تلقی می‏شوند. مدیریت رخداد، مدیریت چرخه عمر رخدادها از
سه شنبه, ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ / انتشار یافته در پرند ۱۰۱, مقاله کاربردی
ITSM
امروزه همه سازمانها فارغ از نوع و صنعت با فناوری اطلاعات و ارتباطات درگیر هستند، یا خودشان اساسا برمبنای IT کار میکنند و خدماتی از این دست ارایه میدهند یا حداقل دارای واحدهای خدمات فناوری اطلاعات هستند. این حوزه چالشهای زیادی به همراه دارد و یکی از اساسی ترین آنها مدیریت خدمات فناوری اطلاعات یا
بالا