×

تماس با پیشخوان خدمات

خواهشمند است جهت دریافت خدمات پشتیبانی، با پیشخوان خدمات شرکت به نشانیservicedesk@parand.ir و یا شماره تلفن های ۸۸۵۰۱۳۵۷ - ۸۸۵۰۱۳۵۸ تماس حاصل فرمایید.

پرند 101 سرویسی برای به اشتراک گذاری دانش و مفاهیم اختصاصی است. می توانید با اشتراک در این سرویس، دانش را مشترک شوید!

آخرین مقالات پرند 101

سه شنبه, ۰۹ مرداد ۱۳۹۸ / انتشار یافته در پرند ۱۰۱, مقاله کاربردی
استراتژی خدمات
این مقاله، فصل دوم مجموعه مقالاتی تحت عنوان «استراتژی خدمات» است. می توانید فصل اول این مقاله را از اینجا مشاهده کنید. فصل دوم به معرفی برخی از مهمترین تعاریف می‌پردازد که اساس ITIL را تشکیل می‌دهند. در همین راستا این فصل مفاهیم کلیدی که برای موفقیت مدیریت خدمت ضروری هستند را نیز معرفی می‌کند.
دوشنبه, ۱۹ آذر ۱۳۹۷ / انتشار یافته در پرند ۱۰۱, مقاله کاربردی
استراتژی خدمت
استراتژی خدمت شاید یکی از بحث برانگیزترین مفاهیم مدیریت خدمات باشد، تقریباً هیچ کس بر چیستی آن توافق ندارد، ولی تقریباً همه با اهمیت آن موافق هستند. گاهی به عنوان الگوی عملیاتی فناوری‌اطلاعات یا معماری سازمانی نیز تعریف ‌می‌شود؛ اما این تفکر به عنوان یک اصل رقابتی، به حساب نمی‌آید. نگاه بازاریابی به معنای مشاهده
دوشنبه, ۲۱ آبان ۱۳۹۷ / انتشار یافته در پرند ۱۰۱, مقاله کاربردی
بهبود شاخص های زمانی ارائه خدمت
زمان یکی از اصلی­ترین منابع در اختیار بشر است. این منبع نه تجدیدپذیر است و نه ذخیره ­پذیر از این رو استفاده بهینه از آن تنها گزینه پیش روی ماست. این منبع در صنایع امروزی علی الخصوص صنایع خدماتی از اهمیت بیشتری برخوردار است چرا که خدمت نیز ذاتاً قابلیت ذخیره‌سازی نداشته و از این
شنبه, ۱۲ آبان ۱۳۹۷ / انتشار یافته در پرند ۱۰۱, مقاله کاربردی
بهبود مستمر خدمت
یکی از مهم ترین مباحث در پیاده سازی ITIL، پس از آنکه افزایش کیفیت خدمت حاصل شد، بهبود مستمر آن یا Continual Service Improvement می باشد. بهبود مستمر خدمت تماما در باره‌ کسب و کار است، بنابراین هنگامی که به یک مدل CSI نگاه می‌کنیم گام اول درک درست چشم انداز، استراتژی، اهداف و مقاصد است.
بالا