×

تماس با پیشخوان خدمات

خواهشمند است جهت دریافت خدمات پشتیبانی، با پیشخوان خدمات شرکت به نشانیservicedesk@parand.ir و یا شماره تلفن های ۸۸۵۰۱۳۵۷ - ۸۸۵۰۱۳۵۸ تماس حاصل فرمایید.

پرند 101 سرویسی برای به اشتراک گذاری دانش و مفاهیم اختصاصی است. می توانید با اشتراک در این سرویس، دانش را مشترک شوید!

آخرین مقالات پرند 101

یکشنبه, ۲۵ شهریور ۱۳۹۸ / انتشار یافته در پرند ۱۰۱, مقاله کاربردی
مسئله و چالش مدیریت رخداد و مشکل چیست؟ ترکیب مدیریت رخداد و مشکل، یکی از بهترین ایده‏ هایی بوده که در مستندات ITIL مطرح شده است. این ایده، بیانگر قدمی روبه ‏جلو در تفکر مدیریت IT بوده است. با این حال، به نظر می رسد که امروزه این ایده منسوخ شده و منجر به شکل‏
شنبه, ۱۷ شهریور ۱۳۹۸ / انتشار یافته در پرند ۱۰۱, مقاله کاربردی
استراتژی خدمات
این مقاله، فصل پنجم مجموعه مقالاتی تحت عنوان “استراتژی خدمات” با عنوان “حاکمیت خدمت، معماری و استراتژی پیاده سازی مدیریت خدمت IT ” و فصل ششم آن با عنوان “آماده سازی برای استراتژی خدمت” است. می توانید فصل اول این مقاله را از اینجا، فصل دوم آن را از اینجا ، فصل سوم آن را از اینجا و
شنبه, ۱۰ شهریور ۱۳۹۸ / انتشار یافته در پرند ۱۰۱, مقاله کاربردی
استراتژی خدمات
این مقاله، فصل چهارم مجموعه مقالاتی تحت عنوان “استراتژی خدمات” با عنوان “فرآیندهای استراتژی خدمات” است. می توانید فصل اول این مقاله را از اینجا، فصل دوم آن را از اینجا و فصل سوم آن را از اینجا مشاهده کنید. شما سعی دارید، استراتژی را اتخاذ کنید که سبب موفقیت کسب‌وکار شما شود به همین جهت می‌بایست
یکشنبه, ۰۴ شهریور ۱۳۹۸ / انتشار یافته در پرند ۱۰۱, مقاله کاربردی
مدیریت مشکل
در بسیاری از واحدهای فناوری اطلاعات (IT)، این تمایل وجود دارد تا به جای توجه به مشکلات ریشه ‏ای، بر رفع رخدادها تمرکز کنند. البته، این موضوع به دلیل محدودیت‏ های پشتیبانی خدمات نوین IT، کاملاً قابل درک است. اما مسئله اینجاست که آن مشکلات، منجر به رخدادهای بیشتری خواهند شد. اگر به دنبال آن
بالا