ما در گروه فناوری پرند با مشتریانمان زندگی می کنیم، به پروژه های مشترکمان جان میدهیم، به راهکارهایی که ارائه می کنیم عشق می دهیم و مانند فرزندمان مراقبشان هستیم؛ تا به نحو احسن رشد کنند و در مسیری که مطلوب مشتریانمان است بالغ شوند و در نهایت دستاوردهای مدنظرشان حاصل شود.
امروز 17 اردیبهشت تولد یک سالگی راهکار مدیریت خدمات فناوری اطلاعات ما در بانک ملی بود؛ پروژه ای که نه تنها به سرعت دستاوردهای مد نظر بانک را محقق ساخت بلکه به بهبودهایی فراتر از انتظار انجامید؛ برای مثال کاهش 95 درصدی در میانگین زمان پاسخگویی… چنین دستاوردی نه فقط تاثیر قابلیت های ابزار و تخصص ما و اهتمام مشتری، بلکه ریشه در رویکردمان دارد؛ اینکه ما در گروه فناوری پرند با مشتریانمان زندگی می کنیم، به پروژه های مشترکمان جان می دهیم، به راهکارهایی که ارائه می کنیم عشق می دهیم و مانند فرزندمان مراقبشان هستیم…