×

تماس با پیشخوان خدمات

خواهشمند است جهت دریافت خدمات پشتیبانی، با پیشخوان خدمات شرکت به نشانیservicedesk@parand.ir و یا شماره تلفن های ۸۸۵۰۱۳۵۷ - ۸۸۵۰۱۳۵۸ تماس حاصل فرمایید.

پرند 101 سرویسی برای به اشتراک گذاری دانش و مفاهیم اختصاصی است. می توانید با اشتراک در این سرویس، دانش را مشترک شوید!

آخرین عناوین پرند 101

یکشنبه, ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ / انتشار یافته در پرند ۱۰۱, مقاله کاربردی
اصول استراتژی خدمات
این مقاله، فصل سوم مجموعه مقالاتی تحت عنوان “استراتژی خدمات” با عنوان “اصول استراتژی خدمات” است. می توانید فصل اول این مقاله را از اینجا و فصل دوم آن را از اینجا مشاهده کنید. فصل 3 بر اساس تعاریف ارائه شده در فصل 2 و معرفی مفاهیم کلیدی و پایه ای موفقیت خدمت، بنا شده است.
شنبه, ۲۰ مرداد ۱۳۹۸ / انتشار یافته در پرند ۱۰۱, مقاله کاربردی
مفهوم سیستم ارزش
احتمالاً متوجه شده اید که نسخه چهارم ITIL که در ماه فوریه سال 2019 منتشر شد؛ جایگزین نسخه سوم شده است. بسیاری از مفاهیم در نسخه چهارم نسبت به نسخه سوم تغییر کرده‏ است و شاید مهم‏ترین آن ‏ها مفهوم “سیستم ارزش خدمت” باشد. بنابراین، در این مقاله سعی داریم تا توضیح مختصری درباره این
سه شنبه, ۰۹ مرداد ۱۳۹۸ / انتشار یافته در پرند ۱۰۱, مقاله کاربردی
استراتژی خدمات
این مقاله، فصل دوم مجموعه مقالاتی تحت عنوان «استراتژی خدمات» است. می توانید فصل اول این مقاله را از اینجا مشاهده کنید. فصل دوم به معرفی برخی از مهمترین تعاریف می‌پردازد که اساس ITIL را تشکیل می‌دهند. در همین راستا این فصل مفاهیم کلیدی که برای موفقیت مدیریت خدمت ضروری هستند را نیز معرفی می‌کند.
دوشنبه, ۱۹ آذر ۱۳۹۷ / انتشار یافته در پرند ۱۰۱, مقاله کاربردی
استراتژی خدمت
استراتژی خدمت شاید یکی از بحث برانگیزترین مفاهیم مدیریت خدمات باشد، تقریباً هیچ کس بر چیستی آن توافق ندارد، ولی تقریباً همه با اهمیت آن موافق هستند. گاهی به عنوان الگوی عملیاتی فناوری‌اطلاعات یا معماری سازمانی نیز تعریف ‌می‌شود؛ اما این تفکر به عنوان یک اصل رقابتی، به حساب نمی‌آید. نگاه بازاریابی به معنای مشاهده
بالا