×

تماس با پیشخوان خدمات

خواهشمند است جهت دریافت خدمات پشتیبانی، با پیشخوان خدمات شرکت به نشانیservicedesk@parand.ir و یا شماره تلفن های ۸۸۵۰۱۳۵۷ - ۸۸۵۰۱۳۵۸ تماس حاصل فرمایید.

راهکار صنعت مخابرات

همسو با تحول دیجیتال در شرکت های مخابراتی و تلکام

توسعه‌ی فناوری اطلاعات در دهه‌های گذشته، صنعت مخابرات و ارتباطات را دستخوش تحولات فراوانی کرده است. تحول دیجیتال و پیشرفت روزافزون اینترنت، از یک‌سو سبب شکل‌گیری کسب‌وکارهای IT و غیرIT جدید شده و از سوی دیگر، صنعت مخابرات و ارتباطات را با چالش‌های متعددی مانند پیچیده شدن سیستم‌های عملیاتی، بهبود مشتری‌مداری، ارزش‌آفرینی مستمر، بازگشت سرمایه (ROI) سریع‌تر، صرفه‌جویی در هزینه‌ها و... روبه‌رو کرده است.

زیرساخت‌های فنی شرکت‌های فعال در این صنعت، به منظور افزایش توان رقابتی خود در بازار، همواره در حال پیچیده‌تر شدن هستند. در حال حاضر، یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های مدیران شبکه‌های مراکز داده، دستیابی به دیدی درست از نحوه‌ی عملکرد مراکز داده، ارتقای عملکرد برنامه‌های کاربردی و تضمین یکپارچگی سیستم‌های امنیتی است.

راهکار Wendia POB

همسو با تحول دیجیتال، همگام با مشتری

شرکت‌ها و سازمان‌های فعال در صنعت مخابرات و ارتباطات با استفاده از قابلیت یکپارچه‌سازی نرم‌افزار POB در کنار سرعت و انعطاف‌پذیری بالای این محصول، می‌توانند در کوتاه‌ترین زمان ممکن به رؤیاهای خود لباس واقعیت بپوشانند:

  • مدیریت بهینه‌ی شبکه‌ها، مراکز داده و سرویس‌ها
  • بازگشت سریع‌ سرمایه و افزایش سودآوری
  • صرفه‌جویی در هزینه‌ها و زمان
  • توسعه‌ی خدمات باکیفیت و مشتری‌مداری
  • برآوردن حداکثری توافقات سطح خدمت
  • توسعه و ارائه‌ی راه‌حل‌های نوآورانه
  • نگهداری بهینه از سیستم‌های مخابراتی

منطبق با نیازمندی ها، منعطف با خواسته ها

شرکت‌های تلکام برای مدیریت یکپارچه‌ی مرکز عملیات شبکه (NOC) و مرکز عملیات امنیت (SOC)، برخورداری از سیستم مانیتوریگ دقیق و پیشرفته به منظور جلوگیری از قطعی سرویس‌ها، نگهداری از سیستم‌های مخابراتی و درنهایت، ارائه‌ی خدمات باکیفیت و حفظ مشتری‌مداری، نیازمند راهکاری یکپارچه و منعطف‌اند تا امر کنترل، نظارت و برنامه‌ریزی برای ارائه‌ی خدمات را تسهیل و تسریع بخشد. گروه فناوری پرند آماده است با ارائه‌ی راهکار جامعِ سریع، منعطف و یکپارچه‌ی Wendia POB، به مدیریت اثربخش موارد فوق و تحقق اهداف شرکت‌های فعال در صنعت مخابرات و ارتباطات کمک نماید.

مزایای اختصاصی 4 ماژول‌ اصلی نرم‌افزار POB در خدمت صنعت مخابرات

4 ماژول اصلی POB قادر است بخش بزرگی از نیازمندی‌های شرکت های تلکام را برآورده کرده، فرآیندهای حیاتی کسب‌وکار را مدیریت نموده و بهبود بخشد.

برخی از مزایای این ماژول‌ها عبارت‌اند از:

  • کمک به مدیریت سیستم پشتیبانی عملیات (OSS) به منظور پایش کیفیت سرویس‌های ارائه‌شده
  • کمک به کنترل ترافیک نرم‌افزارها و مدیریت مؤثر تجربه‌ی کاربران شبکه
  • افزایش سرعت پاسخ‌گویی و پشتیبانی 24*7، به کمک خودکارسازی و پورتال سلف‌سرویس
  • افزایش سرعت ثبت و پیگیری رفع مشکلات مشتریان و کمک به کنترل عملکرد و پایداری شبکه
  • بهبود اطلاع‌رسانی به کاربرها/کارشناس‌ها برای رسیدگی سریع‌تر به درخواست‌ها
  • کمک به بهبود و مدیریت اثربخش مرکز عملیات شبکه (NOC) و مرکز عملیات امنیت
  • مستندسازی مدیریت زیرساخت‌ها و تغییرات در پایگاه دانش و نظارت بر پشتیبانی بی‌نقص شبکه
  • نظارت بر اجزای فیزیکی زیرساخت مرکز داده و جمع‌آوری و پردازش داده‌ها به کمک داشبوردهای مدیریتی
  • امکان پایش یکپارچه و تسریع و تسهیل اطلاع‌یابی از منشأ رخدادها
  • بهبود انواع گردش‌های کاری و قابلیت ثبت، دسته‌بندی و پیگیری به‌موقع رخدادها و شکایات
  • قابلیت فهرست‌سازی انواع قراردادها و توافقات به ازای هر مشتری، به صورت خودکار
  • یکپارچه‌سازی ارائه‌ی خدمات به منظور کاهش هزینه‌ها و جلوگیری از اتلاف منابع
  • امکان نگهداری و پشتیبانی از اطلاعات مراکز داده و تجهیزات زیرساخت IT و غیر IT
  • قابلیت یکپارچه‌سازی با ابزارهای مانیتورینگ زیرساخت، برای جلوگیری از قطعی‌های مکرر
  • قابلیت یکپارچه‌شدن با فرآیندهای مدیریت رخداد، به منظور دسترسی سریع به اقلام مرتبط
  • کنترل دقیق وضعیت شبکه، از طریق ثبت کامل موارد مربوطه در پایگاه داده
  • استانداردسازی طراحی فیزیکی و منطقی مرکز داده
  • افزایش امنیت با کنترل سطح دسترسی، به تفکیک نقش‌های سازمانی
  • امکان برقراری ارتباط بین اقلام پیکربندی با خدمات، به منظور عیب‌یابی سریع‌تر
  • مدیریت یکپارچه‌ی تجهیزات IT و غیرIT (انواع کانال‌های ارتباطی) و مراکز داده
  • کمک به تسهیل پیچیدگی عملیات شبکه و کاهش هزینه‌های نگهداری تجهیزات زیرساخت
  • شناسایی و گزارش تغییراتِ بدون مجوز و برنامه‌ریزی‌نشده بر روی زیرساخت
  • کمک به جمع‌آوری و ارزیابی حسگرهای مختلف برای مدیریت بهتر زیرساخت تجهیزات IT
  • مدیریت بهینه‌ی مرکز عملیات شبکه، برای طراحی و اجرای بهتر سامانه‌های متمرکز و یکپارچه
  • برنامه‌ریزی برای به حداقل رساندن تأثیر قطعی‌ها بر کاربران و کاهش خرابی‌ها
  • مدیریت تغییرات زیرساخت و کمک به صرفه‌جویی در زمان و کاهش هزینه‌های تغییر
  • کمک به نظارت و بازرسی زیرساخت‌های فعال و غیرفعال شبکه برای دستیابی به الزامات منطبق با مقررات فنی مربوطه
  • تسهیل بازیابی سرویس‌های عملیاتی، با کمترین میزان تأثیر بر کسب‌وکار
  • قابلیت نظارت بر تمام اجزای زیرساخت، به منظور اقدام مناسب و به‌موقع، در صورت لزوم
  • مدیریت زیرساخت IT برای برآوردن حداکثریِ نیازهای کنونی و آتی مشتریان
  • مدیریت برنامه‌ریزی و آینده‌نگری برای نصب و راه‌اندازی اجزای فعال (سرور، حافظه و سوییچ)
  • امکان نظارت و پیش‌بینی تأثیر تغییرات بر سایر اقلام و خدمات و جلوگیری از تداخل آن‌ها
  • تسهیل مشاهده‌ی تأثیرات تغییر، با یکپارچگی ابزارهای مانیتورینگ زیرساخت و مراکز عملیات
  • کنترل تغییرات مجاز و غیرمجاز موجود در پایگاه داده اقلام پیکربندی
  • ارتقای امنیت مرکز عملیات شبکه و مرکز عملیات امنیت و جلوگیری از حملات سایبری
  • امکان مشاهده‌ی لحظه‌ای و مانیتورینگ مداوم سرویس‌ها برای جلوگیری از قطعی‌های مکرر
  • پایش بهتر عناصر شبکه و مؤلفه‌های کیفی سرویس‌های موجود و آتی
  • مدیریت ظرفیت به منظور برنامه‌ریزی دقیق و هدفمند برای افزایش زیرساخت‌ها
  • کمک به تصمیم‌گیری‌ها، با ارائه‌ی داشبوردهای مدیریتی و تعیین شاخص‌های کلیدی عملکرد
  • امکان مدیریت تأمین‌کنندگان، فروشندگان و مشتریان داخلی و گزارش‌گیری کمّی از عملکردها
  • امکان مدیریت و تعریف قوانین پیچیده‌ی مربوط به هزینه‌ها و جریمه‌ها
  • تنظیم و پیگیری قراردادها و الزامات سطح خدمت (SLA) برای پیمانکاران و مشتریان
  • کمک به افزایش سطح دسترس‌پذیری، با نظارت بر زیرساخت‌های شبکه‌ها و مراکز داده
  • امکان اندازه‌گیری کیفیت تجربه مشتری به کمک شاخص‌های کلیدی عملکرد
  • امکان ارتقای درصد دسترس‌پذیری زیرساخت‌ها

انعطاف پذیری

انعطاف‌پذیری بالای نرم‌افزار POB راه را برای اختصاصی‌سازی و همگام‌‌سازی آن با سایر کارکردها و راهکارهای صنعت مخابرات و ارتباطات هموار ساخته است. ازاین‌رو، مدیران فناوری اطلاعات شرکت‌های فوق می‌توانند از یکپارچگی کامل ابزارهای مانیتورینگ زیرساخت‌های IT و غیر IT خود مطمئن باشند.

سرعت

سرعت بسیار بالای نرم‌افزار POB از همان مرحله‌ی استقرار و پیاده‌سازی خودنمایی می‌کند. متخصصان ما سفارشی‎سازی‌ها را به سرعت و سهولت انجام داده و نرم‌افزار ظرف کم‌تر از چند ساعت به‌روزرسانی خواهد شد. بدین‌ترتیب، کاربران شاهد عملکردی سریع و بدون کوچک‌ترین اتلاف وقت خواهند بود.

یکپارچگی

معماری یکپارچه‌ی نرم‌افزار POB، به مدیریت یکپارچه‌ی زیرساخت‌ها، کانال‌های ارتباطی (برج‌های مخابراتی، رادیوها و...)، مدیریت یکپارچه‌ی پیمانکاران و... کمک می‌کند. همچنین، یکپارچگی کامل ماژول‌های آن با ابزار مانیتورینگ زیرساخت، امکان نظارت مؤثر بر تجهیزات را فراهم می‌کند.

چرا راهکار POB؟

اینها برخی از دلایلی هستند که شرکت مخابرات ایران و بسیاری از دیگر شرکت های ایران و جهان، راهکار POB را انتخاب کرده اند...

  • کمک به کاهش هزینه‌های عملیاتی، با کنترل و نظارت بر همه‌ی فرآیندهای عملیاتی
  • توانمندساز پاسخگویی به درخواست‌ها و مسائل 7*24 مشتریان
  • بهبود تجربه‌ی کاربری با بهره‌برداری از خدمات پورتال سلف‌سرویس
  • یکپارچه‌سازی کانال‌های ارتباطی و تجمیع اطلاعات مرتبط با آن‌ها در ابزاری واحد
  • جاری‌سازی و خودکارسازی بهینه‌ی فرآیندها
  • مدیریت سبد خدمات، مدیریت پیمانکاران و کنترل تعهدات و الزامات
  • مدیریت نامحدود دارایی‌ها در طی چرخه‌ی حیات آن‌ها
  • مدیریت بهینه‌ی تعاملات و ارتباطات با ارکان داخلی، تأمین‌کنندگان و همکاران تجاری
  • ارائه‌ی راهکاری در سطح سازمانی ،با در نظر گرفتن تعدد و توزیع جغرافیایی سازمان‌ها
  • پشتیبانی از مراکز عملیات، مراکز داده و نگهداری از تجهیزات زیرساخت
  • مدیریت نامحدود دارایی‌ها در طی چرخه‌ی حیات آن‌ها
  • امکان راه‌اندازی ابزارهای مدیریت شبکه (SolarWinds و Zabbix)
  • یکپارچه‌سازی با سایر ابزارهای مانیتورینگ، مرکز عملیات شبکه و مرکز عملیات امنیت
بالا