×

تماس با پیشخوان خدمات

خواهشمند است جهت دریافت خدمات پشتیبانی، با پیشخوان خدمات شرکت به نشانیservicedesk@parand.ir و یا شماره تلفن های ۸۸۵۰۱۳۵۷ - ۸۸۵۰۱۳۵۸ تماس حاصل فرمایید.

راهکار Wendia POB

جهشی به سوی بانکداری نوین

امروزه، تحولات دیجیتال، ظهور فین تک ها، شرکت های پرداخت و بانک های رقیب چشم انداز پیشِ روی بانک ها و مؤسسات مالی را بیش از همیشه رقابتی نشان می دهند و «پلت فرم های موروثی» در تحولات جدید به چالش کشیده شده اند.

بانک ها و مؤسسات مالی، به سبب تعدد شعب، پراکندگی جغرافیایی و مشتریان بسیار زیاد، برای مدیریت بهینه ی خدمات خود نیازمند راهکاری هستند که به سهولت با سامانه های مرکزی آن ها یکپارچه شده و به کمک روش های نوین، به مدیریت مؤثر فرآیندهای بانکی کمک کند.

گروه فناوری پرند با ارائه ی راهکار جامع سریع، منعطف و یکپارچه ی Wendia POB، برای ارائه ی نسل نوین خدمات بانکی، آماده ی خدمت رسانی به بانک ها و مؤسسات مالی است.

انعطاف پذیری

انعطاف پذیری بالای نرم افزار POB راه را برای اختصاصی سازی و همگام سازی آن با سایر کارکردها و راهکارهای بانکی هموار می سازد. بدین سبب مدیران فناوری اطلاعات بانک از یکپارچگی تمام نرم افزارهای مورد استفاده در کنار سرعت بالای کارکردها، آسوده خاطر خواهند بود.

سرعت

سرعت بسیار بالای نرم افزار از همان لحظه استقرار و پیاده سازی، خودنمایی می کند. متخصصین ما، سفارشی سازی ها را به سرعت به مرحله انجام می رسانند و به روزرسانی ها نیز تنها ظرف چند ساعت انجام خواهد شد. بدین ترتیب شاهد عملکردی سریع و بدون کوچکترین اتلاف وقت خواهید بود.

یکپارچگی

ارائه معماری یکپارچه و کامل، با پرکردن خلأ میان سامانه ها و نرم افزارهای مختلف بانکی، به کمک خودکارسازی فرآیندها و خدمات در کنار یکپارچگی ماژول های مختلف نرم افزار با سیستم پایش بانکی، ازهرگونه مغایرت اطلاعات جلوگیری کرده و موارد برگشتی را کاهش خواهد داد.

کارکردهای کلی POB

تمام نیازمندی های صنعت بانکداری در راهکار POB پیش بینی شده و در قالب 7 ماژول ارائه می شوند

مدیریت پیشخوان خدمت

مدیریت دارایی و پیکربندی

مدیریت سطح خدمت

مدیریت تغییر و پروژه

مدیریت صورتحساب و مالی

مدیریت زمان و منابع

مدیریت انبار و خرید

منطبق با نیازمندی های صنعت بانکداری ، منعطف با خواسته های شما

با ما تماس بگیرید تا داستان موفقیت مشتری هایمان را بگوییم...

مزایای کلی POB برای بانک ها و موسسات مالی

  • تعریف و خودکارسازی فرآیندهای کسب و کار
  • تعریف دسترسی برای کاربر، بر اساس سلسله مراتب سازمانی و پشتیبانی از محرمانگی اطلاعات
  • امکان سرویس دهی به تمامی شعب بانکی، از طریق یکپارچه شدن POB با سامانه ی مرکزی بانک ها
  • اطمینان از صحت اطلاعات موجود در سامانه ها، به کمک یکپارچه سازی
  • انعطاف پذیری بالا در اختصاصی سازی، براساس نیازمندی های بانک ها
  • یکپارچگی و نظام مندی فرآیندهای فناوری اطلاعات، با وجود پیچیدگی اکوسیستم بانک ها
  • پشتیبان نوآوری و مدیریت تغییرات در صنعت پویای بانکداری، در ارتباط با فین تک ها

بانک هایی که تاکنون روی ریل POB قرار گرفته اند:

بالا