×

تماس با پیشخوان خدمات

خواهشمند است جهت دریافت خدمات پشتیبانی، با پیشخوان خدمات شرکت به نشانیservicedesk@parand.ir و یا شماره تلفن های ۸۸۵۰۱۳۵۷ - ۸۸۵۰۱۳۵۸ تماس حاصل فرمایید.

راهکار صنعت بانکداری

جهشی به سوی بانکداری نوین

امروزه، تحولات دیجیتال، ظهور فین‌تک‌ها، شرکت‌های پرداخت و بانک‌های رقیب چشم‌انداز پیشِ روی بانک‌ها و مؤسسات مالی را بیش از همیشه رقابتی نشان می‌دهند و «پلت‌فرم‌های موروثی» در تحولات جدید به چالش کشیده شده‌اند.

بانک‌ها و مؤسسات مالی، به سبب تعدد شعب، پراکندگی جغرافیایی و مشتریان بسیار زیاد، برای مدیریت بهینه‌ی خدمات خود نیازمند راهکاری هستند که به سهولت با سامانه‌های مرکزی آن‌ها یکپارچه شده و به کمک روش‌های نوین، به مدیریت مؤثر فرآیندهای بانکی کمک کند.

گروه فناوری پرند با ارائه‌ی راهکار جامع سریع، منعطف و یکپارچه‌ی Wendia POB، برای ارائه‌ی نسل نوین خدمات بانکی، آماده‌ی خدمت‌رسانی به بانک‌ها و مؤسسات مالی است.

انعطاف پذیری

انعطاف‌پذیری بالای نرم‌افزار POB راه را برای اختصاصی‌سازی و همگام‌‌سازی آن با سایر کارکردها و راهکارهای بانکی هموار ساخته است. ازاین‌رو، مدیران فناوری اطلاعات بانک‌ها از یکپارچگی کامل نرم‌افزارهای موجود با سامانه‌ی مرکزی بانک، در کنار سرعت بالای کارکردها، آسوده‌خاطر خواهند بود.

سرعت

سرعت بسیار بالای POB از همان مرحله‌ی استقرار و پیاده‌سازی خودنمایی می‌کند. متخصصان ما سفارشی‌سازی‌ها را سریع و به سهولت انجام داده و نرم‌افزار ظرف کم‌تر از چند ساعت به‌روزرسانی خواهد شد. بدین‌ترتیب، کاربران شاهد عملکردی سریع و بدون کوچکترین اتلاف وقت خواهند بود.

یکپارچگی

معماری یکپارچه‌ی نرم‌افزاز POB، با پرکردن خلأ میان سامانه‌ها و نرم‌افزارهای مختلف بانکی، با جلوگیری از مغایرت اطلاعات، به کاهش موارد برگشتی کمک می‌کند. نیز، یکپارچگی کامل ماژول‌های آن با سیستم پایش بانکی، سطح دسترس‌پذیری و سرعت پاسخگویی به مشتریان را افزایش می‌دهد.

منطبق با نیازمندی های صنعت بانکداری، منعطف با خواسته های شما

با ما تماس بگیرید تا داستان موفقیت مشتریانمان را برایتان بگوییم...

مزایای اختصاصی 4 ماژول‌ اصلی نرم‌افزار POB در خدمت صنعت بانکداری

چهار ماژول اصلی POB قادر است بخش بزرگی از نیازمندی‌های بانک‌ها را برآورده کرده، فرآیندهای حیاتی کسب‌وکار را مدیریت نموده و بهبود بخشد. برخی از مزایای ماژول‌های فوق عبارت‌اند از:

  • کاهش تعداد افراد فعال در پیشخوان خدمت، از طریق خودکارسازی فرآیندها؛
  • افزایش سرعت پاسخ‌گویی به درخواست شعب، از طریق ارجاع تجمیعی درخواست‌ها؛
  • برقراری ارتباط بین فرآیندهای متفاوت، به شکل واکنشی و پیشگیرانه؛
  • تسهیل ثبت درخواست، با بهره‌برداری از امکان پورتال سلف‌سرویس؛
  • ارجاع مستقیم درخواست‌ها به کارشناسان مربوطه، براساس قوانین کسب‌و‌کار؛
  • کاهش تعداد تماس‌های کاربران، با بهره‌گیری از پورتال سلف‌سرویس؛
  • تبدیل پیشخوان خدمت به یک سرویس 24*7، به سبب وجود امکان پورتال سلف‌سرویس.
  • مدیریت تجهیزات پرداخت (مانند خودپرداز و پایانه‌ی فروشگاهی) در پایگاه داده اقلام پیکربندی؛
  • مدیریت تجهیزات زیرساخت و مرکز داده، به صورت یکپارچه، در ارتباط با ابزارهای اکتشاف؛
  • نظارت بر ارتباطات تجهیزات پرداخت از نقطه‌ی نهایی تا مراکز داده به صورت یکپارچه؛
  • ارتباط با ابزارهای پایش کسب‌وکار، مانند سوئیچ‌های بانکی، برای شناسایی پیشگیرانه‌ی رخدادها؛
  • امکان برقراری ارتباط بین اقلام، به منظور عیب‌یابی سریع‌تر اقلام؛
  • امکان نمایش گرافیکی انواع پیکربندی؛
  • امکان صحت‌سنجی داده‌ها و رکوردهای اقلام پیکربندی، به صورت خودکار یا دستی.
  • مدیریت پروژه‌های نصب و راه‌اندازی تجهیزات پرداخت و مراکز داده؛
  • کنترل تغییرات مجاز و غیرمجاز موجود در پایگاه داده اقلام پیکربندی؛
  • امکان طرح‌ریزی و کنترل برنامه‌ریزی‌ پروژه‌ها و تغییرات؛
  • ایجاد گردش کار در پروژه‌های تخصیص و استقرار تجهیزات بانکی؛
  • امکان مشاهده‌ی نمودار گانت و زمان‌بندی و گزارش‌گیری از مراحل پروژه.
  • برآوردن الزامات رگولاتوری، از طریق تعریف شاخص‌های مورد نظر؛
  • امکان مدیریت تأمین‌کنندگان و گزارش‌گیری کمّی از عملکرد، در عملیات و انتقال خدمت؛
  • امکان تعریف قوانین پیچیده‌ی مربوط به هزینه‌ها و جریمه‌‌ها؛
  • تنظیم و پیگیری قراردادها و الزامات، در قالب اهداف سطح خدمت، برای تأمین‌کنندگان؛
  • افزایش سطح دسترس‌پذیری، از طریق نظارت بر سامانه‌ها و زیرساخت‌های حیاتی.

در سال‌های اخیر، حضور ارائه‌دهندگان جدیدی که از معاملات مالی حمایت می‌کنند و در حوزه‌ی پرداخت فعال هستند، عرصه‌ی رقابت را بر بانک‌ها و مؤسسات مالی تنگ کرده‌ است. بانک‌ها باید بتوانند شمار روبه‌رشد معاملات و برنامه‌های الکترونیکی را به بهترین شکل اداره و مدیریت کنند. این در حالی است که IT نیازمند دریافت راه‌حل‌های جدید و خلاقانه برای حفظ رقابت است.

مدیریت ریسک

تجزیه و تحلیل شاخص‌های کلیدی عملکرد، از طریق داشبورد زمان واقعی.

مدیریت هزینه

سفارشی‌سازی سریع و آسان، توسط خود شخص، بدون نیاز به برنامه‌نویسی.

رضایت مشتری

مدیریت کارآمد مشکلات و رخدادها، برای حل مسائل در سریع‌ترین زمان ممکن.

راهکاری اثبات شده

پیاده‌سازی و استقرار Wendia POB در بزرگ‌ترین مجموعه‌های بانکی کشور و وفاداری این مشتریان به ما، گواه کارآیی و عملکرد فوق‌العاد‎ه‌ی راهکار POB در ارتقای سطح کیفی خدمات و افزایش بهره‌وری این مشتریان است.

  • تمرکز مداوم بر حفظ رضایت مشتری.
  • بهبود ارائه‌ی خدمات باکیفیت.
  • پایین نگه داشتن هزینه‌های عملیاتی.
  • توجه به پتانسیل صرفه‌جویی.
  • درنظر داشتن قوانین دولتی و بانکی.
  • توسعه و ارائه‌ی راه‌حل‌های نوآورانه.
بالا