×

تماس با پیشخوان خدمات

خواهشمند است جهت دریافت خدمات پشتیبانی، با پیشخوان خدمات شرکت به نشانیservicedesk@parand.ir و یا شماره تلفن های ۸۸۵۰۱۳۵۷ - ۸۸۵۰۱۳۵۸ تماس حاصل فرمایید.

راهکار صنعت پرداخت

پشتیبان ایده‌های نوین

با پیشرفت فناوری در همه‌ی عرصه‌ها، یکی از حوزه‌هایی که بیشترین سود را از نوآوری‌های فناوری‌های موبایل و اینترنت اشیا برده، صنعت پرداخت بوده است.

با رشد صنعت پرداخت در سال‌های اخیر و روی آوردن کسب‌وکارها به پرداخت‌های الکترونیکی، مشتریان نیازمند کانال‌های پذیرش بیشتر و محصولات متنوع‌‌تری هستند. بنابراین، شرکت‌‌های پرداخت باید بتوانند با بهبود ارائه و نگهداری محصولات و خدمات، مطابقت آن‌ها با تغییرات کسب‌وکار از طریق مدیریت چابک و بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود، بر مزایای رقابتی خود بیفزایند.

رضایت مشتری

افزایش کیفیت خدمات، تنوع بیشتر محصولات و خدمات مبتنی بر اپلیکیشن، قابلیت یکپارچه شدن دستگاه‌ها با حساب بانکی کاربران و مشتریان.

مدیریت هزینه

تسهیل فرآیندهای پرداخت در کنار هدایت بهینه‌ی سرمایه‌گذاری‌ها و هزینه‌ها، استفاده‌ی درست از منابع به منظور صرفه‌جویی در هزینه‌ها و افزایش سودآوری.

مدیریت ریسک

مدیریت بهینه‌ی عوامل مؤثر بر خدمات، با تعریف انواع شاخص‌های کلیدی عملکرد (دارایی‌ها، سرمایه‌ی انسانی، واحدهای کاری، پیمانکاران، الزامات رگولاتور و...).

منطبق با نیازمندی هایتان، منطعف با خواسته هایتان

با رشد تجارت الکترونیک و فناوری موبایل، نیاز شرکت‌های خدمات پرداخت به برخورداری از روش‌های یکپارچه‌ی پرداخت‌های دیجیتال افزایش پیدا کرده ‌است. امروزه مشتریان به دنبال تجربه‌ای یکپارچه بوده و انتظار دریافت بهترین خدمات را از درگاه‌ها دارند. از این رو، شرکت‌های فوق باید بتوانند تجربه‌ی یکپارچه‌ای را، روی همه‌ی پذیرنده‌های خود، برای مشتریان ایجاد کنند. آن‌ها نیازمند اکوسیستمی یکپارچه و مبتنی بر همکاری هستند.

مزایای اختصاصی 4 ماژول‌ اصلی نرم‌افزار POB در خدمت صنعت پرداخت

4 ماژول اصلی POB قادر است بخش بزرگی از نیازمندی‌های شرکت‌های خدمات پرداخت را برآورده کرده، فرآیندهای حیاتی کسب‌وکار را مدیریت نموده و بهبود بخشد.

برخی از مزایای این ماژول‌ها عبارت‌اند از:

  • تسهیل ارتباطات شبکه‌ای میان پذیرنده‌های مختلف با سامانه‌ی مدیریت پذیرنده‌ها
  • افزایش سرعت ثبت و پیگیری رفع مشکلات پذیرندگان و کمک به اتصال پایدار پایانه‌ها
  • خودکارسازی و ساده‌سازی نظارت بر عملکردها، به کمک تعیین شاخص‌های عملکرد
  • یکپارچه‌سازی با نرم‌افزارهای کاربردی (اپلیکیشن‌ها)، موبایل‌ها و...
  • کاهش تعداد تماس‌های کاربران، با بهره‌گیری از پورتال سلف‌سرویس
  • امکان نگهداری اطلاعات و مستندسازی آن‌ها در پایگاه دانش
  • بهبود انواع گردش‌های کاری، مدل‌های درخواست، رخداد و تغییرات
  • پاسخگویی به تمام نیازهای معاونت‌ها، به واسطه‌ی یکپارچگی بالای راهکار POB
  • افزایش سرعت پاسخگویی و پشتیبانی 24*7، به کمک خودکارسازی
  • امکان نگهداری اطلاعات پایانه‌ها و پشتیبانی از درگاه‌های مختلف پذیرنده‌ها
  • کنترل وضعیت هر دستگاه پایانه فروش، از طریق ثبت کامل موارد مربوطه در پایگاه داده
  • افزایش امنیت با کنترل سطح دسترسی، به تفکیک نقش‌های سازمانی
  • امکان برقراری ارتباط بین اقلام پیکربندی با خدمات شرکت، به منظور عیب‌یابی سریع‌تر
  • مدیریت یکپارچه‌ی تجهیزات زیرساخت و مرکز داده، در ارتباط با ابزارهای اکتشاف
  • کمک به مدیریت چابک پایانه‌ها و ارتقای سطح سرویس‌دهی به پذیرندگان
  • کمک به کاهش هزینه‌های نگهداری دستگاه‌های پایانه فروش
  • کمک به تسهیل پیچیدگی مدیریت خدمات و محصولات متعدد
  • توسعه‌ی چابک پایانه‌ها بر اساس نوع پایانه، بانک، مقیاس‌پذیری
  • توانمندساز و شتاب‌دهنده‌ی استراتژی‌ها و تصمیمات سطح بالای مدیریتی، با چابک‌سازی فرآیندها
  • امکان ایجاد تغییر در خدمات و افزودن امکانات جدید، بدون قطعی عملیات خدمت
  • امکان نظارت و پیش‌بینی تأثیر تغییرات بر سایر اقلام و خدمات و جلوگیری از تداخل آن‌ها
  • توسعه‌ و بهبود اپلیکیشن‌های موبایلی و تسهیل ارزیابی، اعتبارسنجی و پشتیبانی از آن‌ها
  • تسهیل مشاهده‌ی تأثیرات تغییر، با یکپارچگی نرم‌افزارهای داخلی با نرم‌افزار مدیریت پایانه‌ها
  • کنترل تغییرات مجاز و غیرمجاز موجود در پایگاه داده اقلام پیکربندی
  • یکپارچه با فرآیند مدیریت نشر و استقرار، به منظور مشاهده‌ی سریع تغییرات مرتبط با نسخ جدید
  • توانایی سازگاری سریع و کم‌هزینه در واکنش به تغییرات، با مدیریت چابک فرآیندها
  • ایجاد، حفظ و پیگیری سفارش تغییر، فرآیندها و پروژه‌ها با مدیریت چابک
  • برآوردن هرچه بهتر الزامات رگولاتوری، با تعریف شاخص‌های مورد نظر
  • کمک به افزایش امنیت معاملات، مطابق با آخرین استانداردها و دستورالعمل‌های شاپرک
  • امکان مدیریت پذیرنده‌ها و مشتریان داخلی و گزارش‌گیری کمّی از عملکردها
  • امکان تعریف قوانین پیچیده‌ی مربوط به هزینه‌ها و جریمه‌ها
  • تنظیم و پیگیری قراردادها و الزامات، در قالب اهداف سطح خدمت، برای تأمین‌کنندگان
  • افزایش سطح دسترس‌پذیری، از طریق نظارت بر سامانه‌ها و زیرساخت‌های حیاتی
  • امکان مشاهده‌ی لحظه‌ای و مانیتورینگ مداوم سرویس‌ها
  • ارتقای امنیت سامانه‌ی مدیریت پذیرنده‌ها و جلوگیری از حملات سایبری

مزایای کلی POB برای شرکت های پرداخت

  • امکان کنترل و نظارت بر همه‌ی فرآیندهای عملیاتی، به منظور تضمین کارآیی و پایایی پایانه‌ها
  • بهبود تجربه‌ی کاربری با بهره‌برداری از خدمات پورتال سلف‌سرویس
  • پشتیبانی از فرآیندهای توسعه‌ی چابک
  • بهره‌مندی از معماری سرویس‌گرا، به منظور فراخوانی سرویس‌های مربوط به اعلام خرابی و رخداد از طریق برنامه‌های کاربردی موبایل و سایر سامانه‌ها
  • ایجاد هم‌افزایی، به کمک سازگاری نظام‌مند خدمات پرداخت و خدمات شرکت‌های ثالث
  • مدیریت نامحدود دارایی‌ها در طی چرخه‌ی حیات آن‌ها
  • تسریع و بهبود پاسخگویی به نیازهای مشتریان حوزه‌ی پرداخت و افزایش رضایتمندی آنان
  • امکان راه‌اندازی ابزارهای مدیریت شبکه (SolarWinds و ZABBIX)
  • یکپارچه‌سازی با سایر ابزارها و فرآیندهای جاری در شرکت
  • کمک به اتخاذ تصمیمات آنی برای تغییرات احتمالی، به کمک مدیریت چرخه‌ای خدمات

انعطاف پذیری

انعطاف‌پذیری بالای نرم‌افزار POB راه را برای اختصاصی‌سازی و همگام‌‌سازی آن با سایر کارکردها و راهکارهای شرکت‌های پرداخت هموار ساخته است. ازاین‌رو، مدیران فناوری اطلاعات این شرکت‌ها از یکپارچگی کامل نرم‌افزارهای موجود با سامانه‌ی مدیریت پذیرندگان، آسوده‌خاطر خواهند بود.

سرعت

سرعت بسیار بالای POB از همان مرحله‌ی استقرار و پیاده‌سازی خودنمایی می‌کند. متخصصان ما سفارشی‌سازی‌ها را سریع و به سهولت انجام داده و نرم‌افزار ظرف کم‌تر از چند ساعت به‌روزرسانی خواهد شد. بدین‌ترتیب، کاربران شاهد عملکردی سریع و بدون کوچکترین اتلاف وقت خواهند بود.

یکپارچگی

معماری یکپارچه‌ی نرم‌افزار POB، با پرکردن خلأ میان سامانه‌ها و نرم‌افزارهای مختلف شرکت‌های پرداخت و جلوگیری از مغایرت اطلاعات، به کاهش موارد برگشتی کمک می‌کند. همچنین، یکپارچگی کامل ماژول‌های آن با سیستم پایش سوئیچ پرداخت، به افزایش سطح دسترس‌پذیری می‌انجامد.

بالا