مدیریت دانش در ماژول مدیریت پيشخوان خدمات POB، ویژگی کاملا یکپارچه ای می باشد که حجم کار پيشخوان خدمات را کاهش می دهد. همانگونه که در حال حاضر، دانش به روز، موجب یافتن راه حل توسط خود کاربران شده و تعداد تماس ها را به طور قابل ملاحظه ای کاهش داده است. ویژگی های مذکور، میزان و دفعات استفاده از راه حل ها را افزایش داده و با افزوده شدن آن ها به مدیریت دانش POB، سازمان شما امکان بهره مندی از منبع عظیم و دائماً رو به رشد راه حل هال ارائه شده را ضمن یکپارچگی با فن آوری Right Answers خواهد داشت.
چارچوب ITIL مدیریت دانش را به عنوان روشی مهم برای افزایش بهره وری به حساب می آورد. دانش موجود با توجه به سرویس ارائه شده، بازیافت و یا منتشر شده و در نتیجه به طور مستمر افزایش می یابد. این بدین معناست که نیازی به «از صفر شروع کردن» نیست. نرم افزار POB، به عنوان یک راهکار کاملا سازگار و معتبر ITIL، قابلیت های مدیریت دانش کاملا یکپارچه ای از جمله مؤلفه هایی برای مدیریت دانش را پیشنهاد و آن ها را در اختیار کاربران نهایی و تحلیلگران پشتیبانی قرار می دهد.