زیرساخت نرم افزار

  • محیطی چند سکویی برای دسترسی از دسکتاپ، موبایل و وب
  • یکپارچگی با سیستم های مالی، نظارتی، اکتشاف، ایمیل و ...
  • اختصاصی سازی بر اساس نیازمندی و فرآیندهای سازمانی
  • خودکارسازی و مدیریت هوشمند فرآیندهای کسب و کار
  • نظارت بر کیفیت ارائه سرویس ها با استفاده از شاخص ها
  • تولید گزارشات با استفاده از ابزارهای Microsoft و SAP
اطلاعات بیشتر

نرم افزار POB یک مجموعه کامل از ماژول های نرم افزاری برای مدیریت فرآیندهای کسب و کار در سازمان خدماتی می باشد. این مجموعه از ابتدا با در نظر داشتن دو مقوله عملکرد و مقیاس پذیری شکل گرفته و بر اساس معماری چند سکویی (Cross Platform) طراحی شده است تا بتواند محدودیت های زیرساخت فناوری اطلاعات شما را اندازه گیری نماید.

سالهاست که مشتریان با Wendia همتراز شده اند چرا که فن آوری ما امکان داشتن سرعت، انعطاف پذیری و یکپارچه سازی بسیار بیشتر را فراهم می آورد. ما با پایبندی به تعهداتمان، درک نیازهای مشتریان و نهایتاً ارائه راه حل هایی که کارایی آن ها ثابت شده است، اعتماد مشتریان سازمانی را جلب نموده ایم.

قابلیت استفاده

امکان دسترسی به زیرساخت های POB از طریق دستگاه های بسیاری وجود دارد. نظارت و حفظ پلت‌فرم POB توسط مدیران سیستم از طریق رابط بصری تسهیل شده و اعمال تغییرات در روند کار، طی ساعات کاری و بدون اختلال در محیط تولید را ممکن می سازد. لازم به ذکر است که POB تأکید بسیاری بر رابط مشتری در ساختار مدیریت خدمات دارد.

انعطاف پذیری

انعطاف پذیری POB، سفارشی ساختن راهکار شما را تسهیل نموده و نیازهای سازمان شما را برآورده می سازد. شما می توانید بدون هرگونه مهارت برنامه نویسی، تغییرات مورد نظر خود را اعمال نمایید. POB بر اساس آخرین محیط برنامه نویسی شرکت مایکروسافت و با استفاده از ساختارهای NET Framework. از جمله WPF ،WCF ،ASP.NET و... طراحی شده است.

یکپارچگی

راهکار POB، به سادگی با سایر سیستم ها و نرم افزارهای سازمان شما یکپارچه می گردد. یکپارچگی کامل با محصولات و سیستم های شرکت های دیگر از جمله: سیستم های مالی، سیستم های نظارتی، سیستم های اسکن و استقرار، ایمیل و... استفاده از آن را آسان نموده و بهره وری کاربر نهایی را تضمین می نماید.

زیرساخت نرم افزار

مدیریت خدمات بر اساس محیطی چند سکویی

مبانی زیرساختی

هنگامیکه شرکت شما قادر به تولید و ارائه به موقع محصولات و خدمات با کیفیت و قیمت مناسب است، می توانید رقابت موثرتری با دیگر رقبا داشته باشد.
سیستم های فناوری اطلاعات شما در تحقق این امر بسیار اهمیت دارند. زیرساخت POB شما را در ارائه سیستم های تولیدی و خدمات با پشتیبانی قوی یاری می رسانند.
زیرساخت POB بر اساس پنج اصل اساسی ایجاد شده است:

  • دسترسی بالا
  • بنای فرآیند اتوماسیون بر اساس بهترین شیوه های ITIL
  • کاهش هزینه کلی مالکیت
  • بازگشت سرمایه (چه مالی و چه عملیاتی)
  • انعطاف پذیری و مقیاس پذیری

خودکارسازی و مدیریت کسب و کار می توانند به اندازه پلت فرم (Platform) موثر بوده و مسئولِ جاری بودن فرآیندهای مهم شما باشند. با توجه به اهمیت این فرآیندها، عملکرد مفید و اثبات شده پلت فرم نیز مهم جلوه می کند.
پلت فرم POB ITSM مقیاس پذیر، برای مدیریت هزاران کاربر همزمان سیستم و به منظور ارائه پشتیبانی چند سکویی (Cross Platform) همزمان که مناسب زیرساخت فناوری اطلاعات شما نیز باشد طراحی شده است. علاوه بر این حفظ، ارتقا و بهبود پلت فرم POB ITSM ساده بوده و می توان آن را به تناسب نیازها و قوانین کسب و کار شما، تنظیم نمود.

راهکار POB از رابط های کاربری مختلفی از جمله ویندوز، وب و موبایل، برای ارائه خدمات به مشتریان پشتیبانی می نماید. کارمندان می توانند به هرگونه مسائل پشتیبانی، از راه دور و از طریق هر یک از انواع دستگاه های HTML بی سیم (از جمله رابط موبایل یا تلفن های هوشمند) پاسخگو بوده، همچنین می توانند در هر جای دنیا وظایف خویش را انجام داده و به روز رسانی ها را دانلود و آپلود نمایند. بعلاوه هر آنچه مورد نیاز است می تواند به سادگی دانلود و با سیستم های اصلی هماهنگ گردد.

عملکرد نظارت POB یا POB KPI Explorer این امکان را برای شما فراهم می آورد تا بر هر فرآیند مهم، هدف، عملکرد، سطح خدمات و... نظارت داشته باشید. کارکرد نظارت جزء بخش های مهم فرآیند مدیریت خدمات است و می تواند به طور کاملاً مستقلی از سیستم POB اجرا گردد.
بعلاوه داشبورد POB، انواع نمودارها را برای تجسم هر چه بهتر داده ها ارائه می نماید. داشبورد را می توان کاملاً مجزا از سیستم POB اجرا نمود.

امکانات بخش گزارشات شما را قادر به ایجاد گزارش هایی در رابطه با هر نوع شاخص کليدی عملکرد می سازد و به شما اطمینان خاطر می دهد که به اهداف کسب و کار خود دست یافته اید. در دسترس بودن آمار و گزارشات آنلاین، شما را قادر می سازد تا به طور مداوم بر رضایت مشتری، کیفیت خدمات، سودآوری و روند بازار نظارت داشته باشید.
شما می توانید گزارشات خاصی که در برنامه های شناخته شده مانند Crystal Reports يا Microsoft Reporting Services، ایجاد نموده اید را با POB یکپارچه نموده و اجرا نمایید.

بالا