مدیریت زمان و منابع POB ، سازمان شما را قادر می سازد تا منابع انسانی را به خوبی مدیریت نماید. این ماژول با توزیع قابلیت های POB در میان نیروی کار راه دور، امکان آن را برای همه کارکنان فراهم می آورد تا زمان و منابع را صرف نظر از محل، ثبت نمایند. همچنین، می توانید با بکارگیری تمامی اطلاعات مربوطه موجود در سیستم ذخیره مرکزی POB، برنامه ریزی پرسنل و دیگر منابع انسانی را بهبود بخشید. مديريت منابع و زمان POB ، با بهینه سازی منابع و شناسایی مهارت های اضافی یا بدون استفاده، از قرار گرفتن در تنگناها، جلوگیری بعمل می آورد.
مديريت منابع و زمان POB ، ابزاری ضروری برای کنترل کل حجم کار از طریق اولویت بندی، برنامه ریزی منابع و ردیابی دقیق در تمام سطوح را در اختیار مدیران قرار می دهد.
مزايا برای سازمان شما
نرم افزار POB ابزاری ضروری را برای کنترل کل حجم کار از طریق اولویت بندی، برنامه ریزی منابع و ردیابی دقیق در تمام سطوح، در اختیار مدیران قرار می دهد. ثبت صحیح زمان و منابع مورد استفاده، حسابداری و صدور صورتحساب های دقیق تر را تضمین می نماید. امکان یکپارچگی با تمامی ماژول های POB و تقویم های Microsoft Outlook اطلاعات را در سراسر سازمان، شفاف و مؤثر خواهد ساخت.
مزايا برای کاربر
مديريت زمان و منابع POB ، ابزاری را برای کنترل شفاف منابع، در اختیار کاربران قرار می دهد. به عنوان مثال، کاربران می توانند منابع فعال منطبق بر مهارت های خود را یافته و رزرو نمایند. پرسنل خدمات نیز می توانند از تقویم، برای مشاهده و پیگیری فعالیت ها، وقایع و مشکلات استفاده نمایند. همچنین، مشاوران قادر خواهند بود تا منابع و هزینه های سفر را ثبت کرده و مدیر منابع انسانی می تواند پرسنل و نیز مجموعه مهارت های هر یک از کارمندان را مدیریت کند.
مزایا برای حفظ رقابت
حفظ رقابت رابطه مستقیمی با مدیریت کارآمد منابع خدمات دارد. داشتن ابزاری برای پشتیبانی از فرآیندهای برنامه ریزی، از اهمیت بسیاری برخوردار است. این ماژول، ابزاری ثابت شده برای برنامه ریزی و کنترل مداوم منابع انسانی شماست.