مدیریت پيشخوان خدمات POB شما را قادر به دریافت، ورود، مدیریت و حل و فصل درخواست های سرويس، وقایع، مشکلات، درخواست های تغيير و... می نماید. بعلاوه POB به شما در بهبود و کنترل پایگاه دانش کارکنان پشتیبانی و کاربران، یاری می رساند تا نسبت به حل مسائل به شکلی سریع و موثر اطمینان خاطر یابید. نرم افزار POB به راحتی می تواند با استفاده از رابط وب یا تلفن همراه، CTI ،Microsoft Outlook ،Lotus Notes، نرم افزارهای مديريت سیستم، و... با محیط کنونی فناوری اطلاعات شما، یکپارچه گردد.
مدیریت پيشخوان خدمات POB در کنترل، مدیریت و توسعه عملکردهای خدمات و بخش پشتیبانی و در نتیجه حضور موثر در بازار رقابتی و پاسخگویی به نیاز مشتریان، شما را یاری می دهد.
مزايا برای سازمان شما
مدیران می توانند اطمینان خاطر داشته باشند که POB کیفیت، عملکرد و سطح خدمات را دائماً پیگیری می نماید. POB با آماده سازی خودکار برنامه فعالیتی دقیق برای تک تک کارشناسان، قادر است منابع در دسترس را شناسایی و یا فعالیت های مربوط به حل مشکلات را برنامه ریزی و پیگیری نماید. نرم افزار POB ابزاری است ارزشمند برای شناسایی و پاسخ به روند های در حال ظهور و خواسته های جدید کسب و کار.
مزايا برای کاربر
مديريت پيشخوان خدمات (SDM) ابزار گرافیکی مورد نیاز برای مدیریت تماس های مرکز پشتیبانی مشتری را در اختیار مشاوران پيشخوان خدمات قرار می دهد. بدين ترتیب آن ها می توانند به پایگاه دانش کامل، دسترسی پیدا کرده و به روند حل مسائل سرعت بخشند. نرم افزار POB پرداخت تمامی خدمات را تضمین می نماید، حال چه از طریق توافقات سطح خدمات و چه از طریق صورتحساب های دقیق و خودکار رخدادها و درخواست خدمات.
مزایا برای حفظ رقابت
مدیریت پيشخوان خدمات POB در کنترل، مدیریت و توسعه عملکردهای خدمات و بخش پشتیبانی و در نتیجه حضور موثر در بازار رقابتی و پاسخگویی به نیاز مشتریان، شما را یاری می دهد.