مدیریت تشکیلات سازمانی، کنسول اجرایی اصلی POB می باشد و تصویری گرافیکی همچون «چشم پرندگان» (نگاه از بالا بر کل امور) را برای مشاهده تمامی اجزای POB فراهم می آورد. این ابزار برای بهینه سازی و سفارشی نمودن راهکار POB بسیار مفید است. مدیریت تشکیلات سازمانی، در اصل پیاده سازی رابط کاربر گرافیکی فایل های پیکربندی است که طرح گرافیکی کنترل ها، تب ها و تنظیمات هر پنجره مورد استفاده در برنامه POB را مدیریت می نماید.
مدیریت تشکیلات سازمانی POB کاربران عادی را قادر می سازد تا POB را مطابق با نیازهای فردی و ضمن رعایت محدودیت های تعیین شده توسط مدیران، سفارشی سازی نمایند. همچنین، مدیران برای مدیریت کاربران و گروه های کاربری، کنترل امنیت و... نیز، از آن بهره می گیرند.
مزايا برای سازمان شما
این ابزار امکان سفارشی سازی رابط کاربر گرافیکی را مقدور می سازد. این امر از یک سو موجب تسهیل کارهای روزانه کاربران و از سویی دیگر به نفع سازمان می باشد. مدیریت تشکیلات سازمانی POB مدیران را قادر به تعریف پروفایل امنیت برای کاربران و گروه های کاربری می نماید تا خطر نقض امنیت کاهش یافته و گردش کار در سراسر سازمان بهبود یابد.
مزايا برای کاربر
این ابزار موجب تسهیل ایجاد تغییر در راهکار POB شده و بازخوردهای فوری تغییرات را در اختیار شما قرار می دهد. گزینه های ویراستاری جدید ارائه شده، شما را قادر به دستیابی به نتایج مورد نیازتان بدون استفاده از برنامه نویسی و یا پیکربندی فایل ها می سازد. علاوه بر این مدیریت تشکیلات سازمانی به مدیران POB در نظارت و مدیریت فعالیت های کاربران POB کمک شایانی می نماید.
مزايا برای حفظ رقابت
برای حفظ توان رقابتی و پیشی گرفتن از رقبا می بایست گردش کار روزانه سازمانتان را بهینه سازی نمایید. یک از نقش های اساسی در این فرایند بر عهده مدیریت تشکیلات سازمانی است که مدیران POB را در انجام وظایفشان یاری رسانده، همچنین کاربران عادی را قادر به سفارشی سازی رابط کاربر گرافیکی می نماید.