پورتال کاربران POB، این امکان را در اختیار سازمان شما قرار می دهد که قابلیت های POB را از طریق اینترانت، اینترنت و یا محیط های اکسترانت در میان مشتریان و گروه های پشتیبانی محلی، توزیع نماید. این فرآیند کاربران نهایی را قادر می سازد که به اطلاعات به روز در POB دسترسی داشته باشند و از این طریق به آزادسازی منابع در سازمان پشتیبانی و همچنین بهینه سازی گردش کار کمک می نماید.
دنیای تجارت، به سرعت در حال تغییر است و ضرورت وجود برنامه های کاربردی قوی، برای پشتیبانی از فرآیندهای کسب و کار به منظور حفظ توان رقابتی و پیشرو نگه داشتن شما نسبت به رقبایتان، بر هیچ کس پوشیده نیست. پورتال کاربران POB شما را در افزایش و کنترل خدمات پشتیبانی، یاری می رساند و به طبع آن، مشتریان شما از کیفیت پشتیبانی و جریان پیوسته اطلاعات مربوط به وضعیت، که در اختیارشان قرار می دهید، قدردانی خواهند نمود.
مزايا برای سازمان شما
با استقرار POB، مشتریان توانایی حل بسیاری از مشکلات خود را یافته و پرسنل پشتیبانی، تماس های کمتری دریافت خواهند کرد، در نتیجه سازمان شما می تواند با کمترین پرسنل، خدمات پشتیبانی را حتی بهتر از قبل ارائه نماید.
مزايا برای کاربر
مشتریان می توانند با استفاده از پورتال کاربران و از طریق یک مرورگر اینترنت، با POB مرتبط شده و به اطلاعات رخدادهای مربوطه در هر زمان و بدون تماس با مشاور دسترسی داشته باشند. علاوه بر این، آن ها قادر به پیگیری فرآیند پشتیبانی و به روزرسانی رخداد با اطلاعات جدید مربوطه خواهند بود.