مدیریت دسکتاپ

  • نمایش اطلاعات اقلام پیکربندی از طریق نرم افزار مدیریت دسکتاپ
  • دسترسی راه دور به کلیه سیستم های سازمان به صورت متمرکز
  • نمایش تصویر گرافیکی از ارتباطات در محیط LAN و WAN سازمان
  • اکتشاف زیرساخت شبکه، کامپیوترها و سرورها به صورت خودکار
  • توزیع و نصب نرم افزار بر روی رایانه ها به صورت راه دور
  • یکپارچگی با ابزارهای مدیریت دسکتاپ Microsoft و HP
اطلاعات بیشتر

نرم افزار POB با استفاده از گزینه یکپارچه سازی با سیستم های دسترسی از راه دور و سیستم های مدیریت دسکتاپ مانند MS SCCM ،Netop ،Snow ،CapaInstaller ،Enteo ،Lansweeper ،Zenworks  و... یکپارچه می شود. این شیوه مناسب یکپارچگی شما را قادر به مدیریت، شناسایی و حفظ موجودی در بخش مشتریان و سرور و نیز ترکیب اطلاعات در سیستم یکپارچه از طریق پیکربندی کلی اطلاعات POB می نماید. همچنین امکان دسترسی از راه دور به دستگاه های مربوطه را فراهم می آورد.

نرم افزار POB توانایی بالا برای یکپارچگی و برقراری ارتباط با طیف گسترده ای از شبکه ها، پلت فرم های سخت افزاری و نرم افزاری، سیستم های پایگاه داده، راه حل های مدیریت سیستم، نرم افزارهای مبتنی بر وب، دستگاه های تلفن همراه WAP، یکپارچه سازی تلفنی CTI و راه حل های مدیریت اداری را داراست. راهکار معماری باز Wendia این امکان را در اختیار شرکت ها قرار می دهد تا تنها بر روی یک سیستم کلی تمرکز نمایند و از این طریق بهترین پشتیبانی را برای مشتریان خود داشته باشند.

مزايا برای سازمان شما

یکپارچگی بین POB و سیستم های مدیریت دسکتاپ، متضمن قابلیت ارتباط اطلاعات پیکربندی سازمان شما می باشد. با استفاده از یکپارچه سازی POB با یک سیستم دسترسی از راه دور، سازمان شما می تواند منابع خود را بهینه سازی نماید، چراکه دسترسی از راه دور سریعتر و آسان تر بوده، در نتیجه در زمان پرسنل بخش خدمات و دیگر منابع صرفه جویی می شود.

مزايا برای کاربر

یکپارچگی با سیستم های مدیریت دسکتاپ، دسترسی آسان به اطلاعات دقیق و به طور خودکار به روز شده در محیط فناوری اطلاعات را مقدور می سازد. با استفاده از یکپارچه سازی POB با یک سیستم دسترسی از راه دور، پرسنل بخش خدمات امکان کار کردن از راه دور با رایانه های دیگر که همگی داخل سیستم POB خاص خودشان هستند را می یابند.

یکپارچگی برای حفظ رقابت

نیازِ رو به رشد سازمان ها هنگام پیچیدگی و پراکندگی جغرافیایی فرآیندهای کسب و کار فناوری اطلاعات، برخورداری از سیستم های مؤثر برای حمایت از محیط های شبکه خود است. نرم افزار POB می تواند به طور کامل با سیستم های دسترسی از راه دور و سیستم های مدیریت دسکتاپ یکپارچه شده، اطلاعات به روز و شفافی را در رابطه با کل محیط فناوری اطلاعات شما ارائه نماید.

مدیریت دسکتاپ

مدیریت از راه دور، نصب نرم افزار و نمایش ارتباطات زیرساخت

یکپارچه سازی، مکملی برای مدیریت پیکربندی

نرم افزار POB موارد پیکربندی و اطلاعات دقیق در مورد هر یک از دارایی ها را کنترل می نماید. همچنین تاریخچه کامل و ارتباط آن با مشتری و محل او را نیز کنترل خواهد نمود. مدیریت پیکربندی POB با یکپارچگی با سیستم مدیریت دسکتاپی که امکان دسترسی از راه دور را فراهم می آورد، ابزاری قدرتمند برای مدیریت محیط فناوری اطلاعات شما محسوب خواهد شد. یکپارچگی با سیستمی همچون MS SCCM و دیگر مکمل های POB می تواند بخشی از راهکار شما باشد که بطور طبیعی یکپارچه سازی شده و امکانات زیر را برای شما فراهم می آورد:

  • اسکن رایانه و سرور برای اطلاعات جدید یا به روز انبار
  • برقراری ارتباط بین دارایی ها در POB و انبار در سیستمِ یکپارچه
  • مشاهده اطلاعات نهایی انبار سیستم یکپارچه از طریق POB
  • مدیریت تفاوت های بین POB و سیستم یکپارچه
  • توزیع و نصب نرم افزار روی رایانه های شخصی و سرورهای موجود از راه دور
  • کنترل از راه دور صفحه نمایش ها، صفحه کلیدها و... از طریق سیستم POB
  • مشاهده تمامی اطلاعات موجود در پایگاه داده سیستم یکپارچه ازطریق POB

تنظیمات پیکربندی و مدیریت دارایی POB، تصویری گرافیکی از محیط شما مشتمل بر WAN ،LAN، رایانه های بزرگ، سرورها، مشتریان، شبکه ها و ... ارائه می نماید.

سپس اطلاعات انبار در یک سیستم مدیریت دسکتاپ، با اطلاعات به طور خودکار به روز شده از بالاترین سطح گرفته تا پایین ترین آن، تصویر مذکور را تکمیل می نماید. با استفاده از یکپارچگی بین سیستم مدیریت دسکتاپ و POB، پیکربندی به طور خودکار و با استفاده از اطلاعات مربوطه در سیستم یکپارچه تکمیل می گردد و متضمن کیفیت و پیکربندی واقعی اطلاعات خواهد بود. هنگامی که از پیکربندی POB برای نمایش کل محیط خود استفاده می نمایید، می توانید به طور خودکار اطلاعات سیستم و انبار را از طریق سیستم مدیریت دسکتاپ در همان سیستم مشاهده نمایید.

کاربران هنگام کار با POB از طریق «یکپارچه سازی POB با یکRAS » به اقلام پیکربندی (CI) بدون نیاز به کارکردن همزمان در برنامه های دیگر دسترسی خواهند داشت.

کاربران می توانند برنامه های کاربردی جدیدی را از درون POB باز نموده به صفحه نمایش ها، ماوس ها، کیبوردها و... از طریق شناسه قلم پیکربندی دسترسی داشته و آن ها را که همگی در یک سیستم قرار دارند از راه دور کنترل نمایند.

عملکرد نظارت POB به عبارت دیگر مرورگر شاخص کليدی عملکرد POB امکان نظارت بر هر فرآیند حیاتی، هدف، عملکرد و یا سطح خدمات را مقدور می سازد. نرم افزار نظارت بخش مرکزی فرآیند مدیریت خدمات محسوب می گردد و آن را می توان متناسب با نیاز هر کاربر POB تنظیم نمود.

امکانات بخش گزارشات شما را قادر به ایجاد گزارش هایی در رابطه با هر نوع شاخص کليدی عملکرد می سازد و به شما اطمینان خاطر می دهد که به اهداف کسب و کار خود دست یافته اید. در دسترس بودن آمار و گزارشات آنلاین شما را قادر می سازد تا به طور مداوم بر رضایت مشتری، کیفیت خدمات، سودآوری و روند بازار نظارت داشته باشید.

همچنین از طریق یکپارچگی با یک سیستم مدیریت دسکتاپ از امکانات زیر بهره مند خواهید شد:

 . تهیه گزارشات مربوط به دارایی های بسیار و مدیریت پیکربندی

 . تهیه گزارشات چند مرجعی که POB و سیستم مدیریت دسکتاپ را پوشش می دهند.

بالا