مدیریت تشکیلات سازمانی

  • اختصاصی سازی راهکار POB بر اساس نیازمندی های سازمان
  • تغییر در نمایش پنجره ها، کنترل ها، جداول و فیلدهای اطلاعاتی
  • تغییر در قوانین سیستمی با استفاده از ماژول شرایط و اقدامات
  • مدیریت کاربران، گروه های کاربری و تعیین سطوح دسترسی
  • مدیریت نقش های کاربری در سطح پنجره، کنترل، جدول و فیلد
  • مدیریت محرمانگی داده ها در سطح رکوردهای اطلاعاتی
اطلاعات بیشتر

مدیریت تشکیلات سازمانی، کنسول اجرایی اصلی POB می باشد و تصویری گرافیکی همچون «چشم پرندگان» (نگاه از بالا بر کل امور) را برای مشاهده تمامی اجزای POB فراهم می آورد. این ابزار برای بهینه سازی و سفارشی نمودن راهکار POB بسیار مفید است. مدیریت تشکیلات سازمانی، در اصل پیاده سازی رابط کاربر گرافیکی فایل های پیکربندی است که طرح گرافیکی کنترل ها، تب ها و تنظیمات هر پنجره مورد استفاده در برنامه POB را مدیریت می نماید.

مدیریت تشکیلات سازمانی POB کاربران عادی را قادر می سازد تا POB را مطابق با نیازهای فردی و ضمن رعایت محدودیت های تعیین شده توسط مدیران، سفارشی سازی نمایند. همچنین، مدیران برای مدیریت کاربران و گروه های کاربری، کنترل امنیت و... نیز، از آن بهره می گیرند.

مزايا برای سازمان شما

این ابزار امکان سفارشی سازی رابط کاربر گرافیکی را مقدور می سازد. این امر از یک سو موجب تسهیل کارهای روزانه کاربران و از سویی دیگر به نفع سازمان می باشد. مدیریت تشکیلات سازمانی POB مدیران را قادر به تعریف پروفایل امنیت برای کاربران و گروه های کاربری می نماید تا خطر نقض امنیت کاهش یافته و گردش کار در سراسر سازمان بهبود یابد.

مزايا برای کاربر

این ابزار موجب تسهیل ایجاد تغییر در راهکار POB شده و بازخوردهای فوری تغییرات را در اختیار شما قرار می دهد. گزینه های ویراستاری جدید ارائه شده، شما را قادر به دستیابی به نتایج مورد نیازتان بدون استفاده از برنامه نویسی و یا پیکربندی فایل ها می سازد. علاوه بر این مدیریت تشکیلات سازمانی به مدیران POB در نظارت و مدیریت فعالیت های کاربران POB کمک شایانی می نماید.

مزايا برای حفظ رقابت

برای حفظ توان رقابتی و پیشی گرفتن از رقبا می بایست گردش کار روزانه سازمانتان را بهینه سازی نمایید. یک از نقش های اساسی در این فرایند بر عهده مدیریت تشکیلات سازمانی است که مدیران POB را در انجام وظایفشان یاری رسانده، همچنین کاربران عادی را قادر به سفارشی سازی رابط کاربر گرافیکی می نماید.

مدیریت تشکیلات سازمانی

سفارشی سازی نرم افزار بر اساس نیازمندی های سازمان

پیکربندی GUI

مدیریت تشکیلات سازمانی POB گزینه های سفارشی سازی بسیاری را در اختیار کاربران عادی (غیر مدیران) قرار می دهد تا تعداد زیادی از تنظیمات POB را تغییر داده و پیکربندی آن ها را مطابق با نیازهای خود انجام دهد.
ضمن آنکه شما را در بازگرداندن تنظیمات اولیه نیز یاری می رساند. بعلاوه شما قادر به انجام کارهای زیر نیز خواهید بود:

  • تغییر برخی از تنظیمات در پنجره انتخاب شده
  • سفارشی سازی تنظیمات در کنترل انتخاب شده
  • تعیین موارد مورد جستجو
  • تنظیم مقادیر مختص به شما
  • تعریف برگه سفارشی
  • تغییر کنترل موجود اپراتور جستجو

ذخیره تغییرات

به طور طبیعی تمام سفارشی سازی های انجام شده در مدیریت تشکیلات سازمانی POB در پایگاه داده ذخیره می گردند. در نتیجه هرگز تحت تأثیر ارتقاء سیستم POB قرار نگرفته و از بین نمی روند.

کمک به مدیران POB

مدیریت تشکیلات سازمانی POB مدیران را در انجام فعالیت های زیر یاری می نماید:

پیکربندی پنجره های POB: مدیریت تشکیلات سازمانی POB شما را قادر به تنظیم پنجره های POB می نماید به گونه ای که دقیقاً شامل اطلاعات مورد نیاز کسب و کار شما باشد. همچنین تنظیم گزینه های امنیتی برای ویندوز و... را فراهم می آورد.
پیکربندی کنترل های POB: شما ممکن است نیاز به تغییر برخی از کنترل ها در پنجره هایی خاص و یا حتی ایجاد کنترل هایی جدید داشته باشید. مدیریت تشکیلات سازمانی POB این کار را تسهیل نموده است.
پیکربندی جداول و ستون های آن ها: تغییر و تنظیم عناصر پایگاه داده (جداول و ستون ها) بخش عمده ای از قابلیت های مدیریت تشکیلات سازمانی POB می باشد.
مدیریت کاربران و گروه های کاربری: این مسئولیت مستقیم هر مدیر محسوب می گردد و مدیریت تشکیلات سازمانی چنین وظیفه ای را سهل و روشن ساخته است.
ایجاد امنیت: امنیت بخش اساسی هر سیستم شرکتی بزرگ و پیچیده مانند POB است. لذا پیکربندی تنظیمات امنیتی یکی از مهم ترین و معمولترین وظایف مدیر محسوب می گردد. مدیریت تشکیلات سازمانی راهی سریع و راحت برای مشاهده تنظیمات امنیتی سیستم و تغییر آن ها درزمان مورد نیاز می باشد.
مدیریت انتقال داده ها: گزینه بارگذاری داده، موتوری قدرتمند و انعطاف پذیر در سیستم POB است که به شما اجازه می دهد فرآیند بارگذاری داده ها از فایل های خارجی به پایگاه داده را خودکار نموده و آن را برنامه ریزی نمایید.
شرایط و دستورالعمل ها: با استفاده از این گزینه می توان شرایط CMDB را تعریف نمود و بدین ترتیب در صورت بروز شرایط، اعمال مربوطه (پیام ها، تعمیر و نگهداری CMDB، ورود به سیستم ممیزی، امکان سنجی، اجرای برنامه ها، تعریف محدودیت های زمانی و...) به صورت خودکار اجرا می گردند.
ورودی و خروجی گرفتن از تنظیمات پیکربندی: مدیر سیستم تنها کافیست تنظیمات پیکربندی را در یک محیط انجام دهد، سپس این تنظیمات را می توان از برنامه نویسی به مرحله تست و سپس به تولید انتقال داد.
انجام امور متفرقه: موارد دیگری که مدیریت تشکیلات سازمانی POB را ابزاری بسیار انعطاف پذیر نموده اند شامل: عملیات با شمارنده ها، منویPOB، پشتیبانی زبان، ورودی و خروجی از ابزارهای ترجمه و... می باشد.

بالا