جستجوگر شاخص های کلیدی عملکرد

  • نظارت بر نحوه اجراء و پیشرفت خدمات مختلف نرم افزار
  • افزایش مزایای رقابتی با نظارت کامل بر رخدادها و عملکردها
  • شناسایی مشکلات و منابع مورد نیاز در خدمات فناوری اطلاعات
  • تعریف جستجوگر ها با استفاده از مدل های پیش فرض یا TSQL
  • ارائه گرافیکی داده ها مانند نمودارهای میله ای، خطی، مساحتی و ...
  • ایجاد داشبوردهای نظارتی با استفاده از شاخص های عملکرد
اطلاعات بیشتر

جستجوگر شاخص کليدی عملکرد Wendia POB ابزار ارزشمندی است که بر وضعیت کسب و کار شما نظارت خواهد نمود. این نرم افزار نظارتی، با نمای گرافیکی و در لحظه، نگاهی دقیق به داده های گوناگون را ممکن می سازد. این نرم افزار می تواند به صورت مستقل از POB اجرا شده و اطلاعات مورد نیاز را مستقیماً از پایگاه داده اصلی POB بازخوانی نماید. جستجوگر شاخص کليدی عملکرد POB شما را قادر می سازد تا با یک دید کلی، بر محیط خدمات خود، نظارت و مدیریت داشته باشید. جستجوگر شاخص کليدی عملکرد POB، روشی پایدار، سریع و کاربر پسند را برای نظارت بر عملکرد POB ارائه می دهد. هر فرد می تواند معتبرترین جستجوگر را بر اساس انتخاب های ساده از پیش تعریف شده و یا بر طبق جستجوگرهای پیچیده SQL تعریف نماید.

جستجوگرهای شاخص کليدی عملکرد POB می توانند از منوی مربوط به خود آغاز شوند، در پنجره های مرور POB ارائه داده شوند و یا می توانند بخش لاینفکی از هر پنجره جزئیات POB باشند. برای ارائه گرافیکی داده های POB، شماری از انواع نمودارها همچون نمودارهای میله ای، خطی، مساحتی، پراکندگی، دایره ای و... در دسترس می باشد.
جستجوگرهای شاخص کليدی عملکرد را می توان بر اساس یک زمان سنج و یا بنا به یک درخواست، به صورت خودکار به روز نمود. نرم افزار POB، این امکان را می دهد که کاربران جستجوگرهای جدیدی را در POB ایجاد کرده و با پارامترهای اصلی و سطح امنیتی، سفارشی سازی نمایند. با کمک جستجوگر شاخص کليدی عملکرد POB ، گسترده ترین جامعه کاربری نیز با صرف چند دقیقه زمان می تواند به داده های سیستم POB به انعطاف پذیرترین شکل ممکن، دسترسی داشته باشد و به بالاترین سطح اطمینان دست یابد.

مزايا برای سازمان شما

نرم افزار POB، یک پلت فرم مدیریتی است که شما را قادر به کنترل زیرساخت فناوری اطلاعات خود ساخته و موجب کارآمدی و جلب اعتماد هرچه بیشتر آن می گردد. همچنین، نظارتی کامل بر رخدادها و عملکردهای کل سیستم POB را همراه با یک دید کلی و معتبر از مشکل جاری ارائه می نماید. لذا، کارکنان را قادر می سازد تا در هر موقعیتی، سریع و به شکلی مناسب، عمل نمایند.

سودمند برای کاربر

جستجوگر شاخص کليدی عملکرد POB، امکان نظارت بر نحوه اجرا و پیشرفت خدمات مختلف مربوط به وظایف POB را برای مدیران به ارمغان می آورد. جستجوگرها، تجسم منحصر به فردی را برای مدیریت سریع و آسان محیط POB فراهم می آورند و می توانند با قابلیت جستجوهای خاص تنظیم گردند تا کاربر و یا گروهی از کاربران، قادر به دیدن نمای کلی سریع و معتبری از وضعیت موجود در زمینه ای خاص باشند.

ارائه مزیت های رقابتی

پیشرفت در دنیای کنونی تجارت، بستگی زیادی به ارائه پاسخ های سریع و کارآمد به تغییرات درون سازمانی از سوی بخش خدمات فناوری اطلاعات دارد. جستجوگر شاخص کليدی عملکرد POB، امکان نظارت کامل بر رخدادها و عملکردها را در اختیار شما قرار داده، در نتیجه موجب تقویت محیط کار شما می گردد.

جستجوگر شاخص های عملکرد

نظارت بر وضعیت کسب و کار و خدمات فناوری اطلاعات

ابزاری کوچک، تاثیری شگرف

جستجوگر شاخص کليدی عملکرد POB، چیزی بیش از ابزار مشاهده است و این فرصت را برای مدیران فراهم می آورد که بر چگونگی اجرا و توسعه خدمات مختلف در رابطه با وظایف، POB نظارت داشته باشند. بعلاوه، جستجوگر به شما نشان می دهد که کجا نیاز به منابع اضافی فناوری اطلاعات دارید و با دسترسی مستقیم به پایگاه داده POB، امکان ارائه پارامترهای عددی گوناگون در یک شکل گرافیکی و در زمان واقعی و نیز نظارت بر چگونگی تغییر مقادیر کلیدی پایگاه داده طی یک دوره زمانی و در سراسر دوره ارائه خدمات را فراهم می کند. جستجوگر شاخص کليدی عملکرد POB به اپراتورها و متخصصان برنامه های کاربردی امکان می دهد تا به دور از هرگونه تأخیر، مشکلات را شناسایی نمایند.
مزایای کلیدی این نرم افزار به شرح زیر است:

  • ایجاد طیف وسیعی از جستجوگرها، به منظور نظارت بر خدمات مختلف POB
  • با تلفیق جستجوگرها، جستجوگرهای مختلف در یک نمای کاربرپسند قابل مشاهده خواهند بود. اطلاعات هریک از آن ها به صورت دقیق و واضح با تفکیک رنگ، توضیحات، مؤلفه ها و... قابل مشاهده خواهد بود.
  • برای اجرای جستجوگرهای شاخص کليدی عملکرد، نیازی به نصب ورژن کامل نرم افزار POB نیست.
  • کاربران می توانند جستجوگر شاخص کليدی عملکرد POB را از منوی POB اجرا نمایند.
بالا