درباره پرند

ایده شکل‌گیری «گروه فناوری پرند» با گردهم آمدن افکاری جوان و متخصص در حوزه فناوری اطلاعات و با هدف ارائه راهکارهای نوین مدیریت فناوری اطلاعات، پرورش یافت. در سال های آغازین دهه هشتاد شمسی و با ظهور و گسترش راهکارهای فناوری اطلاعات در ایران؛ تقویت زیرساخت های مورد نیاز، بومی سازی راهکارهای بین المللی، تحلیل روندهای کسب و کاری و به خدمت گرفتن استانداردهای روز دنیا، بیش از هرچیز احساس می شد. از این رو، بنیانگذاران «گروه فناوری پرند» گرد هم آمدند تا با تأسیس گروهی متشکل از جوانان متخصص و پر انرژی، خلأ موجود را پر کرده و پاسخی برای این نیاز باشند.
در مرداد ماه ۱۳۸۴، با کسب مجوز از شورای عالی انفورماتیک، گروه فناوری پرند تأسیس شد و به عضویت سازمان نظام صنفی رایانه ای درآمد. بهبود فرآیندهای مدیریت فناوری اطلاعات در کشور، از اولین اهدافی بود که با پیوست جوانان متخصص به این گروه، پیگیری شد و همکاری با سازمان هایی نظیر مرکز داده سامانه هوشمند سوخت، بانک انصار، بیمه سامان، شرکت توزیع برق مشهد، شرکت برق منطقه ای تهران و... از دستاوردهای دهه اول فعالیت بود.
در ابتدای دهه نود، با هدف استانداردسازی مدیریت خدمات فناوری اطلاعات در کشور، گروه فناوری پرند اقدام به کسب نمایندگی یکی از نرم افزارهای مورد تأیید نهادهای بین المللی نمود تا راهکاری بهینه در زمینه مدیریت خدمات فناوری اطلاعات، مدیریت خدمات کسب و کار و مدیریت خدمات شهروندی ارائه نموده و در راستای رضایتمندی هرچه بیشتر مشتریان گام بردارد. بدین منظور و با در نظر گرفتن زیرساخت ها و الزامات بومی و رایزنی با شرکت های بین المللی، نمایندگی خاورمیانه شرکت Wendia AG International، یکی از برترین ارائه‌دهندگان راهکارهای ITSM و ESM در دنیا، کسب شد تا راهکار مدیریت خدمات فناوری اطلاعات POB جهت پیاده سازی فرآیندهای ITIL بومی سازی شود.
خريد مجوز استفاده از نرم افزار، بومی سازی در حوزه زبان و تقويم مورد نياز، تدوين فرآيندها و بومی سازی آن ها، پياده سازی فرآيندها در نرم افزار و يکپارچه سازی با ساير نرم افزارهای سازمانی توسط متخصصین گروه فناوری پرند صورت گرفت که منجر شد همکاری با سازمان هایی نظیر بانک ملی ایران، بانک ملت، بانک مسکن، بانک آینده، سازمان برنامه و بودجه کشور، شرکت خدمات انفورماتیک، شرکت توسن تکنو، شرکت بهسازان ملت، شرکت مخابرات ایران، شرکت به پرداخت ملت و... نیز به افتخارات گروه فناوری پرند افزوده شود.
در حال حاضر گروه فناوری پرند، علاوه بر نمایندگی شرکت Wendia AG International در ایران، نمایندگی شرکت های Lansweeper و AdRemSoft در حوزه راهکارهای مدیریت عملیات فناوری اطلاعات را نیز دارا است و به ثمر نشاندن بیش از ۲۰۰ پروژه فناوری اطلاعات در داخل ایران و بالغ بر ۵۰ پروژه برون مرزی برای کشورهای متفاوت، تنها بخشی از دستاوردهای این گروه جوان و متخصص است که با کسب تجربه، روزافزون در حال رشد خواهد بود.

از زبان خودمان بشنوید!

داستان موفقیت مشتریانمان، گواه عملکرد و تخصص ماست. با ما تماس بگیرید تا میزبانتان باشیم و بگوییم چرا «گروه فناوری پرند» می تواند ارائه بهترین راهکار مدیریت خدمات را تضمین کند...

خدمات جامع به پشتوانه تجارب بی بدیل

به ثمر رساندن بیش از ۲۰۰ پروژه در ایران و بیش از ۵۰ پروژه برون مرزی، تجارب ارزشمندی است که به پشتوانه آن می توانیم خدمات خود را با افق وسیعتری ارائه دهیم. کارشناسان ما در تمامی مراحل پیاده سازی مدیریت خدمات در کنارتان هستند.

راهکارهای مدیریتی گروه فناوری پرند

پیاده سازی راهکارها و نرم افزارهای مدیریتی در حوزه های مختلف تولیدی و خدماتی

  • فروش و پیاده سازی نرم افزار Wendia POB
  • فروش و پیاده سازی نرم افزار AdRem NetCrunch
  • فروش و پیاده سازی نرم افزار Lansweeper
  • فروش و پیاده سازی نرم افزار مديريت خدمات Wendia POB
  • فروش و پیاده سازی نرم افزار مدیریت عملیات شبکه AdRem NetCrunch
  • فروش و پیاده سازی نرم افزار مدیریت دارایی ها Lansweeper
  • استقرار راهکار مدیریت خدمات فناوری اطلاعات (ITIL)
  • استقرار راهکار مدیریت عملیات فناوری اطلاعات (ITOM)
  • استقرار راهکار سیستم مدیریت امنیت اطلاعات (ISMS)
  • استقرار راهکار مدیریت خدمات بانکداری الکترونیک (EBSM)
  • استقرار راهکار مدیریت خدمات شهری و شهروندی (CSR)
  • استقرار راهکار مدیریت مرکز تماس و ارتباط با مشتری (CRM)
  • استقرار راهکار مدیریت خدمات سازمانی (ESM)

شرکای تجاری بین المللی

گروه فناوری پرند نماینده انحصاری Wendia AG International

شرکت Wendia AG International

شرکت Wendia AG International با بیش از ۳۰ سال سابقه‌ی فعالیت در زمینه‌ی ارائه‌ی راهکارهای مدیریت خدمات، به‌عنوان یکی از برترین ارائه‌دهندگان راهکارهای ITSM و ESM در دنیا شناخته شده است. این شرکت مأموریت اصلی خود را کمک به سازمان‌ها برای ارتقای سطح خدمات ارائه‌شده درون‌سازمانی و برون‌سازمانی قرار داده و تاکنون، توانسته این مهم را در نزدیک به ۱۰۰۰ شرکت بزرگ بین‌المللی محقق سازد.

گروه فناوری پرند نمایندگی رسمی Wendia AG International در کشورهای فارسی زبان و عرب زبان است و بومی سازی نرم افزار Wendia POB طی پروژه ای مشترک ميان دو شرکت صورت می پذيرد.

گواهینامه PinkVerify

گواهینامه Serview

گواهینامه ISM

مشاوره

بررسی روندها و چرخه حیات خدمات IT، نیازسنجی مشتری و بررسی فرآیندهای کارکردی، پیشنهاد راهکار مورد نیاز.

پیاده‌سازی

پیاده‌سازی فرآیندهای مورد نظر مطابق نیازها و شرایط مشتری، در کوتاه‌ترین زمان با هدف افزایش بهره‌وری.

استقرار

همراهی با تیم عملیات مشتری، برای استقرار درست و جامع ابزار و رفع سریع موانع موجود در مسیر بهره‌برداری.

پشتیبانی

دریافت خودکار رخدادها و درخواست‌های مشتریان و پاسخگویی سریع و اقدام مناسب در مورد تغییرات پیشِ رو.

مشتریان راهکارهای مدیریتی گروه فناوری پرند

دلیلی بر تخصص ما، گواهی بر اعتماد شما

گروه فناوری پرند به عنوان نماینده رسمی شرکت Wendia در طول سال های گذشته با برگزاری مذاکرات و نشست هایی با شرکت ها و سازمان های بزرگ داخلی، به تشریح امکانات نرم افزار و مزایای رقابتی آن پرداخته است. این نرم افزار با توجه به بومی سازی تخصصی و نیز قدرت اختصاصی سازی و انعطاف پذیری بالای آن، راهکاری قدرتمند در عرصه فناوری اطلاعات است که در هماهنگی کامل با فرآیند های ITIL نیز می باشد.

سازمان های زیر، منتخب مشتریان راهکار Wendia POB می باشند که مفتخر به خدمت رسانی به ایشان می باشیم.

بانک ملی ایران

بانک ملی ایران، با بیش از ۸۸ سال سابقه فعالیت به عنوان بزرگترین موسسه مالی در ایران، با بیش از ۳۳۳۰ شعبه فعال، و سی و پنج هزار نفر پرسنل در سراسر کشور از راهکار Wendia POB G6 برای مدیریت خدمات فناوری اطلاعات و خدمات بانکداری خود بهره می برد.

آسان پرداخت پرشین

شرکت آسان پرداخت پرشین، با هدف توسعه و تسهیل خدمات پرداخت الکترونیک فعال از سال ۱۳۸۸ تا کنون، در زمینه درگاه های پرداخت از طریق پایانه های فروشگاهی، موبایل و اینترنت فعال می باشد. این شرکت در حال حاضر از نرم افزار Wendia POB G6 برای مدیریت خدمات فناوری اطلاعات، خدمات پرداخت و مرکز تماس بهره می برد.

توسعه بازار صنایع خلاق برهان

شرکت توسعه بازار صنایع خلاق برهان با هدف توسعه بازار برای صنعت و فناوری فرهنگی بومی کشور فعالیت می‌کند. حوزه‌ی اصلی فعالیت شرکت ارائه خدمات و راهکارهای مبتنی بر فناوری فراشبکه، و شبکه توزیع محتوا می‌باشد. این شرکت از نرم افزار Wendia POB G6 برای مدیریت خدمات فناوری اطلاعات مرتبط با مشتریان خود بهره می برد.

بانک ملت

بانک ملت در سال ۱۳۵۹ با ادغام برخی بانک ها و تعاونی های وقت تشکیل شد و عملیات اجرایی بانک از همان تاریخ آغاز شد. بانک ملت در حال حاضر با سرمایه ۵۰۰۰۰ میلیارد ریال یکی از بزرگ ترین بانک‌های کشور است که از راهکار Wendia POB G6 برای مدیریت خدمات فناوری اطلاعات و خدمات بانکداری خود بهره می برد.

شرکت داده ورزی سداد

شرکت داده ورزی سداد در سال ۱۳۷۸ با هدف بهره مندی بیشتر از قابلیت های فناوری اطلاعات و خدمت رسانی بهتر به آحاد جامعه افتتاح شد. در حال حاضر این شرکت با ۱۷۰۰ نفر سرمایه انسانی متخصص در راهبری و اجرای پروژه های حوزه IT، از راهکار Wendia POB G6 برای توسعه نرم افزار و خدمات خود بهره می برد.

شرکت زیرساخت امن خدمات تراکنشی

شرکت زیرساخت امن خدمات تراکنشی در ابتدا به عنوان بخش تخصصی زیر ساخت های شبکه و مراکز داده بانک ملت فعالیت می کرد و سپس در سال ۱۳۹۰ جداسازی شده و با داشتن تحصیلات، دانش، مهارت ها و آموزش های مرتبط، سعی در حفظ منافع شرکت هایی می نماید که به آن ها خدمات ارائه می دهد.

سازمان برنامه و بودجه کشور

وظايف رييس جمهور در امور برنامه و بودجه، در قالب سازمان برنامه و بودجه كشور توسط «معاون رييس جمهور و رييس سازمان برنامه و بودجه كشور» اداره می گردد. بر همين اساس، سازمان برنامه و بودجه كشور تشكيل شده است و اهداف خود را دنبال می کند. اين سازمان مستقيما زير نظر رياست جمهور انجام وظيفه می كند.

شرکت خدمات انفورماتیک

شرکت خدمات انفورماتیک در راستای سیاست های بانک مرکزی به منظور ایجاد و راه اندازی سیستم جامع اتوماسیون بانکی کشور در سال 1372 بعنوان بازوی اجرائی تاسیس گردید. دانش فنی و تجربه تخصصی بیش از بیست سال، این شرکت را در زمره بزرگترین شرکت های فعال در این حوزه در سطح منطقه و جهان قرار داده است.

توسعه فن افزار توسن (توسن تکنو)

توسن‌تکنو به عنوان پرچمدار و بزرگترین تأمین‌کننده‌ راهکار‌های پرداخت برای بانک‌ها و شرکت‌های پرداخت ایرانی است. توسن‌تکنو تجهیزات پایانه‌ EFT-POS، سوئیچ پرداخت، نرم‌افزارهای کاربردی از جمله نرم‌افزارهای پرداخت و سیستم TMS را تأمین نموده و دستیابی به سیستم‌های مدیریتی را فراهم می‌نماید.

بانک مسکن

در سال ۱۳۱۷ بانک رهنی با مشارکت وزارت دارایی وقت و بانک ملی ایران به عنوان بانکی تخصصی در امر مسکن تأسیس شد. در حال حاضر بانک مسکن با شبکه گسترده خود در سطح کشور به عنوان بنگاه اقتصادی معتبر علاوه بر تولید واحدهای مسکونی، در جهت اعطای تسهیلات و خدمات بخش مسکن فعالیت می نماید.

پرداخت الکترونیک سامان کیش

شرکت پرداخت الکترونیک سامان کیش با هدف ارائه راهکارهای نوین پرداخت الکترونیک و با تمرکز بر دو حوزه خدمات کارت و ايجاد شبکه فراگير پذيرندگان کارت در سال 82 آغاز به کار کرد و هم اکنون یکی از شرکت‌های پیشرو در زمینه طراحی و پیاده سازی پروژه های دولت الکترونیک و ارائه راه حل‌های خاص به سازمان‌ها به شمار می‌رود.

بهسازان ملت

اولین شرکت تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات در سال ۱۳۷۳ به نام شرکت بهسازان ملت با هدف توسعه کاربرد فناوری اطلاعات در بانک ملت و تولید و عرضه محصولات مناسب بانکداری الکترونیکی توسط بانک تأسیس و با بهره‌گیری از مدیران و کارشناسان متخصص، آگاه و کاردان، کار خود را آغاز کرد.

بانک آینده

بانک آینده در تیرماه سال ۱۳۹۱ شکل گرفت و با مجموعه‌ای از نیروی انسانی توانا، در قالب يك بانك تجاری خصوصی و با راهبرد حضور مؤثر و كارآمد در حوزه‌های خدمات بانكداری: خرد، تجاری، مؤسسه‌ای و خدمات بانكداری اختصاصی در بستر آخرین دستاوردهای فناوری اطلاعات و ارتباطات، با ۲۰۴ شعبه در سراسر کشور، مشغول فعالیت است.

موسسه بیمه متقابل کیش

بمنظور تحت پوشش قرار دادن مسئولیت مالکان کشتیها در قبال اشخاص ثالث و جبران خسارت متحمل شده توسط آنان، پروانه فعالیت خود را از بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران اخذ نمود. چشم انداز موسسه، حضور موفق، مستمر و تاثیر گذار در صنعت حمل و نقل دریایی در عرصه های داخلی و بین المللی به عنوان یک کلوپ پویا و پیشتاز است.

شرکت مخابرات ایران

شرکت مخابرات ایران در سال 1350 تأسیس شد و امروز با مأموریت همگرایی ثابت و همراه، ساده سازی خدمات دیجیتال همه جا و همه وقت، مشتری مداری، نوآوری، OTT، مجازی سازی و حاکمیت نرم افزار و با هدف پیشروی در ارائه خدمات یکپارچه دیجیتال و منطبق بر خواسته های مشتری در کلاس جهانی به پیش می رود.

الکترونیک کارت دماوند

از اواخر سال 1383 کنسرسیومی متشکل از افراد حقیقی و حقوقی فعال در زمینه‌های الکترونیک، پول و بانک، کامپیوتر، شبکه، خدمات و پشتیبانی تجهیزات الکترونیکی به منظور راه‌اندازی خدمات پرداخت‌های الکترونیکی مطالعات خود را آغاز نمودند و با به کارگیری کارشناسان با مهارت‌های مختلف نهایتا در سال 1386 شرکت آغاز به کار کرد.

به پرداخت ملت

شرکت به پرداخت ملت (سهامی عام) با هدف توسعه ابزارهای پرداخت الکترونیکی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۴ بعنوان ارائه دهنده خدمات پرداخت الکترونیکی (PSP(Payment Service Provider با اخذ مجوز رسمی از بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران آغاز نموده است.

گروه فن آوران هوشمند بهسازان فردا

در سال ۱۳۹۳ شرکت «گروه فن آوران هوشمند بهسازان فردا» وظیفه‌ ایجاد هم‌راستایی و هم‌افزایی در مجموعه‌ شرکت‌های فناوری اطلاعات بانک ملت را عهده‌دار شد. مأموریت اصلی این گروه، توسعه، تأمین، تدارک و ارائه خدمات جامع در حوزه فناوری اطلاعات به بانک ملت و سایر مشتریان متقاضی این نوع خدمات است.

مهندسی نرم افزار شقایق

شرکت مهندسی نرم افزار شقایق (سهامی خاص)، در سال 1382 با هدف ارائه خدمات نرم افزاری به اشخاص حقیقی و حقوقی تاسیس شد. در حال حاضر این شرکت با مدیریت و پشتیبانی 9 سامانه جامع بانکی (بانک ملت) و 5 محصول توسعه ای، دانش قابل توجهی را در حوزه سامانه های ارزش افزوده صنعت بانکداری و بانکداری اجتماعی ایجاد نموده است.

مهندسی صنایع یاس ارغوانی

این شرکت در سال 1382 فعالیت خود را آغاز نمود. در حال حاضر این شرکت سرمایه‌ی انسانی مورد نیاز برای ارائه‌ی کیفی‌ترین خدمات در زمینه‌های طراحی، تولید و پیاده‌سازی نرم‌افزارهای کاربردی، مشاوره مدیریت، مشاوره فناوری اطلاعات و بهبود عملکرد، آمار و تحلیل داده‌ها و مدیریت و کنترل پروژه را فراهم نموده است.

مهندسی سیستم یاس ارغوانی

شركت مهندسی سیستم یاس ارغوانی در سال 1376 با سرمایه‌ای از تخصص و تجربه برخی از مدیران ارشد كشور در زمینه انفورماتیک، مدیریت و علوم سیستم فعالیت خود را آغاز نمود و به منظور پاسخ‌گویی به نیاز سازمان‌ها و مدیران كشور، مشاوره در زمینه‌های سطوح كلان انفورماتیك و مدیریت را به طور تخصصی در پیش گرفت.

هنوز راه زیادی پیش روی ماست...

راهی که به آغاز آن می بالیم
۱۳۹۰

customer_sookht

مرکز داده سامانه هوشمند سوخت

۱۳۹۱

customer_petrochemicals-316x211

شرکت پتروشیمی کرمانشاه

customer_saman-316x211

شرکت بیمه سامان

۱۳۹۲

customer_ansar_bank-316x211

بانک انصار

customer_bargh_tehran-316x211

شرکت برق منطقه ای تهران

customer_bargh_mashhad-316x211

شرکت توزیع نیروی برق مشهد

customer_citydi-316x211

شرکت توسعه و نوآوری شهر

customer_simorgh-316x211

شرکت سیمرغ تجارت

۱۳۹۳

customer_naft-316x211شرکت ملی نفت ایران

customer_boors-316x211سازمان بورس و اوراق بهادار

۱۳۹۴

dade-naftمرکز داده شرکت ملی نفت ایران

hormozganشرکت فولاد هرمزگان

۱۳۹۵

ap-logo

شرکت آسان پرداخت پرشین

mellibank2

بانک ملی ایران

khalagh

شرکت توسعه بازار صنایع خلاق برهان

۱۳۹۶

customer_boors-316x211

بانک دی

ap-logo

بانک ملت

ap-logo

شرکت داده ورزی سداد

۱۳۹۷

customer_boors-316x211

زیرساخت امن خدمات تراکنشی

customer_boors-316x211

سازمان برنامه و بودجه کشور

customer_boors-316x211

بانک آینده

customer_boors-316x211

شرکت خدمات انفورماتیک

customer_boors-316x211

موسسه بیمه متقابل کیش

customer_boors-316x211

توسعه فن افزار توسن (توسن تکنو)

۱۳۹۸

customer_boors-316x211

الکترونیک کارت دماوند

customer_boors-316x211

پرداخت الکترونیک سامان کیش

customer_boors-316x211

بانک مسکن

customer_boors-316x211

شرکت مخابرات ایران

customer_boors-316x211

به پرداخت ملت

customer_boors-316x211

بهسازان ملت

customer_boors-316x211

گروه فن آوران هوشمند بهسازان فردا

۱۳۹۹

customer_boors-316x211

مهندسی نرم افزار شقایق

customer_boors-316x211

مهندسی صنایع یاس ارغوانی

customer_boors-316x211

مهندسی سیستم یاس ارغوانی

به تجربه و تخصص پیش می رویم...
بالا