×

تماس با پیشخوان خدمات

خواهشمند است جهت دریافت خدمات پشتیبانی، با پیشخوان خدمات شرکت به نشانیservicedesk@parand.ir و یا شماره تلفن های ۸۸۵۰۱۳۵۷ - ۸۸۵۰۱۳۵۸ تماس حاصل فرمایید.

تخصص، تجربه، پیشرفت

ایده شکل‌گیری «گروه فناوری پرند» با گردهم آمدن افکاری جوان و متخصص در حوزه فناوری اطلاعات و با هدف ارائه راهکارهای نوین مدیریت فناوری اطلاعات، پرورش یافت. در سال های آغازین دهه هشتاد شمسی و با ظهور و گسترش راهکارهای فناوری اطلاعات در ایران؛ تقویت زیرساخت های مورد نیاز، بومی سازی راهکارهای بین المللی، تحلیل روندهای کسب و کاری و به خدمت گرفتن استانداردهای روز دنیا، بیش از هرچیز احساس می شد. از این رو، بنیانگذاران «گروه فناوری پرند» گرد هم آمدند تا با تأسیس گروهی متشکل از جوانان متخصص و پر انرژی، خلأ موجود را پر کرده و پاسخی برای این نیاز باشند.
در مرداد ماه ۱۳۸۴، با کسب مجوز از شورای عالی انفورماتیک، گروه فناوری پرند تأسیس شد و به عضویت سازمان نظام صنفی رایانه ای درآمد. بهبود فرآیندهای مدیریت فناوری اطلاعات در کشور، از اولین اهدافی بود که با پیوست جوانان متخصص به این گروه، پیگیری شد و همکاری با سازمان هایی نظیر مرکز داده سامانه هوشمند سوخت، بانک انصار، بیمه سامان، شرکت توزیع برق مشهد، شرکت برق منطقه ای تهران و... از دستاوردهای دهه اول فعالیت بود.
در ابتدای دهه نود، با هدف استانداردسازی مدیریت خدمات فناوری اطلاعات در کشور، گروه فناوری پرند اقدام به کسب نمایندگی یکی از نرم افزارهای مورد تأیید نهادهای بین المللی نمود تا راهکاری بهینه در زمینه مدیریت خدمات فناوری اطلاعات، مدیریت خدمات کسب و کار و مدیریت خدمات شهروندی ارائه نموده و در راستای رضایتمندی هرچه بیشتر مشتریان گام بردارد. بدین منظور و با در نظر گرفتن زیرساخت ها و الزامات بومی و رایزنی با شرکت های بین المللی، نمایندگی خاورمیانه شرکت Wendia AG International، یکی از برترین ارائه‌دهندگان راهکارهای ITSM و ESM در دنیا، کسب شد تا راهکار مدیریت خدمات فناوری اطلاعات POB جهت پیاده سازی فرآیندهای ITIL بومی سازی شود.
خريد مجوز استفاده از نرم افزار، بومی سازی در حوزه زبان و تقويم مورد نياز، تدوين فرآيندها و بومی سازی آن ها، پياده سازی فرآيندها در نرم افزار و يکپارچه سازی با ساير نرم افزارهای سازمانی توسط متخصصین گروه فناوری پرند صورت گرفت که منجر شد همکاری با سازمان هایی نظیر بانک ملی ایران، بانک ملت، بانک مسکن، بانک آینده، سازمان برنامه و بودجه کشور، شرکت خدمات انفورماتیک، شرکت توسن تکنو، شرکت بهسازان ملت، شرکت مخابرات ایران، شرکت به پرداخت ملت و... نیز به افتخارات گروه فناوری پرند افزوده شود.
در حال حاضر گروه فناوری پرند، علاوه بر نمایندگی شرکت Wendia AG International در ایران، نمایندگی شرکت های Lansweeper و AdRemSoft در حوزه راهکارهای مدیریت عملیات فناوری اطلاعات را نیز دارا است و به ثمر نشاندن بیش از ۲۰۰ پروژه فناوری اطلاعات در داخل ایران و بالغ بر ۵۰ پروژه برون مرزی برای کشورهای متفاوت، تنها بخشی از دستاوردهای این گروه جوان و متخصص است که با کسب تجربه، روزافزون در حال رشد خواهد بود.

شرکای تجاری بین المللی

گروه فناوری پرند نماینده انحصاری Wendia AG International

شرکت Wendia AG International

شرکت Wendia AG International با بیش از ۳۰ سال سابقه‌ی فعالیت در زمینه‌ی ارائه‌ی راهکارهای مدیریت خدمات، به‌عنوان یکی از برترین ارائه‌دهندگان راهکارهای ITSM و ESM در دنیا شناخته شده است. این شرکت مأموریت اصلی خود را کمک به سازمان‌ها برای ارتقای سطح خدمات ارائه‌شده درون‌سازمانی و برون‌سازمانی قرار داده و تاکنون، توانسته این مهم را در نزدیک به ۱۰۰۰ شرکت بزرگ بین‌المللی محقق سازد.

گروه فناوری پرند نمایندگی رسمی Wendia AG International در کشورهای فارسی زبان و عرب زبان است و بومی سازی نرم افزار Wendia POB طی پروژه ای مشترک ميان دو شرکت صورت می پذيرد.

راهکاری به پشتوانه تجربه و تخصص

متخصصین باتجربه راهگشای شما خواهند بود...

خدمات جامع به پشتوانه تجارب بی بدیل

به ثمر رساندن بیش از 200 پروژه ITSM در ایران و بیش از 50 پروژه برون مرزی، تجارب ارزشمندی است که به پشتوانه آن می توانیم خدمات خود را با افق وسیعتری ارائه دهیم. کارشناسان ما در تمامی مراحل پیاده سازی مدیریت خدمات در کنارتان هستند.

راهکارهای مدیریتی گروه فناوری پرند

پیاده سازی راهکارها و نرم افزارهای مدیریتی در حوزه های مختلف تولیدی و خدماتی

  • فروش و پیاده سازی نرم افزار Wendia POB
  • فروش و پیاده سازی نرم افزار AdRem NetCrunch
  • فروش و پیاده سازی نرم افزار Lansweeper
  • فروش و پیاده سازی نرم افزار مديريت خدمات Wendia POB
  • فروش و پیاده سازی نرم افزار مدیریت عملیات شبکه AdRem NetCrunch
  • فروش و پیاده سازی نرم افزار مدیریت دارایی ها Lansweeper
  • استقرار راهکار مدیریت خدمات فناوری اطلاعات (ITIL)
  • استقرار راهکار مدیریت عملیات فناوری اطلاعات (ITOM)
  • استقرار راهکار سیستم مدیریت امنیت اطلاعات (ISMS)
  • استقرار راهکار مدیریت خدمات بانکداری الکترونیک (EBSM)
  • استقرار راهکار مدیریت خدمات شهری و شهروندی (CSR)
  • استقرار راهکار مدیریت مرکز تماس و ارتباط با مشتری (CRM)
  • استقرار راهکار مدیریت خدمات سازمانی (ESM)
TOP