مدیریت انبار و خرید POB ، فرآیند تهیه را خودکار نموده و بر آن نظارت می نماید و در نتیجه آن، موجب بهینه سازی خرید و گردش موجودی کلی سازمان، می گردد. این راهکار، از کل گردش موجودی خرید، از درخواست محصول از طریق فعالیت های خرید و دریافت کالا و همچنین از کل گردش موجودی، از مدیریت قطعات یدکی گرفته تا پیکربندی انبار، پشتیبانی می نماید.
مدیریت انبار و خرید POB ، ابزار قدرتمندی را در اختیار پرسنل قرار می دهد تا از طریق آن بتوانند موجودی دقیق را ارسال و بهترین پیکربندی انبار ممکن را، مدیریت نمایند.
مزايا برای سازمان شما
مدیریت انبار و خرید POB، با دیگر ماژول های POB یکپارچه بوده، باعث می گردد تا اطلاعات در سراسر سازمان، شفاف باشد. همچنین انجام کارها بر اساس حدس و گمان را، از طریق محاسبه خودکار نیازهای شما و هماهنگی خرید، حذف می نماید.
مزايا برای کاربر
مدیریت انبار و خرید POB به کاربران این امکان را می دهد تا به تمامی اطلاعات حیاتی، مانند اطلاعات مربوط به تحویل محصول و تطبیق سفارشات برای تصویب، دسترسی داشته باشند. در ادامه، مدیران انبار و خرید، می توانند به سادگی بر فعالیت ها نظارت داشته باشند.
مزایا برای حفظ رقابت
به منظور پیشی گرفتن از رقبای خود، سازمان شما نیاز به کنترل خرید و گردش موجودی دارد. با مدیریت انبار و خرید POB قادر به پیاده سازی و مدیریت یک سیستم توزیع بسیار جدید، بر اساس پاسخ سریع و جایگزینی اقلام بر طبق استانداردها، خواهید بود.