پرند

را بشناسید

گروه فناوری پرند در سال ۱۳۸۴ با هدف ارائه راهکارهای تجارت الکترونیک تاسیس شد. این مجموعه توانسته است با کسب نمایندگی شرکت های معتبر خارج از کشور، با ارائه راهکارهای ITIL به جایگاه مطلوبی در ایران دست یابد و درصد بالایی از رضایتمندی مشتریان را کسب نماید.

پرند از همان ابتدا با هدف ارائه طیف گسترده تری از خدمات، ارائه راهکارهای ارتباط با مشتریان را دستور کار خود قرار داد و با تکیه بر گستره توانمندی های شرکت، توانست در این بخش نیز خدمات قابل اطمینانی را ارائه کرده و خاطره خوشایندی از راهکارهای فناوری اطلاعات را برای مشتریان خود رقم زند.

اکنون گروه فناوری پرند با گسترش توانمندی های متخصصین خود، همیار ارزشمندی در تجارت الکترونیک شما بوده و می توانید در سایه ارتباطی سهل با مشتریان خود و با خیالی راحت از رضایتمندی ایشان، بر برنامه ریزی و گسترش سازمان خود متمرکز شوید و پیشرفت روزافزون را شاهد باشید.

ما در دسترس شماییم!

ما را دنبال کنید

اتفاقات خوب

راهکار ارتباط با مشتری گروه فناوری پرند

گروه فناوری پرند در زمینه مدیریت ارتباط با مشتریان، بومی سازی نرم افزار vTiger CRM را در دستور کار خود قرار داد.
. نصب و راه اندازی نرم افزار در سرور مشتری و یا بر روی سرورهای شرکت
. استقرار نرم افزار (ایجاد تغییرات مدنظر سازمان در فرم ها، گردش کارها و اطلاعات پایه)
. راست به چپ، تقویم شمسی، بومی سازی در تمامی بخش ها
. برگزاری دوره آموزشی کاربری و مدیریت نرم افزار
. یکپارچه سازی با سایر نرم افزارهای سازمان
. پشتیبانی به موقع و رفع مشکلات احتمالی حداکثر تا ۴۸ ساعت

بدون شک نرم افزارهای ارتباط با مشتری، یکی از نیازهای اساسی هر سازمان رو به رشدی محسوب می شود. در دنیای پر از رقابت امروز، بدیهی است که حفظ مشتری و بقای رضایتمندی او در مراتب بالاتری از جذب مشتری قرار می گیرد.

در واقع سازمان های موفق از طریق گسترش رضایتمندی مشتریان خود، سهم قابل توجهی از هزینه ی تبلیغات خود را صرفه جویی می کنند.

نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) چیست؟

ارتباطی هوشمندانه، پایدار و هدفمند را تجربه کنید

سه قدم تا رضایت مشتری

ارتباطی نو بسازید

عبارت CRM برگرفته از Customer Relationship Management به معنای مدیریت ارتباط با مشتری است. شما با استفاده از CRM می توانید ارتباط خود با مشتریان را مورد تجزیه و تحلیل قرار دهید. در واقع با کمک یک نرم افزار، اطلاعات مربوط به مشتریان، فروش، بازاریابی، نیازهای بازار و... را گردآوری و یکپارچه سازی می کنید و ارتباطی نو با ساختاری اصولی تنظیم می کنید.

راهبردی تجاری برای توسعه

CRM یک محصول یا خدمت قابل ارائه نیست، بلکه یک راهبرد تجاری است که از فناوری اطلاعات برای دستیابی به اهداف سازمان استفاده می کند. در واقع شما برای اینکه این نرم افزار را در سازمان خود مستقر کنید، نیازمند سیستم های اطلاعاتی نیستید، بلکه مستلزم طراحی یک راهبرد تجاری هستید. فقط کافیست اندیشه ای آینده نگر برای توسعه داشته باشید.

کسب رضایت مشتری

ارتباط مشتریان با سازمان شما از روش های مختلفی مانند وب، تلفن، مراکز فروش و... صورت می گیرد. وظیفه ی اصلی CRM تسهیل این ارتباط به روش مورد علاقه مشتری بدون محدودیت های زمانی و مکانی است به نحوی که مشتری احساس کند با سازمان واحدی در تماس است که او را می شناسد و برای او و مرتفع نمودن نیازهایش ارزش قائل است.

مشتریان بیشتری جذب کنید

با چشمان باز قدم بردارید تا از موقعیت های فروش، نهایت استفاده را ببرید.

پشتیبانی

مدیریت پشتیبانی

شما می توانید پشتیبانی سرویس های مشتریان را مستقیماً از طریق vTiger انجام دهید. سیستم مدیریت درخواست نرم افزار به شما این امکان را می دهد تا تمامی اطلاعات را در اختیار داشته باشید و به پیگیری مسائل مشتریان بپردازید. در این بخش کلیه ایمیل های درخواست مشتریان به صورت خودکار ثبت می شوند و اطلاعات لازم به گروه های مربوطه ارسال می شود.

فروش

توانمندسازی تیم فروش

نرم افزار vTiger به تیم فروش شما کمک خواهد کرد تا در موقعیت های فروش، موفقیت های بیشتری کسب نمایند. این امر از طریق اطلاعاتی که در مورد مشتریان گردآوری شده و گزارش هایی که از شرایط موفق فروش سازمان ایجاد شده است حاصل می شود. کارآمدی تیم فروش، آن ها را در برقراری ارتباطی پایدار با مشتریان در هر نقطه از جهان یاری خواهد کرد.

کمپین

طراحی کمپین فروش

با ایجاد و هدایت کمپین های تبلیغاتی ایمیلی، می توانید مشتریان بالقوه را از میان مخاطبان خود شناسایی کنید. سبد های کمپینی را ایجاد کنید و با طراحی یک قالب و برنامه ریزی زمانی آن را اجرا نمائید. اطلاعات مربوط به فعالیت هریک از مخاطبان در کمپین ذخیره سازی می شود تا در زمان لازم با توجه به تجزیه تحلیل های انجام شده، تیم فروش را در تصمیم گیری ها یاری رساند.

گزارش

سیستم گزارش عملکرد

روندهای ارائه سرویس را پیگیری و تحلیل کنید. می توانید بر اساس نیاز خود، گزارش های مختلفی ساخته و بر اساس درخواست ها به آن ها اولویت ببخشید. حلقه های کاری مختلف سازمان در دستان شماست تا عملکرد هر لحظه آن ها را سنجیده و نظم ببخشید. این گزارش ها مبنای بهبود رابطه شما با مشتریان است که با پیگیری آن ها، مسیر پیشرفت خود را می سنجید.

مشتریان، اهمیت نمی دهند شما چقدر اطلاعات دارید،
تا زمانی که بفهمند چقدر به آن ها اهمیت می دهید!

دایمن ریچاردز

اطلاعات جامع

تمامی اطلاعات مشتریان بالقوه و فعلی و موقعیت های فروش را در اختیار دارید

خوش قول باشید

با تقویمی یکپارچه از لیست فعالیت ها و اطلاع رسانی ها، همیشه خوش قول باشید

صرفه جویی در وقت

با خودکار سازی فعالیت های تکراری روزمره، بخش زیادی از زمان خود را نجات دهید

همراه همیشگی

هر کجای دنیا باشید، نرم افزار ویتایگر حتی بدون نیاز به اینترنت در دسترس شماست

گزارش های جامع

با گزارش گیری های متنوع و جامع، می توانید تصمیم های اصولی و دقیقی بگیرید

نرم افزار vTiger ابزاری برای یک ارتباط خوب

از این ارتباط، دو طرف سود می برند!

تجربه ای عظیم برای تفکری بزرگ

vTiger یک شرکت نرم افزاری مدیریت ارتباط با مشتری است که با هدف ساخت و ارائه بهترین راه حل مدیریت ارتباط با مشتری با قابلیت تنظیم و دسترس پذیری برای موسسات اقتصادی رو به رشد تنظیم شده است. این شرکت توسط جامعه فعالی از کاربران و توسعه دهندگان در سراسر جهان حمایت می شود و به زبان های متعددی در دسترس است و از ده ها کشور و شرکای شبکه ای در سراسر جهان محتوا دریافت می کند.
vTiger در طول دهه اول فعالیت خود با هزاران موسسه تجاری همکاری داشته است که نتیجه ی آن ساخت، اصلاح و ارائه ی سیستمی است که در حال حاضر یکی از پویاترین و قابل ارتقاء ترین راهکارهای مدیریت ارتباط با مشتریان است. ویژگی متن باز (Open Source) بودن این نرم افزار باعث انتقال اطلاعات از هزاران منبع و توسعه دهنده شده است.
امروزه مشاورین Vtiger در حال توسعه ابزارهای جدید برای کمک به موسسات در راستای کسب دیدگاه و نتایج بهتر از فعالیت های بازاریابی، فروش و پشتیبانی است.

روشی قدیمی، راهکاری نوین

با استفاده از قابلیت های ارسال ایمیل در نرم افزار، نامه های الکترونیکی زیبا و هدفمند را طراحی و ارسال نمایید.
تا به این جای کار شبیه به آنچه در گذشته انجام می شده است، اما شما می توانید به راحتی بررسی کنید که چه بخش هایی از پست الکترونیک شما، مورد توجه مخاطبان قرار گرفته است تا به کمک نتایج آن، در آینده نامه های الکترونیکی جذاب تری ایجاد و ارسال نمایید.
شما می توانید با طراحی فرمی در وب سایت خود، اطلاعات مخاطبان خود را جمع آوری کرده و با هدایت آن ها به ویتایگر، لیست کاملی از مشتریان بالقوه ایجاد و با طراحی کمپین های ارسال ایمیل، موقعیت های فروش را جذب نمائید.

همه ی کارها روی روال است!

پروژه های کاری سازمان را تعریف و وظایف هر شخص را در طول پروژه مشخص کنید.
شاید مایل باشید کارها به صورت گروهی پیگیری شوند، پس وظایف هر گروه را مشخص کنید و نقاط عطف را هم تعیین کنید.
شما می توانید در طول زمان پروژه های کاری، از بخش نظارت یا پیوست فایل هم بهره ببرید، همه چیز را در کنار هم بررسی کنید و از چگونگی پیشرفت کارها و یا حوادث اخیر اطلاع داشته باشید.
همه چیز روی روال است، خاطرتان جمع !

تجربه ی یک اتفاق خوب برای مشتریان

مشتریان شما با تجربه ی سیستم پرتال مشتریان، اتفاقی خوب را در خاطره ی خود ثبت می کنند و از ارتباط آسان و بی دغدغه با شما لذت خواهند برد.
تمام درخواست های پشتیبانی، به اشتراک گذاری فایل ها و ثبت تمام موارد از طریق سیستم پرتال خصوصی مشتری انجام خواهد شد. حتی مشتری می تواند تقاضای سرویس جدید را نیز از همین طریق ارسال نماید که در این صورت، تقاضای او در بخش مدیریت موارد نیز به صورت خودکار ثبت خواهد شد.
همچنین می توانید با ایجاد پایگاه دانشی که از طریق پرتال در دسترس مشتریان است، آن ها در دریافت پاسخ سوالاتشان یاری نمائید و با از بین بردن سوالات تکراری، تیم پشتیبانی را برای ارائه خدمات بهتر توانمند سازید.

تقویمی برای تمام لحظه ها

ابزار تقویم در vTiger قابلیتی وسیع است که می تواند برنامه ریزی دقیقی برای امور جاری شما ایجاد نماید.
شما می توانید با استفاده از تقویم، وظایف و رویدادهای مختلف را ایجاد کرده و به مشتریان یا کارمندان ارجاع نمایید، همه چیز را در جای خود قرار دهید تا به موقع از وظایف آگاه شوید و بتوانید گزارشات دقیقی نیز بگیرید.
شما همچنین می توانید، دسترسی مشاهده را برای کاربران مختلف تنظیم نمایید و زنگ های هشدار و روش نمایش هشدارها را از طریق نرم افزار یا ایمیل مشخص کنید.


همه چیز در دسترس است!

از طریق سیستم مدیریت اسناد، می توانید فایل های مورد نیاز خود را سازماندهی کنید. فایل های مربوط به گزارشات، پروژه های کاری و یا سوابق را پیوست کرده و مستندات را به طور مستقیم از طریق ویتایگر ارسال کنید.
بخش مدیریت دسترسی ها به شما امکان می دهد تا سلسله مراتب سازمانی و سطح دسترسی آن ها را تنظیم کنید، امکان مشاهده ی تقویم های کاری را برای کارمندان یا مدیران فراهم کنید و مشخص کنید هر فرد یا گروه امکان دسترسی مشاهده یا تغییر در کدام بخش های نرم افزار را داشته باشد.
از بخش مدیریت قراردادهای فروش می توانید تاریخچه خریدهای مشتری را ردیابی کنید تا برای فروش های اضافی و متقاطع و یا درخواست های پشتیبانی و ضمانت سیستم ها برنامه ریزی نمائید.

از تمام توانتان استفاده کنید

حجم خدمات و میزان محصولات سازمانتان را مدیریت کنید تا با تمام توانتان، سرویس دهی نمایید.
ار لیست قیمت های متفاوت برای گروه های مختلف مشتریان استفاده کنید. از سفارشات خرید برای ارتباط با فروشندگان و ارسال و پیگیری پرداخت های الکترونیکی و کلیه ی درخواست های مرتبط با کالاها و خدمات استفاده کنید.


یک ابزار، چندین راهکار

با ویتایگر، تمام راه های ارتباطی در خدمت شماست.
می توانید با نرم افزارهای ارتباطی مانند Outlook، گوگل، تقویم و فهرست مخاطبان Gmail، مایکروسافت Exchange، سیستم های تماس تلفنی و بسیاری موارد دیگر در ارتباط باشید و از این یکپارچگی جهت دریافت و ثبت تماس های تلفنی، ارسال فاکتورها به سیستم حسابداری، دریافت و پرداخت ها و... استفاده کنید.


مسیر را کوتاه کنید!

ارتباط خوب ترکیبی است از کوتاهی و همواری مسیر. تجربه ای که مشتری را در مسیر شما حفظ خواهد کرد.

گروه فناوری پرند - راهکار ارتباط با مشتری

در ارتباط باشید...

آدرس: تهران، خیابان شهید بهشتی، خیابان کاووسی فر، کوچه نکیسا، پلاک ۳۵، واحد ۳

تلفن: ۸۸۵۰۱۳۵۷ - ۸۸۵۰۱۳۵۸
نمابر: ۸۸۵۰۰۲۴۴

آدرس پست الکترونیک: crm@parand.ir
وب سایت: http://www.parand.ir/crm

مسیرهای دسترسی به گروه فناوری پرند

ایستگاه مترو شهید بهشتی، به سمت شرق، میدان تختی، خیابان سورنا، کوچه نکیسا، پلاک ۳۵، واحد ۳

میدان سیدخندان، چهارراه سهروردی، خیابان بهشتی، خیابان کاووسی فر، کوچه نکیسا، پلاک ۳۵، واحد ۳

خیابان شریعتی، چهارراه سهروردی، خیابان بهشتی، خیابان کاووسی فر، کوچه نکیسا، پلاک ۳۵، واحد ۳

اطلاعات بیشتری نیاز دارید؟

برای دریافت اطلاعات فنی نرم افزار، شرایط و جزئیات استقرار و یا تنظیم جلسه دموی حضوری با ما تماس بگیرید و یا برای دریافت اطلاعات بیشتر و اشتراک خبرنامه، آدرس ایمیل خود را وارد کنید.

بالا