نرم افزار Lansweeper با استفاده از روش های متفاوتی را برای اسکن شبکه مورد استفاده قرار می دهد. شما می توانید اسکن کل شبکه را بر اساس IP به صورت روزانه و اسکن سرورها و سخت افزارهای حساس را حتی به صورت ساعتی انجام دهید تا بتوانید اطلاعات کامل دارایی های خود را در لحظه در دسترس داشته باشید. با وجود اینکه امکان استفاده از Agent در نرم افزار می باشد، می توانید از متدهای موجود در نرم افزار استفاده کنید که از Agent استفاده نمی کنند.
مجموع جزئیات متنوعی از کامپیوترهای ویندوز اسکن می شوند.
سخت افزار، نرم افزار، لاگ رخداد، به روز رسانی های ویندوز و لایسنس محصولات همگی در اکتشاف این دستگاه ها در اختیار شما قرار می گیرند.

اسکن کامپیوتر در شبکه های متفاوت

نرم افزار Lansweeper به شما امکان می دهد تا بتوانید اسکن کامپیوتر در شبکه های غیرمتمرکز را انجام دهید. برای این کار نرم افزاری در شبکه های متفاوت نصب می شوند که با استفاده از آن مشخصات کامپیوترهای شبکه مورد نظر استخراج و از طریق ایمیل، مستقیم در دیتابیس و ... به پایگاه داده مرکزی منتقل می شوند.

شناسایی قطعات شبکه

نرم افزار Lansweeper شناسایی، اسکن و سازمان دهی قطعات شبکه شما مانند چاپگر، روتر و سوئیچ را نیز انجام می دهد.
قطعات اسکن شده به صورت طبقه بندی شده بر اساس نوع قطعه در نرم افزار ذخیره می شوند.
یافتن قطعات و بررسی پیکربندی آنها در نرم افزار بسیار ساده می باشد. می توانید سخت افزار را بر اساس IP شناسایی و در محیط وب نرم افزار آن را مشاهده کنید.

اسکن در زمان مورد نیاز

بر اساس برنامه ریزی و یا در زمان ورود

روش های متفاوت اسکن در نرم افزار Lansweeper به شما امکان می دهد چگونگی، زمان و نیازمندی خود در اسکن را به صورت کامل تعیین نمایید. نیازمندی های اسکن بر اساس اندازه شرکت و سایر موارد به صورت انعطاف پذیر در سیستم قابل تعریف است.
کامپیوترها را بر اساس زمان برنامه ریزی شده و یا در زمان لاگین اسکن کنید و یا در زمان مورد نظر جهت به روز رسانی دستگاه را اسکن نمایید.

بالا