×

تماس با پیشخوان خدمات

خواهشمند است جهت دریافت خدمات پشتیبانی، با پیشخوان خدمات شرکت به نشانیservicedesk@parand.ir و یا شماره تلفن های ۸۸۵۰۱۳۵۷ - ۸۸۵۰۱۳۵۸ تماس حاصل فرمایید.
وبلاگ گروه فناوری پرند

وبلاگ پرند جایی برای به اشتراک گذاری دانش و مفاهیم اختصاصی است. می توانید با اشتراک در خبرنامه پرند، دانش را مشترک شوید!

آخرین مقالات وبلاگ پرند

شنبه, ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ / Published in مقاله کاربردی, وبلاگ پرند
فرآیند انجام درخواست در ITIL
زمان تقریبی مطالعه: 7 دقیقه در این مقاله قصد داریم به مفهوم فرآیند انجام درخواست در ITIL و مفاهیم پیرامون آن بپردازیم. در مقاله‌ی قبلی به این فرآیند ـ که به نام فرآیند مدیریت درخواست در ITIL نیز شناخته می‌شود ـ پرداخته و کوشیده بودیم به چرایی نیاز به این فرآیند پاسخ دهیم. در مقاله‌ی حاضر، عمیق‌تر به موضوع پرداخته
سه شنبه, ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ / Published in مقاله کاربردی, وبلاگ پرند
تحلیل تأثیر بر کسب و کار
زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه پیش از پرداختن به چیستی و اهمیت تحلیل تأثیر بر کسب و کار (Business Impact Analysis)، اجازه دهید موضوع را ابتدا با طرح پرسشی از شما آغاز کنم. شما ادعا می‌کنید که خدماتتان را می‌شناسید و فعالیت‌هایتان با کسب و کارهایی که به آن‌ها خدمات ارائه می‌کنید، همسو و منطبق است. اما، آیا می‌دانید که
دوشنبه, ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ / Published in مقاله کاربردی, وبلاگ پرند
کارکردهای حیاتی کسب و کار
زمان تقریبی مطالعه: 6 دقیقه هرگاه صحبت از کارکردهای حیاتی کسب و کار (Vital Business Functions) می‌شود، ابتدا به نظر می‌رسد که همه می‌دانند از چه چیزی صحبت می‌کنند. اما پس از رد و بدل شدن چند کلمه‌، تعاریف متفاوت و اختلاف‌نظرها ظاهر می‌شوند. بعد «مسابقه‌ی گوگل» برای پیدا کردن نزدیک‌ترین تعریف به تعریفITIL  آغاز می‌شود و درنهایت، کسی که
یکشنبه, ۰۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ / Published in مقاله کاربردی, وبلاگ پرند
چگونه عملکرد پیشخوان خدمت را بهبود بخشیم
زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه بهبود عملکرد پیشخوان خدمت ، مبتنی بر ارکان ITIL با گسترش و پیشرفت فناوری اطلاعات، پیشخوان خدمت (Service Desk) همچنان برای کاربران (و کاربران بالقوه‌ی) محل اصلی تماس است. با وجود پیشرفت در چت‌بات‌ها و دستیاران دیجیتالی، وجود پیشخوان یا همان میز خدمت همچنان ضروری و اجتناب‌‌ناپذیر است و از مقابله با مشکلات فنی گرفته،
TOP