×

تماس با پیشخوان خدمات

خواهشمند است جهت دریافت خدمات پشتیبانی، با پیشخوان خدمات شرکت به نشانیservicedesk@parand.ir و یا شماره تلفن های ۸۸۵۰۱۳۵۷ - ۸۸۵۰۱۳۵۸ تماس حاصل فرمایید.
وبلاگ گروه فناوری پرند

وبلاگ پرند جایی برای به اشتراک گذاری دانش و مفاهیم اختصاصی است. می توانید با اشتراک در خبرنامه، دانش را مشترک شوید!

آخرین ویدئوهای وبلاگ پرند

چهارشنبه, ۱۸ دی ۱۳۹۸ / انتشار یافته در محتوای ویدئویی, وبلاگ پرند
مدیریت دارایی و پیکربندی
زمان تقریبی مطالعه: 2 دقیقه در این ویدیو قصد داریم به چیستی و چرایی و اهمیت مدیریت دارایی و پیکربندی در سازمان‌ها بپردازیم. فرآیند مدیریت دارایی و پیکربندی یا Service Asset And Configuration Management یکی از فرآیندهای ITIL است که کمک می‌کند با ثبت و کنترل ویژگی‌ دارایی‌های سازمان، از به‌روز و قابل اتکا بودن آنها مطمئن شویم. داراییِ یک سازمان
دوشنبه, ۰۵ شهریور ۱۳۹۷ / انتشار یافته در محتوای ویدئویی, وبلاگ پرند
فیلم آموزشی مدیریت رخداد
زمان تقریبی مطالعه: 2 دقیقه در این ویدئو قصد داریم به موضوع مدیریت رخداد بپردازیم. در کتابخانه زیرساخت فناوری اطلاعات (ITIL) به هر اختلال یا وقفه‌ای که سبب اختلال در خدمت یا افت کیفیت آن بشود، رخداد می‌گویند. حتی خطاها یا خرابی‌هایی هم که ممکن است در آینده سبب بروز اختلال در خدمت شوند یک رخداد به شمار می‌آیند. در
سه شنبه, ۱۵ خرداد ۱۳۹۷ / انتشار یافته در محتوای ویدئویی, وبلاگ پرند
ویدئو آموزشی
زمان تقریبی مطالعه: 3 دقیقه بسیاری از افراد مفاهیم مدیریت خدمات فناوری اطلاعات (ITSM) و کتابخانه زیرساخت فناوری اطلاعات (ITIL) را به‌جای یکدیگر به کار می‌برند. اما باید بدانیم که این دو مفهوم گرچه مکمل یکدیگرند، اما با هم تفاوت دارند؛ ITIL رایج‌ترین چارچوب و بهین‌روش برای مدیریت خدمات فناوری اطلاعات است و مدیریت خدمات فناوری اطلاعات نمود پیاده‌سازی‌شده و
بالا