×

تماس با پیشخوان خدمات

خواهشمند است جهت دریافت خدمات پشتیبانی، با پیشخوان خدمات شرکت به نشانیservicedesk@parand.ir و یا شماره تلفن های ۸۸۵۰۱۳۵۷ - ۸۸۵۰۱۳۵۸ تماس حاصل فرمایید.

چهارچوبی برای بهبود مستمر خدمت

بهبود مستمر خدمت

یکی از مهم ترین مباحث در پیاده سازی ITIL، پس از آنکه افزایش کیفیت خدمت حاصل شد، بهبود مستمر آن یا Continual Service Improvement می باشد.

بهبود مستمر خدمت تماما در باره‌ کسب و کار است، بنابراین هنگامی که به یک مدل CSI نگاه می‌کنیم گام اول درک درست چشم انداز، استراتژی، اهداف و مقاصد است. پیاده‌سازی هر فعالیت CSI باید از موارد ذکر شده پشتیبانی کند. این به این معنا نیست که اهداف و استراتژی‌ها و چشم اندازهای IT مهم نیستند، بلکه بدان معناست که فناوری اطلاعات باید کسب و کار را پشتیبانی کند.

بهبود خدمات باید روی افزایش کارایی، بیشینه‌سازی اثربخشی و بهینه‌سازی هزینه خدمات و فرآیند‌های مدیریت خدمات فناوری اطلاعات متمرکز باشد. برای این مهم باید اطمینان حاصل کرد که فرصت‌های بهبود در تمامی مراحل چرخه حیات سرویس به درستی شناسایی شوند.

در ادامه مجموعه مقالات آموزشی PARAND 101 قصد داریم با هم این چارچوب را بررسی کنیم و ببینیم از کجا باید شروع کنیم؟

برای مطالعه و دریافت مقاله «چهارچوبی برای بهبود مستمر خدمت» فرم دریافت مقاله را تکمیل نمائید.

برای دریافت این مقاله، فرم زیر را تکمیل کنید.
بالا