×

تماس با پیشخوان خدمات

خواهشمند است جهت دریافت خدمات پشتیبانی، با پیشخوان خدمات شرکت به نشانیservicedesk@parand.ir و یا شماره تلفن های ۸۸۵۰۱۳۵۷ - ۸۸۵۰۱۳۵۸ تماس حاصل فرمایید.

پرند 101 سرویسی برای به اشتراک گذاری دانش و مفاهیم اختصاصی است. می توانید با اشتراک در این سرویس، دانش را مشترک شوید!

آخرین مقالات پرند 101

شنبه, ۰۵ آبان ۱۳۹۷ / انتشار یافته در پرند ۱۰۱, مقاله کاربردی
پیاده سازی ITIL
همانطور که احتمالا می­دانید محبوب‌ترین چارچوب مدیریت خدمات فناوری اطلاعات یا همان کتابخانه زیربنایی فناوری اطلاعات (ITIL) مجموعه­ای از توصیه­ها و پیشنهادات براساس هزاران نمونه و سال­ها تجربه ارائه خدمات فناوری اطلاعات است. از آنجایی که هر سازمان با سازمان دیگر تفاوت دارد باید تجربه و دانش داخلی را نیز در فرآیند پیاده­سازی دخیل نمود
چهارشنبه, ۲۵ مهر ۱۳۹۷ / انتشار یافته در پرند ۱۰۱, مقاله مرجع
مدیریت مشکل
در ادامه مجموعه مقالات آموزشی PARAND 101 به آموزش فرآیند مهم مدیریت مشکل رسیده‌ایم. این فرآیند از اهمیت بسیاری برخوردار است چرا که حلقه اصلی ارتباط فرآیندهای مجتمع در کارکرد پیشخوان خدمت (Service Desk) با فرآیند مدیریت تغییر است. به بیان دیگر هنگامی برای تغییر جهت رفع یک رخداد اقدام می‌کنیم که دلیل اصلی آن را
دوشنبه, ۱۶ مهر ۱۳۹۷ / انتشار یافته در پرند ۱۰۱, مقاله مرجع
مدیریت مشکل problem management
در ادامه مجموعه مقالات آموزشی PARAND 101 به آموزش فرآیند مهم مدیریت مشکل رسیده‌ایم. این فرآیند از اهمیت بسیاری برخوردار است چرا که حلقه اصلی ارتباط فرآیندهای مجتمع در کارکرد پیشخوان خدمت (Service Desk) با فرآیند مدیریت تغییر است. به بیان دیگر هنگامی برای تغییر جهت رفع یک رخداد اقدام می‌کنیم که دلیل اصلی آن را
یکشنبه, ۰۸ مهر ۱۳۹۷ / انتشار یافته در پرند ۱۰۱, مقاله کاربردی
مدیریت دارایی ها و پیکربندی خدمت
در مقاله مرجع گذشته PARAND 101 از فرایند مدیریت دارایی ها و پیکربندی خدمت (SACM) سخن گفتیم و به موضوع چیستی اقلام پیکربندی در مدیریت سرویس پرداختیم و به این موضوع پی بردیم که فرایند مدیریت دارایی ها و پیکربندی خدمت (Service Asset & Configuration Management) چگونه با نمایشی دقیق از سرویس ها، ارتباط آنها
بالا