×

تماس با پیشخوان خدمات

خواهشمند است جهت دریافت خدمات پشتیبانی، با پیشخوان خدمات شرکت به نشانیservicedesk@parand.ir و یا شماره تلفن های ۸۸۵۰۱۳۵۷ - ۸۸۵۰۱۳۵۸ تماس حاصل فرمایید.

پرند 101 سرویسی برای به اشتراک گذاری دانش و مفاهیم اختصاصی است. می توانید با اشتراک در این سرویس، دانش را مشترک شوید!

آخرین مقالات پرند 101

دوشنبه, ۲۱ آبان ۱۳۹۷ / انتشار یافته در پرند ۱۰۱, مقاله کاربردی
بهبود شاخص های زمانی ارائه خدمت
زمان یکی از اصلی­ترین منابع در اختیار بشر است. این منبع نه تجدیدپذیر است و نه ذخیره ­پذیر از این رو استفاده بهینه از آن تنها گزینه پیش روی ماست. این منبع در صنایع امروزی علی الخصوص صنایع خدماتی از اهمیت بیشتری برخوردار است چرا که خدمت نیز ذاتاً قابلیت ذخیره‌سازی نداشته و از این
شنبه, ۱۲ آبان ۱۳۹۷ / انتشار یافته در پرند ۱۰۱, مقاله کاربردی
بهبود مستمر خدمت
یکی از مهم ترین مباحث در پیاده سازی ITIL، پس از آنکه افزایش کیفیت خدمت حاصل شد، بهبود مستمر آن یا Continual Service Improvement می باشد. بهبود مستمر خدمت تماما در باره‌ کسب و کار است، بنابراین هنگامی که به یک مدل CSI نگاه می‌کنیم گام اول درک درست چشم انداز، استراتژی، اهداف و مقاصد است.
شنبه, ۰۵ آبان ۱۳۹۷ / انتشار یافته در پرند ۱۰۱, مقاله کاربردی
پیاده سازی ITIL
همانطور که احتمالا می­دانید محبوب‌ترین چارچوب مدیریت خدمات فناوری اطلاعات یا همان کتابخانه زیربنایی فناوری اطلاعات (ITIL) مجموعه­ای از توصیه­ها و پیشنهادات براساس هزاران نمونه و سال­ها تجربه ارائه خدمات فناوری اطلاعات است. از آنجایی که هر سازمان با سازمان دیگر تفاوت دارد باید تجربه و دانش داخلی را نیز در فرآیند پیاده­سازی دخیل نمود
چهارشنبه, ۲۵ مهر ۱۳۹۷ / انتشار یافته در پرند ۱۰۱, مقاله مرجع
مدیریت مشکل
در ادامه مجموعه مقالات آموزشی PARAND 101 به آموزش فرآیند مهم مدیریت مشکل رسیده‌ایم. این فرآیند از اهمیت بسیاری برخوردار است چرا که حلقه اصلی ارتباط فرآیندهای مجتمع در کارکرد پیشخوان خدمت (Service Desk) با فرآیند مدیریت تغییر است. به بیان دیگر هنگامی برای تغییر جهت رفع یک رخداد اقدام می‌کنیم که دلیل اصلی آن را
بالا