×

تماس با پیشخوان خدمات

خواهشمند است جهت دریافت خدمات پشتیبانی، با پیشخوان خدمات شرکت به نشانیservicedesk@parand.ir و یا شماره تلفن های ۸۸۵۰۱۳۵۷ - ۸۸۵۰۱۳۵۸ تماس حاصل فرمایید.

پرند 101 سرویسی برای به اشتراک گذاری دانش و مفاهیم اختصاصی است. می توانید با اشتراک در این سرویس، دانش را مشترک شوید!

آخرین مقالات پرند 101

شنبه, ۱۰ شهریور ۱۳۹۸ / انتشار یافته در پرند ۱۰۱, مقاله کاربردی
استراتژی خدمات
این مقاله، فصل چهارم مجموعه مقالاتی تحت عنوان “استراتژی خدمات” با عنوان “فرآیندهای استراتژی خدمات” است. می توانید فصل اول این مقاله را از اینجا، فصل دوم آن را از اینجا و فصل سوم آن را از اینجا مشاهده کنید. شما سعی دارید، استراتژی را اتخاذ کنید که سبب موفقیت کسب‌وکار شما شود به همین جهت می‌بایست
یکشنبه, ۰۴ شهریور ۱۳۹۸ / انتشار یافته در پرند ۱۰۱, مقاله کاربردی
مدیریت مشکل
در بسیاری از واحدهای فناوری اطلاعات (IT)، این تمایل وجود دارد تا به جای توجه به مشکلات ریشه ‏ای، بر رفع رخدادها تمرکز کنند. البته، این موضوع به دلیل محدودیت‏ های پشتیبانی خدمات نوین IT، کاملاً قابل درک است. اما مسئله اینجاست که آن مشکلات، منجر به رخدادهای بیشتری خواهند شد. اگر به دنبال آن
یکشنبه, ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ / انتشار یافته در پرند ۱۰۱, مقاله کاربردی
اصول استراتژی خدمات
این مقاله، فصل سوم مجموعه مقالاتی تحت عنوان “استراتژی خدمات” با عنوان “اصول استراتژی خدمات” است. می توانید فصل اول این مقاله را از اینجا و فصل دوم آن را از اینجا مشاهده کنید. فصل 3 بر اساس تعاریف ارائه شده در فصل 2 و معرفی مفاهیم کلیدی و پایه ای موفقیت خدمت، بنا شده است.
شنبه, ۲۰ مرداد ۱۳۹۸ / انتشار یافته در پرند ۱۰۱, مقاله کاربردی
مفهوم سیستم ارزش
احتمالاً متوجه شده اید که نسخه چهارم ITIL که در ماه فوریه سال 2019 منتشر شد؛ جایگزین نسخه سوم شده است. بسیاری از مفاهیم در نسخه چهارم نسبت به نسخه سوم تغییر کرده‏ است و شاید مهم‏ترین آن ‏ها مفهوم “سیستم ارزش خدمت” باشد. بنابراین، در این مقاله سعی داریم تا توضیح مختصری درباره این
بالا