×

تماس با پیشخوان خدمات

خواهشمند است جهت دریافت خدمات پشتیبانی، با پیشخوان خدمات شرکت به نشانیservicedesk@parand.ir و یا شماره تلفن های ۸۸۵۰۱۳۵۷ - ۸۸۵۰۱۳۵۸ تماس حاصل فرمایید.

پرند 101 سرویسی برای به اشتراک گذاری دانش و مفاهیم اختصاصی است. می توانید با اشتراک در این سرویس، دانش را مشترک شوید!

آخرین عناوین پرند 101

دوشنبه, ۰۹ مهر ۱۳۹۸ / انتشار یافته در پرند ۱۰۱, مقاله کاربردی, مقاله مرجع
کتابچه استراتژی خدمات
سازمان‌ها همواره در حال تغییر بوده و این تغییرات می‌توانند تاثیر به سزایی بر عملکرد فناوری‌اطلاعات سازمان داشته باشند. معرفی یا بازنشست کردن یک خدمت غالبا از مواردی است که لازمه این تغییرات است. فناوری اطلاعات عهده‌دار ارائه و مدیریت خدمات فناوری اطلاعات در طول چرخه حیات آن‌ها است، از آنجایی که تغییرات عمده در
شنبه, ۳۱ شهریور ۱۳۹۸ / انتشار یافته در پرند ۱۰۱, مقاله کاربردی
مدیریت مشکل
چگونه از چالش های فرآیندهای نظام مدیریت خدمات فناوری اطلاعات، خلق ارزش کنیم؟ با وجود اینکه برخی سازمان ها به بحث مدیریت مشکل پرداخته اند؛ چرا به نظر می رسد همچنان رخدادهای تکراری از عوامل موثر در کاهش کیفیت خدمات است؟ آیا به قدر کفایت به موضوع مدیریت مشکل پرداخته نشده است؟ یا اینکه مفاهیم
یکشنبه, ۲۵ شهریور ۱۳۹۸ / انتشار یافته در پرند ۱۰۱, مقاله کاربردی
مسئله و چالش مدیریت رخداد و مشکل چیست؟ ترکیب مدیریت رخداد و مشکل، یکی از بهترین ایده‏ هایی بوده که در مستندات ITIL مطرح شده است. این ایده، بیانگر قدمی روبه ‏جلو در تفکر مدیریت IT بوده است. با این حال، به نظر می رسد که امروزه این ایده منسوخ شده و منجر به شکل‏
شنبه, ۱۷ شهریور ۱۳۹۸ / انتشار یافته در پرند ۱۰۱, مقاله کاربردی
استراتژی خدمات
این مقاله، فصل پنجم مجموعه مقالاتی تحت عنوان “استراتژی خدمات” با عنوان “حاکمیت خدمت، معماری و استراتژی پیاده سازی مدیریت خدمت IT ” و فصل ششم آن با عنوان “آماده سازی برای استراتژی خدمت” است. می توانید فصل اول این مقاله را از اینجا، فصل دوم آن را از اینجا ، فصل سوم آن را از اینجا و
بالا