×

تماس با پیشخوان خدمات

خواهشمند است جهت دریافت خدمات پشتیبانی، با پیشخوان خدمات شرکت به نشانیservicedesk@parand.ir و یا شماره تلفن های ۸۸۵۰۱۳۵۷ - ۸۸۵۰۱۳۵۸ تماس حاصل فرمایید.

مفهوم “سیستم ارزش” در نسخه چهارم ITIL

/ / پرند ۱۰۱, مقاله کاربردی
مفهوم سیستم ارزش

احتمالاً متوجه شده اید که نسخه چهارم ITIL که در ماه فوریه سال 2019 منتشر شد؛ جایگزین نسخه سوم شده است. بسیاری از مفاهیم در نسخه چهارم نسبت به نسخه سوم تغییر کرده‏ است و شاید مهم‏ترین آن ‏ها مفهوم “سیستم ارزش خدمت” باشد. بنابراین، در این مقاله سعی داریم تا توضیح مختصری درباره این مفهوم ارائه دهیم.

مفهوم “سیستم ارزش خدمت” ITIL بیان‏ کننده این است که تمام عناصر و فعالیت‏ های یک سازمان با یکدیگر به عنوان یک سیستم کار می‏ کنند تا خلق ارزش را ممکن سازند. هر “سیستم ارزش خدمت” سازمان ارتباطی با سایر سازمان ‏ها دارد و اکوسیستمی را شکل می‏ دهد که خلق ارزش را برای آن سازمان ‏ها، مشتریانشان و سایر ذی‏نفعان تسهیل می ‏سازد.

این مقاله برای تمامی کسانی که علاقمند به مفاهیم ITIL هستند، با آن سر و کار دارند یا حتی به تازگی با ITIL آشنا شده اند، مهم و کاربردی است.

برای مطالعه و دریافت مقاله «مفهوم سیستم ارزش در نسخه چهارم ITIL» فرم دریافت مقاله را تکمیل نمائید.

منبع مقاله: www.itsm.tools

برای دریافت این مقاله، فرم زیر را تکمیل کنید.
بالا