×

تماس با پیشخوان خدمات

خواهشمند است جهت دریافت خدمات پشتیبانی، با پیشخوان خدمات شرکت به نشانیservicedesk@parand.ir و یا شماره تلفن های ۸۸۵۰۱۳۵۷ - ۸۸۵۰۱۳۵۸ تماس حاصل فرمایید.

فصل دوم استراتژی خدمات؛ عملکرد مدیریت خدمات

/ / پرند ۱۰۱, مقاله کاربردی
استراتژی خدمات

این مقاله، فصل دوم مجموعه مقالاتی تحت عنوان «استراتژی خدمات» است. می توانید فصل اول این مقاله را از اینجا مشاهده کنید.

فصل دوم به معرفی برخی از مهمترین تعاریف می‌پردازد که اساس ITIL را تشکیل می‌دهند. در همین راستا این فصل مفاهیم کلیدی که برای موفقیت مدیریت خدمت ضروری هستند را نیز معرفی می‌کند.

این فصل اطلاعات پایه‌ای از مولفه‌های مربوط به چرخه عمر خدمت را ارائه می‌‌دهد. به عنوان رهبران IT، اگر فقط بتوانیم با دیدگاهی استراتژیک، بر اساس درک ثابتی از نتایج کسب و کار و چگونگی اثر IT بر آن بیاندیشیم، می‌‌توانیم برای کسب و کارمان، ارزش‌آفرین باشیم.

ITIL در بخش استراتژی خدمت، سه نوع ارائه‌ دهنده خدمت را معرفی می‌ کند. مشخصه‌های مدیریت خدمت همچون مشتری، رقابت و تفاوت در استراتژی، منحصر به نوع خاصی از ارائه‌دهندگان هستند. هر یک از انواع ارائه‌دهندگان خدمت، در ادامه بیان می‌شوند.

برای مطالعه و دریافت فصل دوم استراتژی خدمات «عملکرد مدیریت خدمات» فرم دریافت مقاله را تکمیل نمائید.

برای دریافت این مقاله، فرم زیر را تکمیل کنید.
بالا